Catching Hell: The Steve Bartman Story

most viewed right now
 127
Erykah badu shows that fur burger
46 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 79
Image(s) inside Might let her meet the parents
47 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 76
Image(s) inside Chinx’s Killer attended his funeral!!!!!smh
132 comments
@hiphop
most viewed right now
 74
NBA Kobe Bryant legendary stories like when MJ yelled @ Mugsy shoot u f'n midg..
47 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 6 years ago '07        #1
6006 pageviews
123 comments


Pistol Peter 33 heat pts33
space
avatar space
space
$26,679 | Props total: 15 15
Catching Hell: The Steve Bartman Story
 

 
any chicago sports fans gonna be watching it tomorrow?..i don't really like baseball but this is a must watch




[video - click to view]


123 comments for "Catching Hell: The Steve Bartman Story"

 6 years ago '07        #2
Pistol Peter 33 heat pts33 OP
space
avatar space
space
$26,679 | Props total: 15 15
he had to go into mafia snitch like witness protection
 09-26-2011, 08:58 PM         #3
Joehook 
space
space
space
$n/a | Props total:  
fu*k bartman!
 6 years ago '05        #4
ThiZZ 157 heat pts157
space
avatar space
space
$12,426 | Props total: 5 5
lol... cubs fans gonna be pissed in this thread...
 6 years ago '10        #5
2TopFlite 22 heat pts22
space
avatar space
space
$24,520 | Props total: 2539 2539
I kinda don't wanna watch it but i am .. bartman i felt bad for dude and pissed at him at the same time




  235 - 84 STRK: 1 l in a row WIN PCT: 73% 18 (-1) 
  Career: | Aug 17: 268-127, Rank #12 | Aug 16: 347-169, Rank #30 | Aug 15: 945-461, Rank #17 | Aug 14: 1047-586, Rank #5 | Aug 13: 319-183, Rank #13 | Aug 12: 951-559, Rank #8 | Aug 11: 907-560, Rank #16 *
 6 years ago '07        #6
Ham Rove 3511 heat pts3511
space
avatar space
space
$55,232 | Props total: 20019 20019
 09-26-2011, 09:46 PM         #7
Cheeze 
space
space
space
$n/a | Props total:  
thanks for the WS guy

 6 years ago '10        #8
peeyump 15 heat pts15
space
avatar space
space
$21,112 | Props total: 1271 1271
damn so the world treated him like he had the cheese touch?!?!
 6 years ago '08        #9
Main Event 55 heat pts55
space
avatar space
space
$48,731 | Props total: 11628 11628
Cubs fans made him the scape goat for there choke :disdain2:
 6 years ago '10        #10
peeyump 15 heat pts15
space
avatar space
space
$21,112 | Props total: 1271 1271
lol gotdamn I just wiki searched homie.......thats some fu*ked up sh*t.....wit protect.....asylum.....haha wow.......n*gga turned down money though.......fu*k that
 6 years ago '09        #11
That Guy Fly 21 heat pts21
space
avatar space
space
$66,424 | Props total: 12367 12367
like Bartman is the reason they didnt win. Maybe that game but them sorry bi*ches still had chances to win the next game or two and end that sh*t. Yeah, blame one play for why you lost
 6 years ago '07        #12
Pistol Peter 33 heat pts33 OP
space
avatar space
space
$26,679 | Props total: 15 15
 Fly 2ndComing said:
like Bartman is the reason they didnt win. Maybe that game but them sorry bi*ches still had chances to win the next game or two and end that sh*t. Yeah, blame one play for why you lost
it was the curse man...the curse
 6 years ago '04        #13
YoDoods 22 heat pts22
space
avatar space
space
$8,918 | Props total: 741 741
Really looking forward to this. Should be one of the best 30 for 30's produced and thats saying alot.
 6 years ago '07        #14
omglolwtfbbq 5 heat pts
space
avatar space
space
$2,241 | Props total: 0 0
Gonna watch it.

I kinda feel bad for dude. I woulda tried to move out of the way, but I can understand the instinct to reach out for the ball.

Funniest thing is, it could have easily been the guy next to him to go thru all this, since he was trying to grab it too. Bartman just happened to be in the wrong spot.
 6 years ago '09        #15
gGgM35 10 heat pts10
space
avatar space
space
$3,150 | Props total: 33 33
Yep most definitely gonna watch this...being the wsox fan that I am...I still remember watching this sh*t on tv and calling one of my homies back after he had been talking sh*t all game...sh*t was hilarious.
 6 years ago '04        #16
GarySanchize24 239 heat pts239
space
avatar space
space
$55,735 | Props total: 13128 13128
with the way the yankees sucked against florida's starter's the cubs would've swept us. way to go bartman
 6 years ago '04        #17
SmokeTrees1986 5 heat pts
space
avatar space
space
$911 | Props total: 0 0
glad the cubs didnt go to ws that yr. looking back in retrospect, if two long streaks were ended vs the yanks in consecutive yrs i'd probally
 6 years ago '08        #18
PEK 16 heat pts16
space
avatar space
space
$10,816 | Props total: 3449 3449
I dont blame Bartman at all. The people that should be blamed is the SS Alex Gonzalez who dropped an easy double play that could of got them out the inning with a 3-1 lead and Dusty Baker for not taking out Prior much sooner than he did.

I also blame the late great Bernie Mac(RIP) for jinxing us. He was calling the cubs the Champs while singing take me out to the ball game.SMH


Last edited by PEK; 09-27-2011 at 03:27 AM..
 6 years ago '08        #19
Main Event 55 heat pts55
space
avatar space
space
$48,731 | Props total: 11628 11628
Half Hour away


[pic - click to view]

 6 years ago '09        #20
TraV 77 heat pts77
space
avatar space
space
$21,100 | Props total: 1835 1835
It's time.
Home      
  
 

 






most viewed right now
 49
Video inside Get abused in an employee meeting brehs lol
42 comments
19 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 40
50 cent did something to Comedienne Aarona Lopez. She has her friends worried!!!
99 comments
19 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 31
Video inside F*ck That: Atlanta Businessman Breaks Down How Crazy Expensive Is It to..
64 comments
19 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 27
Jeezy dissed Ralo on "Respect" , i told Ralo and its about to go down.
266 comments
21 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 21
Video inside Chick Rants About Only Liking Hood Guys! "I Love When I see A N*gga Glo..
175 comments
21 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 20
Image(s) inside Dec 15 - Amazon may have just dropped a clue about the home of its new..
72 comments
19 hours ago
@news
most viewed right now
 19
Article inside NBA2K18 Is Removing User Made Content From The Game
36 comments
19 hours ago
@games
most viewed right now
 19
Article inside Dustin Hoffman Accused of Sexual Misconduct by 5 More Women, Includin..
30 comments
19 hours ago
@movies
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy