Create your own Jumpshot in NBA 2k12

most viewed right now
 89
Video inside Game Caught Frauding Yet again.:memedudehah:
89 comments
@hiphop
most viewed right now
 42
Image(s) inside GAME saying AR-AB running philly now
74 comments
@hiphop
most viewed right now
 40
Image(s) inside she wanna play ball
19 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 27
Image(s) inside Sep 24 - Cascade Mall Shooter Captured... ALIVE After Slaughtering 5 P..
34 comments
@news

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 5 years ago '10        #1
14293 pageviews
53 comments


kingjab7542 21 heat pts21
space
avatar space
space
$3,173 | Props total: 206 206
Create your own Jumpshot in NBA 2k12
 

 
My Player Career of Ronnie2K - Create your own Jump Shot: Among the many legacies Ronnie left in his NBA Hall of Fame career, he may be most remembered for his ridiculous shooting style. It reminded fans of a cross between Kevin Duckworth's one handed shot release with the unorthodox pigeon toes of Marcus Camby.


[pic - click to view]



What will your style be?
image this game is going to be amazing!!!

53 comments for "Create your own Jumpshot in NBA 2k12"

 5 years ago '04        #2
Da Ill One|M 4591 heat pts4591
space
avatar space
space
$45,298 | Props total: 4447 4447
 kingjab7542 said:
My Player Career of Ronnie2K - Create your own Jump Shot: Among the many legacies Ronnie left in his NBA Hall of Fame career, he may be most remembered for his ridiculous shooting style. It reminded fans of a cross between Kevin Duckworth's one handed shot release with the unorthodox pigeon toes of Marcus Camby.


[pic - click to view]



What will your style be?
this game is going to be amazing!!!
I'm doing the carlton... shot both hands on the ball behind my knees underhand toss... with my Velcro shoes fu*k yo styles
 5 years ago '04        #3
Da Ill One|M 4591 heat pts4591
space
avatar space
space
$45,298 | Props total: 4447 4447
I wish they would put in a "fake" mode...just something to fu*k around in...like I want to run Derrick Rose at all five positions against the heat or Celtics...

or have like Carmello at the shooting guard and small forward with D rose at the point and Amare' playing power forward and center
 5 years ago '07        #4
Kinglew88 13 heat pts13
space
avatar space
space
$13,155 | Props total: 355 355
i read that on twitter and was like damn this game just keeps getting better

he also posted the gameplay article and videos should be out by friday
 5 years ago '10        #5
duval88 3 heat pts
space
avatar space
space
$5,370 | Props total: 97 97
 Da Ill One said:
I wish they would put in a "fake" mode...just something to fu*k around in...like I want to run Derrick Rose at all five positions against the heat or Celtics...

or have like Carmello at the shooting guard and small forward with D rose at the point and Amare' playing power forward and center

Ill wtf? lol
 5 years ago '04        #6
Da Ill One|M 4591 heat pts4591
space
avatar space
space
$45,298 | Props total: 4447 4447
 duval88 said:
Ill wtf? lol
Lol i mean just like a break from the Sim aspect you know...like have an arcade mode just to fu*k around with...
 5 years ago '04        #7
sideshow20 12 heat pts12
space
avatar space
space
$9,205 | Props total: 158 158
Reggie miller
 5 years ago '09        #8
McmasterlockPt2 37 heat pts37
space
avatar space
space
$12,443 | Props total: 239 239
Damn,this sh*t is crack pipes!
 5 years ago '05        #9
philly5 19 heat pts19
space
avatar space
space
$2,170 | Props total: 0 0
 5 years ago '05        #10
DMT|B 3 heat pts
space
avatar space
space
$10,736 | Props total: 136 136
 5 years ago '05        #11
THEINFAMOUS 15 heat pts15
space
avatar space
space
$43,750 | Props total: 3706 3706
 Da Ill One said:
Lol i mean just like a break from the Sim aspect you know...like have an arcade mode just to fu*k around with...

[pic - click to view]

 5 years ago '04        #12
Da Ill One|M 4591 heat pts4591
space
avatar space
space
$45,298 | Props total: 4447 4447
 THEINFAMOUS said:

[pic - click to view]

Yeah but that's EA and uhm yeah we don't fu*k with EA Sports around these parts...I want a 2K arcade basketball mode...
 5 years ago '09        #13
kickzrme 
space
avatar space
space
$1,673 | Props total: 1054 1054
yup....its official...FU'K MADDEN
 5 years ago '05        #14
astroblack9 4 heat pts
space
avatar space
space
$13,934 | Props total: 30 30
Haha, my n*gga Ill said get that EA sh*t outta here...i feel you though

on topic though:

I CANT WAIT for this game to drop...i shoot with a slingshot type form...similar to sam perkins...fin to be wettin on n*ggas:dancingcool:
 5 years ago '04        #15
#RAPTORSWON 222 heat pts222
space
space
space
$21,438 | Props total: 1181 1181
Man I got a huge exam the day after this sh*t comes out...
 09-14-2011, 07:51 PM         #16
Got Cheeve? 
space
space
space
$n/a | Props total:  
when's this drop again?
 5 years ago '11        #17
Unattached 42 heat pts42
space
avatar space
space
$1,615 | Props total: 848 848
^October 4th

I've been waiting for this since 2k7. I never thought they would actually do it though.
 5 years ago '10        #18
Agentzer0oo0 198 heat pts198
space
avatar space
space
$64,863 | Props total: 8854 8854
Wow....I am impressed.
 09-14-2011, 08:03 PM         #19
HT53 
space
space
space
$n/a | Props total:  
COPPED!
 5 years ago '05        #20
Rockobox 76 heat pts76
space
avatar space
space
$12,376 | Props total: 1 1
EA lost.

I'm gonna have the chucking of Shawn Marion with the ball release of Ray Allen
Home      
  
 

 






most viewed right now
 15
Health How You Can Rewire Your Brain
19 comments
2 days ago
@misc
most viewed right now
 14
Video inside This guy hunts down pedophiles and beats them with a hammer
144 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 10
Image(s) inside Y'all Remember Rachel From Boy Meets World???
145 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 4
Image(s) inside Chris Brown snitches on his baby momma tells Jas Prince to pull up
170 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 4
Sep 23 - Obama: once out of office, Iím gonna stop being polite and start gett..
90 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 4
Video inside Dave East - One Way ( Offical Video) .. Nas Has to Be Proud of him
41 comments
18 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 3
Video inside Truth behind no headphones jack apple
53 comments
2 days ago
@tech
most viewed right now
 3
NFL Mike Ditka: 'I have no respect for Colin Kaepernick'
140 comments
2 days ago
@sports
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy