Young jeezy tm103 official tracklisting!

most viewed right now
 59
Some confused X Men actors think they won't be Recast :mjlol:
68 comments
@movies
most viewed right now
 42
NBA LeBron James Covered His Mouth While Talking To Lonzo Ball After The Game ..
76 comments
@sports
most viewed right now
 40
Video inside Breaking News: Everyday Struggle W Joe Budden & Akademiks Won't Be Back..
66 comments
@hiphop
most viewed right now
 39
Article inside Details in Child Sex Complaint Against Rapper 6ix9ine Contradict His ..
261 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 09-13-2011, 03:06 PM         #241
drumgangP 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Str8Killa said:
Phicmagic!!!!!!!!!!!


here u go based phicmagic




[pic - click to view]














she almost there!!!!










[pic - click to view]



















LMFAO This n*gga got me dying b
 6 years ago '09        #242
Ash10 21 heat pts21
space
avatar space
space
$49,084 | Props total: 8864 8864
 Str8Killa said:
RIB2 was str8 as hell, i love Trump's hook, the rest of the song was ....
 dosis said:
real is back 2 is far from garbage and even if u like only 3-4 songs but thats damn near half the tape when its only 10 songs
Real Is Back 2 (Intro)
Real n*gga Anthem (the best song on this mixtape, he should have save that song for tm103)
Sittin low (Feat. Scrilla & Freddie Gibbs)
Rough (Feat. Freddie Gibbs)
All The Time (Feat. Slick Pulla) aight, Why is bx sleeping on Slick Pulla been that n*gga since tm101
 6 years ago '10        #243
jt satan 79 heat pts79
space
avatar space
space
$3,661 | Props total: 163 163
im not judging real is back mixtapes because the album not gonna sound like that.. i think tm103 gonna sound like trap or die 2 / trappin aint dead because he got the orginials on there . i expect 1 or 2 beats from shawty redd...

besides 38 and ballin i expect the rest of lil lody's beats to be sampled ...

i just wanna hear the intro


Last edited by jt satan; 09-13-2011 at 03:19 PM..
 6 years ago '04        #244
dosis 1 heat pts
space
avatar space
space
$2,008 | Props total: 122 122
 ash1990 said:
Real Is Back 2 (Intro)
Real n*gga Anthem (the best song on this mixtape, he should have save that song for tm103)
Sittin low (Feat. Scrilla & Freddie Gibbs)
Rough (Feat. Freddie Gibbs)
All The Time (Feat. Slick Pulla) aight, Why is bx sleeping on Slick Pulla been that n*gga since tm101
i feel u on the songs u put but those are the standout tracks and real n*gga anthem should be on the album but slick pulla verse was aight.all the time would be better off without him just like trap or die..trump is tight the beat just sounds like bmf,bandana is good but 211 isnt all that,nicks 2 bricks & chickens no flour is tight,gotta see this is str8


Last edited by dosis; 09-13-2011 at 03:21 PM..
 6 years ago '04        #245
dosis 1 heat pts
space
avatar space
space
$2,008 | Props total: 122 122
 Str8Killa said:
I been saying 2Eleven / Slick Pulla / Boo / Scrilla are the slept on & good
211 is str8 but boo & scrilla are better than him..slick pulla tries to sound different but doesnt come out sounding good..slick pulla 1st mixtape was tight and his 2nd was str8 after that its down hill
 6 years ago '04        #246
dosis 1 heat pts
space
avatar space
space
$2,008 | Props total: 122 122
 Str8Killa said:


boo & scrilla did their thing on there
 6 years ago '10        #247
Funeral Barb 362 heat pts362
space
avatar space
space
$6,196 | Props total: 13940 13940
imo jizzle>lmm(plies didnt fit well with the track n jeezy lyrics were mehh)
his last good mixtape was last laugh
trib I n II were cool but they had the same vibe
 6 years ago '09        #248
Ash10 21 heat pts21
space
avatar space
space
$49,084 | Props total: 8864 8864
Plies k!lled LMM stop hating
 6 years ago '11        #249
Unknown Dude 2 heat pts
space
avatar space
space
$8,201 | Props total: 90 90
 Funeral Barb said:
imo jizzle>lmm(plies didnt fit well with the track n jeezy lyrics were mehh)
Hell nah. I don't even care for LLM but its way better then that Jizzle sh*t. And his lyrics was just mehh on there??

I'm out my mind, yeah a n*gga seein' double ya'll
Tell me what's the chance of Jizzle fu*kin' both of ya'll
She said as long as we can do it with ya ice on
If that's the case, we might as well leave the lights on
I'm out my mind, just blew a thousand swisher sweets
In my black and orange charger, call it trick or treat
It ain't nothin' to a boss, my goons got goons :smokin:
House stupid dumb big, my rooms got rooms


Last edited by Unknown Dude; 09-13-2011 at 04:11 PM..
 6 years ago '05        #250
Fresh|B 977 heat pts977
space
avatar space
space
$43,445 | Props total: 25128 25128
@ n*ggas Sleeping On The Homie JW. You n*ggas Better Go Listening To "Get It From The Muscle" Series
 6 years ago '10        #251
Funeral Barb 362 heat pts362
space
avatar space
space
$6,196 | Props total: 13940 13940
 Unknown Dude said:
Hell nah. I don't even care for LLM but its way better then that Jizzle sh*t. And his lyrics was just mehh on there??

I'm out my mind, yeah a n*gga seein' double ya'll
Tell me what's the chance of Jizzle fu*kin' both of ya'll
She said as long as we can do it with ya ice on
If that's the case, we might as well leave the lights on
I'm out my mind, just blew a thousand swisher sweets
In my black and orange charger, call it trick or treat
It ain't nothin' to a boss, my goons got goons :smokin:
House stupid dumb big, my rooms got rooms
i dunno....mayb its just me....all i can say is when i play that track in my car,lil jon crank me up
 6 years ago '04        #252
dosis 1 heat pts
space
avatar space
space
$2,008 | Props total: 122 122
 Fresh Whyte said:
@ n*ggas Sleeping On The Homie JW. You n*ggas Better Go Listening To "Get It From The Muscle" Series
he str8 just not on enough jeezy songs for me to really rate him thoroughly..havent heard his mixtapes,i heard a couple of songs but wasnt that good enough to make me wanna check his sh*t out
 6 years ago '04        #253
bradleyb87 
space
avatar space
space
$2,130 | Props total: 559 559
 murdahudawg said:
I know right, but let me hit home with you my n*gga.

I played CAMARO constantly! Camaro > TRIB2
The only Jeezy Album I ever disliked was 102 Inspiration.
I play the Recession on a regular basis.

I def hear you g. Ppl tell me all the time "Camaro" was 1 of the standouts on TOD2. I thought n*ggas was gonna move on the song but now that joint is old news.

I submitted for the 103 aswell tho, thru my n*gga Folk.

but I see n*ggas didn't make the cut tho
 6 years ago '04        #254
thetrapper 17 heat pts17
space
space
space
$2,016 | Props total: 1347 1347
 bradleyb87 said:
I def hear you g. Ppl tell me all the time "Camaro" was 1 of the standouts on TOD2. I thought n*ggas was gonna move on the song but now that joint is old news.

I submitted for the 103 aswell tho, thru my n*gga Folk.

but I see n*ggas didn't make the cut tho
i know how young is....he did 1 verse and that was it

but the hook and verse was crazy...it got old to him b4 trap or die 2 dropped so he just aint fu*k with it strong enuff to make an album
 6 years ago '04        #255
bird 
space
avatar space
space
$2,855 | Props total: 11 11
ny update ??
 6 years ago '04        #256
justinjones 307 heat pts307
space
avatar space
space
$49,433 | Props total: 6476 6476
 bird said:
ny update ??
its looking like an itunes release unless they pull a miracle
 6 years ago '04        #257
murdahudawg 2 heat pts
space
avatar space
space
$2,174 | Props total: 969 969
 bradleyb87 said:
I def hear you g. Ppl tell me all the time "Camaro" was 1 of the standouts on TOD2. I thought n*ggas was gonna move on the song but now that joint is old news.

I submitted for the 103 aswell tho, thru my n*gga Folk.

but I see n*ggas didn't make the cut tho

Damn right Camaro was a standout, He should finish it.


Camaro, Talking, Problem, Go hard, I remember, Grape, My tool.

(Sidenote: I think the beat to both Talking and Grape is still for sale too!)

All them sh*ts was dope I was amp'd for 103 after this.
All white everything
Amen
Rap Game
I got this
Bag music
Jizzle without lil jon
Momma told me

All the original joints on trappin aint dead CONSISTENT!

sh*t I was like YEAAAAAAAAAAAH! (snow!)
Then TRIB dropped and i was like o_O I had to adjust, it was a change of speed but I fu*ked with most of that whole mixtape (Flexxin is my fav) but TRIB2 ? I'm like -______-

Intro
Gotta See This
Rough
Sittin LOW


I remember when TM101 dropped There was so many songs for that labum I had like two discs ..... We JOOK and Let's get it, lets get to the $


My point to all of this?
All of those songs easily sh*t all over Trump no disrespect to cuz but nah man nah

 6 years ago '06        #258
jaycee 39 heat pts39
space
space
space
$9,356 | Props total: 835 835
whats the deal with this? coming out or not? ....where is the leak ?
Home      
  
 

 






most viewed right now
 25
Video inside Who is she!!
31 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 12
Video inside Throwback: Teen Gangbangers On Jenny Jones Show
63 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 10
Video inside T-Mobile about to save us from Comcast, Time Warner & AT&T
55 comments
1 day ago
@tech
most viewed right now
 7
Article inside Salma Hayek claims Harvey Weinstein threatened 'I will kill you, don'..
150 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 6
If it bleeds, you can now kill it in Ghost Recon: Wildland’s new free DLC.
37 comments
1 day ago
@games
most viewed right now
 4
Image(s) inside Ugly niggas watch ya step
93 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 3
Star Wars Last Jedi Spoiler review
21 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 3
Post Malone almost commits career suicide on stream
279 comments
1 day ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy