Wildin Out: Nick Cannon Dissing Eminem & Charlamagne Tha God On Uncle Murda's "Warning" Track!

most viewed right now
 199
NBA IT OFFICIAL: Lamelo & LiAngelo Ball Have Gone Pro, Sign 1 Year Deal With L..
152 comments
@sports
most viewed right now
 121
Akademiks low-key proved he lurks here
45 comments
@hiphop
most viewed right now
 89
Image(s) inside LMAO: Boskoe 100 SPAZZED OUT On Joe Budden!!
61 comments
@hiphop
most viewed right now
 82
Image(s) inside Suavementeee Besameee
20 comments
@thotsdimesetc

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 6 years ago '04        #61
man_listen 
space
avatar space
space
$371 | Props total: 59 59
 karr153 said:
Damn my n*gga Nick went in.


[pic - click to view]

 6 years ago '04        #62
tanman10 2 heat pts
space
avatar space
space
$1,075 | Props total: 1 1
time for eminem to release every fu*kin thing he's got
 6 years ago '11        #63
whouthinkitis 18 heat pts18
space
avatar space
space
$8,856 | Props total: 1453 1453
 K PeeZy said:
he STILL dissing eminem
Yeah that sh*t was like 3-4 years ago Nick ain't got nothing better to do. Dude needs to sit down somewhere and help Mariah take care of them twins.
 6 years ago '04        #64
Ra-da-god 23 heat pts23
space
avatar space
space
$11,750 | Props total: 1563 1563
 O D said:

[pic - click to view]

 10-04-2011, 01:03 PM         #65
Chillin85 
space
space
space
$n/a | Props total:  
he think people gonna be like...
[pic - click to view]

...but we all just wanna do this...
[pic - click to view]

...my little ponys huh...
[pic - click to view]

...in the end he should think about his life and feel that way
 6 years ago '05        #66
caliblacc 1 heat pts
space
avatar space
space
$942 | Props total: 71 71
CORNBALL AZZ NICCU
 6 years ago '05        #67
goldgrill910 2 heat pts
space
space
space
$2,837 | Props total: 105 105
cory gunz wrote this sh*t.
 6 years ago '09        #68
AI34Life 
space
avatar space
space
$3,454 | Props total: 0 0
didnt listen but im sure it's pretty wack, like all of his sh*ts.
 6 years ago '09        #69
Spiffy 34 heat pts34
space
avatar space
space
$20,051 | Props total: 26 26
I cant beleive I spent 4 minutes listening to this
 6 years ago '06        #70
Stupid Fresh 183 heat pts183
space
avatar space
space
$24,215 | Props total: 5025 5025
whole song was trash

uncle murda still rappin?
Home      
  
 

 






most viewed right now
 68
Image(s) inside Time Traveler Came From 4127 To Get Away From Child Support
31 comments
21 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 42
Is Harlem World a Classic?
145 comments
20 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 38
Video inside My experience after record deal (warning)
284 comments
24 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 33
Elle Duncan got Cari Champion the F outta here!
72 comments
21 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 30
Image(s) inside I Wanna Fu** U Hard On The Sink, After That, Give U Sumthin 2 Drink
65 comments
21 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 18
NBA Jayson Tatumís stats for the month of December so far
53 comments
19 hours ago
@sports
most viewed right now
 18
Video inside fu-k YOU BUNGIE........
45 comments
24 hours ago
@games
most viewed right now
 14
Video inside Joe Budden at age 26 vs Quavious Marshall at age 26
206 comments
19 hours ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy