Aaron Rodgers calls Mark Sanchez in GQ* "embarrassing" (pic)

most viewed right now
 161
Video inside The Deep Dark Web
26 comments
@wild'ish
most viewed right now
 82
Video inside Slut Amber Rose meets the Slut Maker
28 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 77
Video inside Savage: Chick Tells Her Husband She's Cheating On Him & He Thinks She's..
26 comments
@wild'ish
most viewed right now
 65
Image(s) inside May 19 - Here's #1 Factor Experts Say Accounts for High Number of Mass..
86 comments
@news

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 7 years ago '04        #41
EGO 55 heat pts55
space
avatar space
space
$30,699 | Props total: 574 574
This thread is gay as fu*k. I bet Fattsau would suck Sanchez off if he had the chance.
 7 years ago '08        #42
M 3 heat pts
space
avatar space
space
$16,614 | Props total: 8084 8084
@ what this thread turned into
 7 years ago '10        #43
USC 79 heat pts79
space
avatar space
space
$22,501 | Props total: 14514 14514
 Main Event said:
Someone tell this fu*kboy JayDawn it isn't 2005 anymore


no one is checkin for USC football
not you dog, what? n*gga yall been on our d!ck n*gga you love our style.

We about to have ANOTHER top 5 QB drafted and he stay on college football live. We out recruit and play your squad year in and year out even with two year bowl ban and the upcoming loss of scholly's.

wildcats football I am appalled

Nobody has EVER checked for cats football in the history of college football my n*gga please fall backwards
 7 years ago '07        #44
Adam Is BeTTeR 2 heat pts
space
avatar space
space
$13,344 | Props total: 3151 3151
Jealousy, envy, maybe? Idk

Sometimes football isn't everything though and neither is winning a ring. Don't get me wrong, it's a great accomplishment because you were apart of something great to get the job done.

But at the end of the day there's a life outside of football too that I'm sure a lot of people wish they had.

Any athlete, NFL or not will pose for GQ or whatever else high magazine if they were asked the opportunity to. It's just, Rogers unfortunately looks like Brian Fantana

Rogers wouldn't be nearly as good if he was on the Jets under Schottenheimer #truth
 7 years ago '08        #45
Main Event 55 heat pts55
space
avatar space
space
$49,703 | Props total: 12723 12723
 JayDawn said:
not you dog, what? n*gga yall been on our d!ck n*gga you love out style.

We about to have ANOTHER top 5 QB drafted and he stay on college football live. We out recruit and play your squad year in and year out even with two year bowl ban and the upcoming loss of scholly's.

wildcats football: I am appalled

Nobody has EVER checked for cats football in the history of college football my n*gga please fall backwards
USC everything is a joke doggy

Baseball team blows

Basketball coach is a drunk that cant even beat VCU

best sport yall have you cant even go to a bowl

payin recruits, gettin top 10 classes and goin 8-5? where they do that at
 7 years ago '08        #46
JetsLost 18 heat pts18
space
avatar space
space
$7,061 | Props total: 514 514
 Gattsau said:
Exactly if there was no football A rodge would be flipping burgers and living in a trailer in dusty a.ss Wisconsin.

Mark would be starring in broadway plays and hosting the oscars.
I literally laughed out loud. fu*king Gattsau
 09-07-2011, 12:17 PM         #47
youknowmystelo 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Gattsau said:
Exactly if there was no football A rodge would be flipping burgers and living in a trailer in dusty a.ss Wisconsin.

Mark would be starring in broadway plays and hosting the oscars.

[video - click to view]

 7 years ago '07        #48
INFAMOUS 13 heat pts13
space
space
space
$35,778 | Props total: 2744 2744
[email changed - confirm acct by email]
Rodgers salty he won the SB and still can't get on GQ like Sanchez the God

Ugly a.ss n*gga

Nice mustache breh

Dirty
 7 years ago '04        #49
TYT 15 heat pts15
space
avatar space
space
$3,441 | Props total: 61 61
damn this thread got homo FAST....... to save the day

i thought rodgers chick was nice


[pic - click to view]



till i seen sanchez'


[pic - click to view]



aaron won in the stadium mark won in the bedroom




[video - click to view]



Last edited by TYT; 09-07-2011 at 12:23 PM..
 09-07-2011, 12:22 PM         #50
youknowmystelo 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 TYT said:
i thought rodgers chick was nice


[pic - click to view]



till i seen sanchez'


[pic - click to view]



aaron won in the stadium mark won in the bedroom
Stop trying to make this thread heteros3xual.
 7 years ago '10        #51
USC 79 heat pts79
space
avatar space
space
$22,501 | Props total: 14514 14514
 Main Event said:
USC everything is a joke doggy

Baseball team blows

Basketball coach is a drunk that cant even beat VCU

best sport yall have you cant even go to a bowl

payin recruits, gettin top 10 classes and goin 8-5? where they do that at
I thought we was talking football tho

I am surprised you didn't pull the womens softball card too

This ain't 97 your team ain't done sh*t in years an stay getting blue chippers trust me they aint going to Tuscon for the honeys and weather brodie
 7 years ago '07        #52
Adam Is BeTTeR 2 heat pts
space
avatar space
space
$13,344 | Props total: 3151 3151
 Gattsau said:
Exactly if there was no football A rodge would be flipping burgers and living in a trailer in dusty a.ss Wisconsin.

Mark would be starring in broadway plays and hosting the oscars.
 7 years ago '07        #53
Dope Bai 1 heat pts
space
avatar space
space
$3,364 | Props total: 11 11
 Gattsau said:

[pic - click to view]



@ this ugly fu*k
His ring looks amazing
 7 years ago '07        #54
Pistol Peter 33 heat pts33
space
avatar space
space
$26,679 | Props total: 20 20
 Gattsau said:

[pic - click to view]



@ this ugly fu*k
lmfaoooooooooooo

raising arizona face a.ss
 7 years ago '08        #55
Main Event 55 heat pts55
space
avatar space
space
$49,703 | Props total: 12723 12723
 JayDawn said:
I thought we was talking football tho

I am surprised you didn't pull the womens softball card too

This ain't 97 your team ain't done sh*t in years an stay getting blue chippers trust me they aint going to Tuscon for the honeys and weather brodie
You aint sh*t in football, squeeking by Minnesota?

By the time you bowl eligible Barkley gonna be gone, and he's Leinart 2.0

Havent won a title since 97.....but atleast ours is in the record books

f!ght On
 7 years ago '09        #56
WasabiTuna 20 heat pts20
space
avatar space
space
$6,763 | Props total: 8899 8899
Lmao this is what it comes to. Damn you know your the god quarterback when the only thing they can hate on you about is you're looks.....dynasty bi*ches:dancingcool:


Last edited by WasabiTuna; 09-07-2011 at 12:59 PM..
 7 years ago '10        #57
USC 79 heat pts79
space
avatar space
space
$22,501 | Props total: 14514 14514
 Main Event said:
You aint sh*t in football, squeeking by Minnesota?

By the time you bowl eligible Barkley gonna be gone, and he's Leinart 2.0

Havent won a title since 97.....but atleast ours is in the record books

f!ght On
Our 1 that IS in the record books is one more than your schools history tho

We going to smash yall this year

I can't name one of your football players but they all suck bruh. That QB is not Cassel's level

Matt Leinarts career at USC>your entire program easily, I'm done

#beardown
 09-07-2011, 12:56 PM         #58
SUHNAMI 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 JayDawn said:
Wtf that got to do with anything

USC>cal

Ask Clay what he thinks about that program, we owned that f*ggot his entire stay at berkley.

He needs to shut the fu*k up and go back to his privacy life in his little town and leave the big city stuff to the big city QB's.
What does USC have to do with this article?
 7 years ago '04        #59
finishim 80 heat pts80 OP
space
avatar space
space
$21,769 | Props total: 1 1
 Gattsau said:
But when people are asked to name the best looking QBS Mark is always #1 and Rodgers is behind Eli.

 7 years ago '04        #60
finishim 80 heat pts80 OP
space
avatar space
space
$21,769 | Props total: 1 1
 Gattsau said:
The new rumor is that Mark is smashing mila





[pic - click to view]



My chick is better but Mark can't lose.
sloppy seconds???

Home      
  
 

 






most viewed right now
 44
How was your life when this song dropped?
73 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 26
Image(s) inside Kaylin Garcia
35 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 12
Image(s) inside Now That's A Real A$$!...
43 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 12
Video inside May 18 - Former Pro Wrestler Beaten Over Parking Spot
111 comments
2 days ago
@news
most viewed right now
 11
NBA Steph Curry has OFFICIALLY lost all hope, his HAIRLINE,& thinks he is in a..
67 comments
2 days ago
@sports
most viewed right now
 8
Tekashi tried to 'check in' with Snoop,got DENIED!!!!!
79 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 7
It's Dark & Hell is Hot Turns 20
48 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 7
Thanos Or Darkseid
137 comments
1 day ago
@movies
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy