October 2011: WDYWT (What Did You Wear Today?)

most viewed right now
 69
Article inside Thot ends up $10,000 in debt thirst trapping for the 'gram.
50 comments
@wild'ish
most viewed right now
 51
NBA We can all write the ending to this story, he's gone
43 comments
@sports
most viewed right now
 43
Image(s) inside well damn Young Ma looking more swole than 95% of you niggas
65 comments
@hiphop
most viewed right now
 31
Video inside You like t**ties? You'll like these ones... MILFY
9 comments
@thotsdimesetc

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 7 years ago '04        #341
UF4Soldier 132 heat pts132
space
avatar space
space
$20,135 | Props total: 9058 9058
 Kalon said:


Oh dear lord.




this just solidifies in my mind what i figured for a while now. this n*gga is a millionaire. God damn.
Yea kinda figured that when he said he bought his mom a lex and help build of fu*kin play ground for the kids lol
 7 years ago '07        #342
DIPSET101 29 heat pts29
space
avatar space
space
$10,330 | Props total: 10828 10828
I ain't coming back here anymore. I'm hating
 7 years ago '05        #343
Nasty Nate 21 heat pts21
space
avatar space
space
$4,736 | Props total: 22 22
For the past 2 years I always wondered what Banga does for a living
 7 years ago '07        #344
Root Of Evil 56 heat pts56
space
avatar space
space
$12,045 | Props total: 974 974
Y'all n*ggas got dat Middle eastern OIL money yo...hhollaayy..
 10-13-2011, 06:33 PM         #345
BoutMyPaper 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 tonystarks21 said:
DAMN MY blanco got a condo dt toronto thats a good fu*king look, i needa start getting on my grind

how much are the condos down there.... you see the new condos by sqaure one?


and props to banga and insomniac i knew these guys had money to pay for escorts rich a.ss n*ggas..
 7 years ago '07        #346
Root Of Evil 56 heat pts56
space
avatar space
space
$12,045 | Props total: 974 974
 tonystarks21 said:
DAMN MY blanco got a condo dt toronto thats a good fu*king look, i needa start getting on my grind

how much are the condos down there.... you see the new condos by sqaure one?


and props to banga and insomniac i knew these guys had money to pay for escorts rich a.ss n*ggas..
n*gga...the rounded skyscrapers rite?...I been had my eyes on them from TTIMMMEE..

I heard they MMADD expensive and small tho..
 10-13-2011, 06:57 PM         #347
AKS MUZIK 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 tonystarks21 said:
DAMN MY blanco got a condo dt toronto thats a good fu*king look, i needa start getting on my grind

how much are the condos down there.... you see the new condos by sqaure one?


and props to banga and insomniac i knew these guys had money to pay for escorts rich a.ss n*ggas..
Im right on front/spadina (Cityplace), closed summer of 2006. Paid $280K now all units selling for over $400k.

The area around square 1 is really growing and nice, prices in sauga start around $300+ for a 1 bedroom.

I prefer to live downtown, I'm a 1 min walk from Richmond, Skydome, ACC and Chinatown....cyaa complain except for the traffic in the morning trying to get to work
 7 years ago '04        #348
ddash 1 heat pts
space
avatar space
space
$23,467 | Props total: 5000 5000
fu*k yall n*ggas
Im broke as fu*k starting a new business lol.

So would had the most money im late?

And Tyler as a man you gotta fork over that $1000 for talking reckless.
Yall was acting like white girls from the OC or 90210 lol.

Just send it to me tho lol


Last edited by ddash; 10-13-2011 at 08:07 PM..
 7 years ago '07        #349
st21 1371 heat pts1371
space
avatar space
space
$58,742 | Props total: 53175 53175
 ddash said:
fu*k yall n*ggas
Im broke as fu*k starting a new business lol.

So would had the most money im late?

And Tyler as a man you gotta fork over that $1000 for talking reckless.
Yall was acting like white girls from the OC or 90210 lol.

Just send it to me tho lol
homie went from " i swear to god i'll send it"

to " i wont send it cuz you're a troll account"

oh word? you weren't saying sh*t about a troll account when opened your mouth and swore to god.... dude thought he was on some kanye cant tell me nothing sh*t then ol boy sonned him
 7 years ago '07        #350
Root Of Evil 56 heat pts56
space
avatar space
space
$12,045 | Props total: 974 974
 tonystarks21 said:
lmao yeah my n*gga. I heard they are suppose to be the shape of marlyn monroe
yeah...tha silhouette of her body was tha concept behind the designs of them..

As a Arch Design Student...honestly.. these are da only condos I would prefer to live in


[pic - click to view]



Last edited by Root Of Evil; 10-13-2011 at 08:54 PM..
 7 years ago '04        #351
Kalon 4 heat pts
space
avatar space
space
$5,473 | Props total: 89 89
I still can't believe, (well I can) that this n*gga is really sitting on 450 stacks laughing at us like, "these lil n*ggas ....that ain't even all my money, that's just one account"

that sh*t is permanent motivation.

*looks over at shoes*

ah well, at least im in school for a good career, about to graduate with one degree, working on a second...and i got 7k in a 401...which Def, Blanco, and Insomniac can p!ss away like it's nothing.

I hope I can learn something from these cats

*ends talking to self*
 7 years ago '04        #352
Kalon 4 heat pts
space
avatar space
space
$5,473 | Props total: 89 89
shyt, to the n*ggas that's balling out of control in here, can we at least get the colleges yall went to and the degrees yall have?
 7 years ago '07        #353
Root Of Evil 56 heat pts56
space
avatar space
space
$12,045 | Props total: 974 974
Real Talk....I can't breed envy against dese n*ggas (Insom, Banga, Benny) in no way shape or form...this is just fuel for my fire to rise to da top ma n*gga...Word..
 10-13-2011, 08:47 PM         #354
Shakespeare 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 NYC-Banga said:

[pic - click to view]

 7 years ago '04        #355
Kalon 4 heat pts
space
avatar space
space
$5,473 | Props total: 89 89
im trying to get to the 6 figure income level for real.

that one reason alone is why i make sure i dont let no bi*ch rule me and end up with a 9 month surprise. the only thing i wanna be doing in 9 months is getting ready for my 26th birthday. kids?




paying off student loans>>>>having kids

Real talk. Sallie Mae want that bread. Early.
 7 years ago '06        #356
NYC-Banga 113 heat pts113
space
avatar space
space
$13,686 | Props total: 4279 4279
 lifesabeach said:

[pic - click to view]

 7 years ago '04        #357
UF4Soldier 132 heat pts132
space
avatar space
space
$20,135 | Props total: 9058 9058
these n*ggaz illuminati babies lol u ask em what they do no response then they randomly reply

to someone elses off subject questions lol naw im playing dat sh*t a mystery i pretty sure banga

got stock n nike tyler is a a.ssassin and rugby counts cards playing 21 in vegas ,,,,bout My paper

is one of will smiths kids .... and these is facts ....lmao
 10-13-2011, 10:20 PM         #358
SwaggerPolice 
space
space
space
$n/a | Props total:  
I'm not knocking any of the posters who came through with bank statements. But we should be asking what they parents do not them. Most of them dudes is on bx all day. I doubt they own they own company/executive position in a company.
 10-13-2011, 10:36 PM         #359
Shakespeare 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 NYC-Banga said:

[pic - click to view]

just wanted to see a gif reaction

I ain't even into black chicks. Leave them skinny, no-ass-having white girl to me
 7 years ago '06        #360
NYC-Banga 113 heat pts113
space
avatar space
space
$13,686 | Props total: 4279 4279
 SwaggerPolice said:
I'm not knocking any of the posters who came through with bank statements. But we should be asking what they parents do not them. Most of them dudes is on bx all day. I doubt they own they own company/executive position in a company.
so ur knocking everyone else i a.ssume?

because you said ur not knocking us who did...but then say "them dudes are on here all day"..(contradictions much)

so wtf are you really saying...are u knocking us or are you knocking everyone who didnt including yourself?

i for one spend about 2-3 hours total tops a week on bx...if im on here...,i peep the hot topics and im replying/posting in the kicks section for 3-5 mins and leave and come back later....and i might have a run where im here for 30 mins straight clowning back and forth with rugby.

i been here since december of 2006...thats roughly 1825 days give or take...ive posted 7,324 times..divide that you got a 4-6 posts a day ratio...so yeah.

so who are you knocking really?

and my mother does nothing anymore, but be her beautiful self, because I "made her" retire.


Last edited by NYC-Banga; 10-13-2011 at 10:48 PM..
Home      
  
 

 






most viewed right now
 23
Video inside Graphics are Blurring the Lines, ya ready for this?.
28 comments
1 day ago
@games
most viewed right now
 21
Image(s) inside Fresh Prince Of Bel Air Mansion 2018
75 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 16
Video inside Steph unveils the new Curry V Low, Finally a good looking Curry shoe?
43 comments
1 day ago
@gear
most viewed right now
 12
ashley graham killing it i'm sold yo!
81 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 8
Video inside F*ucking Black Guy
145 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 7
Video inside 50 was ready to stab up Suge back in the day
108 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 6
Image(s) inside Rosey Got Thickkkkkk
63 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 5
Donald Glover Backs Lando's Sexuality: 'How Can You Not Be Pansexual in Space?'
115 comments
1 day ago
@movies
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy