Camíron Speaks On History With Jay-Z At Red Bullís Info Session (Does Jay-Z Imitations)

most viewed right now
 121
Video inside Ignorance is bliss to foolish hoodrats
82 comments
@wild'ish
most viewed right now
 86
Pusha Takes DIRECT SHOT AT Wheelchair Jimmy DRAKE "It was Never Written Like Q..
218 comments
@hiphop
most viewed right now
 77
Jersey Drug King-Pin gets sworn in as a lawyer
46 comments
@wild'ish
most viewed right now
 59
Article inside Thot ends up $10,000 in debt thirst trapping for the 'gram.
118 comments
@wild'ish

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 7 years ago '04        #81
Cutty Olds 7 heat pts
space
avatar space
space
$16,992 | Props total: 7587 7587
 marcusaka50 said:
eminem did I have to even mention him and wayne dont count.

I'm old wayne fan block is hot.

His new fans wouldnt listen to that album for 5mins.

stop bruh you know muthafu*kas from the 90s or mid 00's is not on the radio.

you tried to make argument that was never there.

kids dont want to hear old rappers mainstream wise

Outkast
Busta Rhynes
Snoop Dogg
Common
Nas
Ghost Face k!lla
Raekwon
Ludacris
Kanye West
T.I.



you might want to RE-THINK that statement


Last edited by Cutty Olds; 10-01-2011 at 10:42 AM..
 7 years ago '08        #82
Andre3stacks 20 heat pts20
space
avatar space
space
$19,468 | Props total: 9474 9474
I wish they let that verse leak for OH Boy. lol.
 7 years ago '04        #83
Jussn Kredible 43 heat pts43
space
avatar space
space
$3,411 | Props total: 73 73

[video - click to view]


another part of the interview...throw it on the first post
 7 years ago '04        #84
DSOM 38 heat pts38
space
avatar space
space
$18,341 | Props total: 449 449
Hold up i just thought about something
cam makes the joke about telling guru to erase jayz verse off the face of the earth which he probably didnt say while jay was there. you fu*ked up the partnership right there cam.
then he turns around and gets upset after jay doesnt want to do the video wit him for welcome to ny city (btw cam got out rapped on that)

these n*ggas look tired sitting around talking about the ole days and jay is still dropping chart topping material


stopit5


Last edited by DSOM; 10-01-2011 at 11:33 AM..
 7 years ago '08        #85
Arson 84 heat pts84
space
avatar space
space
$41,589 | Props total: 27843 27843
......yeah....so....


 7 years ago '04        #86
xRipAnT24x 
space
avatar space
space
$5,457 | Props total: 573 573
if some of you guys think they are actually bitter.. your an idiot
 7 years ago '04        #87
Ra-da-god 29 heat pts29
space
avatar space
space
$12,263 | Props total: 2309 2309
 D.S.O.M. said:
Hold up i just thought about something
cam makes the joke about telling guru to erase jayz verse off the face of the earth which he probably didnt say while jay was there. you fu*ked up the partnership right there cam.
then he turns around and gets upset after jay doesnt want to do the video wit him for welcome to ny city (btw cam got out rapped on that)

these n*ggas look tired sitting around talking about the ole days and jay is still dropping chart topping material


stopit5
on some real sh*t none of us heard it may very well had been wack BUT BIRDMAN THOUGH!

they heard baby verse and said "thats it right there" I'm just saying


[video - click to view]


^^^ this sh*t was WACK!!! I remember bumping the clue tape Like "WTF?!? skip"
 7 years ago '07        #88
KnicksLost 17 heat pts17
space
space
space
$47,253 | Props total: 1637 1637
 D.S.O.M. said:
Hold up i just thought about something
cam makes the joke about telling guru to erase jayz verse off the face of the earth which he probably didnt say while jay was there. you fu*ked up the partnership right there cam.
then he turns around and gets upset after jay doesnt want to do the video wit him for welcome to ny city (btw cam got out rapped on that)

these n*ggas look tired sitting around talking about the ole days and jay is still dropping chart topping material


stopit5

[video - click to view]


after ether Jay never made another full fledge diss track and he got bodied on this
 7 years ago '04        #89
DSOM 38 heat pts38
space
avatar space
space
$18,341 | Props total: 449 449
 KnicksLost said:


after ether Jay never made another full fledge diss track and he got bodied on this

[pic - click to view]



If jay responded to every single person that has dissed him, he could make a double CD
 7 years ago '04        #90
barrebeast 1 heat pts
space
avatar space
space
$537 | Props total: 34 34
lol dude saying jay drop chart topping material... yeah so do black eyed peas right before they broke up
doesnt mean the sh*t good, just means there's lots of stans that dont know any better or refuse to walk away from bullsh*t.

if jay continues to make music into his 60s talking about retirement funds and economic downpour yall a.ssistant manager of maintenance at mcdonald's a.sses would praise that sh*t like you know what the fu*k he's talking about.
 7 years ago '04        #91
barrebeast 1 heat pts
space
avatar space
space
$537 | Props total: 34 34
lol dude saying jay drop chart topping material... yeah so do black eyed peas right before they broke up
doesnt mean the sh*t good, just means there's lots of stans that dont know any better or refuse to walk away from bullsh*t.

if jay continues to make music into his 60s talking about retirement funds and economic downpour yall a.ssistant manager of maintenance at mcdonald's a.sses would praise that sh*t like you know what the fu*k he's talking about.
 10-01-2011, 01:29 PM         #92
Motivated 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 D.S.O.M. said:
n*ggas been off the ROC since 05 and they still talking about it, telling the same stories over and over

why dont they ever go into detail about why The Dips broke up and let Cam imitate how them n*ggas acted when it was going down??????



with that been said
Cam is a fool! he got jay good with that one.
im sures ms. info asked them a question about those days,where were you when just blaze was talking about THE SAME thing? only thing different was that he wasnt going in on jay lol, and cam really wasnt going at jay neither beside him saying that nas diss was weak...he said he was a great rapper.
 7 years ago '04        #93
DSOM 38 heat pts38
space
avatar space
space
$18,341 | Props total: 449 449
 barrebeast said:
lol dude saying jay drop chart topping material... yeah so do black eyed peas right before they broke up
doesnt mean the sh*t good, just means there's lots of stans that dont know any better or refuse to walk away from bullsh*t.

if jay continues to make music into his 60s talking about retirement funds and economic downpour yall a.ssistant manager of maintenance at mcdonald's a.sses would praise that sh*t like you know what the fu*k he's talking about.
whether you like black eyed peas music or jay-z music or whoever you like since the two artist previously mentioned are bullsh*t and needs to be walked away from

my point is... Where is a dipset album???? where is the info on that???


every interview they have been doing , the main focal point is not their music or the beef that happened between them, but it's been about the beef with the ROC.

@tommybunz
yes just blaze talked about the same thing in that ONE INTERVIEW...you follow this sh*t Tommy, so be honest. How many times have you heard this story from CAM? If he had some sh*t on the table, he could of easily said Im not gonna talk about that anymore let's talk about this new dipset sh*t we got coming.


right or wrong
or fu*k it Im just stanning
 10-01-2011, 01:50 PM         #94
yeugkk 
space
space
space
$n/a | Props total:  
i think theyre talkin more about the roc now cuz not that many people still know...only people in the industry do and they are tryna shed light on it subtly

the dipset album is definitely coming, them n*ggas is on interscope and that sh*t gonna be a hit
 7 years ago '11        #95
whothebestmc 99 heat pts99
space
avatar space
space
$20,305 | Props total: 10785 10785
 P. Dedos said:
what dont you understand exactly. he gots the price of a house on his wrist fool
i was being serious...i know what he meant with the line i was saying i can't hate cause he can afford to have that kinda jewelry...
 10-01-2011, 03:07 PM         #96
Motivated 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 D.S.O.M. said:
whether you like black eyed peas music or jay-z music or whoever you like since the two artist previously mentioned are bullsh*t and needs to be walked away from

my point is... Where is a dipset album???? where is the info on that???


every interview they have been doing , the main focal point is not their music or the beef that happened between them, but it's been about the beef with the ROC.

@tommybunz
yes just blaze talked about the same thing in that ONE INTERVIEW...you follow this sh*t Tommy, so be honest. How many times have you heard this story from CAM? If he had some sh*t on the table, he could of easily said Im not gonna talk about that anymore let's talk about this new dipset sh*t we got coming.


right or wrong
or fu*k it Im just stanning
I seen a video where he talked about jay before, but it wasn't about this....., and yeah he could have dodged the question.....
 7 years ago '04        #97
Aesop730 14 heat pts14
space
avatar space
space
$19,977 | Props total: 5966 5966
 D.S.O.M. said:
whether you like black eyed peas music or jay-z music or whoever you like since the two artist previously mentioned are bullsh*t and needs to be walked away from

my point is... Where is a dipset album???? where is the info on that???


every interview they have been doing , the main focal point is not their music or the beef that happened between them, but it's been about the beef with the ROC.

@tommybunz
yes just blaze talked about the same thing in that ONE INTERVIEW...you follow this sh*t Tommy, so be honest. How many times have you heard this story from CAM? If he had some sh*t on the table, he could of easily said Im not gonna talk about that anymore let's talk about this new dipset sh*t we got coming.


right or wrong
or fu*k it Im just stanning


I know you werent talking to me , but oh well .. You're right tho ... Dips dont have NO buzz,nothing .. They talking bout 03-04 , shyt and its 11 .. Those were they glory days, and this sealed they fate these dudes is done .. Jay is running with the industry runners and say so-ers ..
 10-01-2011, 04:02 PM         #98
cmac33 
space
space
space
$n/a | Props total:  
its official.. ni##as only relivent when they speak on jay....
 10-01-2011, 04:42 PM         #99
Motivated 
space
space
space
$n/a | Props total:  
damn you know it's sad when rappers can't even tell old industry stories anymore without people trying to sh*t on them.

people acting like cam dropped a new jay-z diss record or something

Sway asked Just AND Free about the old roc days as well....nobody said sh*t to them.
 7 years ago '11        #100
royman04 18 heat pts18
space
avatar space
space
$12,868 | Props total: 5338 5338
 cmac33 said:
its official.. ni##as only relivent when they speak on jay....
So true.
:agreement6:
Home      
  
 

 






most viewed right now
 44
Image(s) inside She Earned Her Stripes...
23 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 30
Video inside Cop Followed Him Into His Drive Way For A Broken Brake Light...
232 comments
20 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 28
Image(s) inside To GILF or Not to GILF
155 comments
20 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 17
Image(s) inside Fresh Prince Of Bel Air Mansion 2018
86 comments
2 days ago
@movies
most viewed right now
 13
Image(s) inside How is Tru Life still breaded after he did years in prison & neva went..
93 comments
19 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 11
Image(s) inside This Melanin shawty married her sponsor and is now Rich
65 comments
20 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 10
Video inside Graphics are Blurring the Lines, ya ready for this?.
37 comments
2 days ago
@games
most viewed right now
 9
Video inside Twitch streamer FouseyTUBE plays Fortnite for 19 hours and gets 0 wins
24 comments
2 days ago
@games
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy