Detroit Lions Bandwagon will close soon...make sure u get ur ticket

most viewed right now
 40
Image(s) inside This is what the richest zip code in America looks like
97 comments
@wild'ish
most viewed right now
 33
DONT LET THESE TRAPS FOOL YOU! Here's how to effectively avoid them.
39 comments
@wild'ish
most viewed right now
 33
Video inside 50 was ready to stab up Suge back in the day
36 comments
@hiphop
most viewed right now
 23
Video inside First she'll break your ankles, then she'll your heart!!!
21 comments
@thotsdimesetc

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 7 years ago '04        #41
Veno da Don 23 heat pts23
space
avatar space
space
$20,408 | Props total: 3778 3778
 SmooveDude said:
at one point the yard total was 147-1 after the first quarter they had 4 yards and no first downs....they scored off a tipped pass from our TE....statistically we k!lled them and it shows on tapewe dropped 2 TD passes aswell and settled for a FG on one of those occasions

i know we aint the best team in the league or nuttin but we above average i dont care what nobody say
It doesnt matter if we beat the Packers, people still gonna find a way to hate.

Just wait if we torch the Pack through the air watch these mofo's say "Yall only was able to throw on them because Collins got hurt, the Lions still aint sh*t"

I doesnt matter anymore what people say I feel like Marty May did a fantastic job putting this team together and they are ready to take the field and beat any team in this league.

I called 10 wins prior to the season and nothing that has happened so far altered my opinion, actually we look better then I could have imagined. Stafford is what a FRANCHISE QB should look like so im happy
 09-20-2011, 02:46 PM         #42
SmooveDude 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Veno da Don said:
It doesnt matter if we beat the Packers, people still gonna find a way to hate.

Just wait if we torch the Pack through the air watch these mofo's say "Yall only was able to throw on them because Collins got hurt, the Lions still aint sh*t"

I doesnt matter anymore what people say I feel like Marty May did a fantastic job putting this team together and they are ready to take the field and beat any team in this league.

I called 10 wins prior to the season and nothing that has happened so far altered my opinion, actually we look better then I could have imagined. Stafford is what a FRANCHISE QB should look like so im happy
i want us to get blown out in 2-3 weeks and see how we respond from that then we'll see how good we really are

i understand people think we still pretenders and thats cool but eventually everybody will be a believer....like how saints went 3-13 in 05' then to the NFC Championship the following yearwe'll show people in due time
 7 years ago '04        #43
Veno da Don 23 heat pts23
space
avatar space
space
$20,408 | Props total: 3778 3778
 prettyklever said:
I said it right... How bad the franchis IS... There's not enough evidence to show anything has changed yet .. I'll root for them just because I'm tired of them being at the bottom of the standings every year.
Chargers fan can you stop please, your team CONSISTENTLY UNDERACHIEVES EVERY YEAR. What's the difference? Do the Bolts have SB rings that I dont know about? So once again hush and your Div is powderpuff so save it sir!!

Go to the Super Bowl this year re-enter this thread then talk sh*t, until then just continue to be a good reg season team that just can't get over the hump
 7 years ago '04        #44
Veno da Don 23 heat pts23
space
avatar space
space
$20,408 | Props total: 3778 3778
 SmooveDude said:
i want us to get blown out in 2-3 weeks and see how we respond from that then we'll see how good we really are

i understand people think we still pretenders and thats cool but eventually everybody will be a believer....like how saints went 3-13 in 05' then to the NFC Championship the following yearwe'll show people in due time
The trend in the NFL is bad teams get good in ONE YEAR good team fall off sometimes.

I dont want us to get blown out, we can take a tough L and rebound.
 09-20-2011, 02:59 PM         #45
SmooveDude 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Veno da Don said:
The trend in the NFL is bad teams get good in ONE YEAR good team fall off sometimes.

I dont want us to get blown out, we can take a tough L and rebound.
thats what im sayin...i wanna see how the vets handle the young dudes, i wanna see if people blame themselves or try to point fingers, i wanna see how the media react i wanna see how these n*ggas on here react and the week after we get blown out im sure we'll win but i wanna see how it is inside the locker room and FO
 7 years ago '07        #46
GrezyNclean 172 heat pts172 OP
space
avatar space
space
$8,013 | Props total: 715 715
good conversation going on in here....I will say this tho...as long as Stafford stays healthy we'll b good. The kid is in the top 5 for TD passes and QB rating...and in the top 10 for passing yards and completion %....as long as he stays ok...we shuld win AT LEAST.... 9 games...at most...10 or 11 if we can steal one from the Pack
 09-20-2011, 03:12 PM         #47
SmooveDude 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 GrezyNclean said:
good conversation going on in here....I will say this tho...as long as Stafford stays healthy we'll b good. The kid is in the top 5 for TD passes and QB rating...and in the top 10 for passing yards and completion %....as long as he stays ok...we shuld win AT LEAST.... 9 games...at most...10 or 11 if we can steal one from the Pack
im more worried about other teams than the packers.....i know theyre better than us but it seems like all of our games are real close so its like a toss-up like last season
 7 years ago '07        #48
MythMade 6 heat pts
space
avatar space
space
$9,728 | Props total: 5 5
I like the Lions, a lot of cool players and (mostly) cool fans,


But what's gonna happen when(not if) Calvin and/or Stafford gets hurt?


The offense relies on those two HEAVILY.
 09-20-2011, 03:19 PM         #49
SteveSS 
space
space
space
$n/a | Props total:  
If you look at the stats, the Detroit Lions QB (Stafford/Hill/Stanton) put up numbers comparable to the best in the league last year.
 09-20-2011, 03:27 PM         #50
SmooveDude 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 MythMade said:
I like the Lions, a lot of cool players and (mostly) cool fans,


But what's gonna happen when(not if) Calvin and/or Stafford gets hurt?


The offense relies on those two HEAVILY.
i think we'll be 6-10 maybe 7-9 with shaun hill but stafford gives us that downfield threat....if CJ got hurt then we'll still be solid because we have sure handed WR's now imo for the first time in like 8-9 years plus out TE's are like WR's

but stafford is by far the most important player then jason hanson is not far behind
 7 years ago '04        #51
Veno da Don 23 heat pts23
space
avatar space
space
$20,408 | Props total: 3778 3778
 SmooveDude said:
thats what im sayin...i wanna see how the vets handle the young dudes, i wanna see if people blame themselves or try to point fingers, i wanna see how the media react i wanna see how these n*ggas on here react and the week after we get blown out im sure we'll win but i wanna see how it is inside the locker room and FO
I feel exactly where your coming from. But we have lived thru SO MANY disappointments with this team, I just want it to be over! You know what gonna happen if we get blown out everything will get blown out of proportion. From the fans to the media your gonna hear that "same ol Lions" speech and quite frankly im tired of that sh*t. I want us to be a contender not only this year but a NFL Force for years to come sh*t its been 50 yrs we fu*king deserve it
 7 years ago '04        #52
Veno da Don 23 heat pts23
space
avatar space
space
$20,408 | Props total: 3778 3778
 MythMade said:
I like the Lions, a lot of cool players and (mostly) cool fans,


But what's gonna happen when(not if) Calvin and/or Stafford gets hurt?


The offense relies on those two HEAVILY.
Stafford yes.

Mega not so much, I mean he does open up the field for the other weapons but this offense has plenty of them. Nate, Petti, Schef, Young, Best... I think we will still win games if CJ goes down.

Matt brings the CONFIDENCE and LEADERSHIP to our squad we can ill afford to lose him or it may be trouble
 7 years ago '04        #53
Magnolia 7 heat pts
space
space
space
$3,407 | Props total: 354 354
The Score Board was

48-3

HELL MOTHA fu*kIN YEAH THE LIONS FAN BETTER BE HAPPY!!!
 7 years ago '09        #54
ReggieA 196 heat pts196
space
avatar space
space
$44,007 | Props total: 4870 4870
 N.O.4Life said:
I bleed Black & Gold,but anybody who knows me knows I been a Lions fan since the 90's.I can only Imagine what the Lions what be like if all their Draft picks woulda got thier sh*t together.

Mike Williams
Roy Williams
Charles Rodgers
Kevin Smith
Joey Harrington

LOL Lions drafting all those receivers, I thought Mike and Roy was going to be crazy, because I watched Mike Williams at USC, thought dude was slated to be the next T.O., but I predicted the Lions at 8-8 or 9-7 all depending on Stafford's health, and we still ain't seen Fairley play a snap next to Suh, so the potential could be higher. Joey was overhyped @ Oregon, n*ggas was saying he was the next Marino Charles Rogers is enarly Rae Caruth status with all the issues he had, and Roy Williams, 2 teams after they got a 1st and a 3rd for him, thank Jerry Jones for helping you rebuild your team
 7 years ago '07        #55
Dotel 30 heat pts30
space
avatar space
space
$6,146 | Props total: 1596 1596
Lions my adopted team #suhsquad
 7 years ago '07        #56
Dotel 30 heat pts30
space
avatar space
space
$6,146 | Props total: 1596 1596
Heres what I see about the Lions: With Stafford they can score with any team. Problem is Stafford is injury prone and the o-line is suspect.

The D-Line is dominate but the problem is Gunther Cunnigham is the D-cord that guy sucks. Teams will use his aggressive style against him. The Chiefs were able to do this until Charles got hurt.

Overall: As long as Stafford stays healthy this team will put up points and if they do that they'll win games. This is a playoff team.
 7 years ago '05        #57
Based_One 87 heat pts87
space
avatar space
space
$10,145 | Props total: 8872 8872
See y'all n*ggas Sunday Allen and Williams gone have Stafford on his back
 7 years ago '08        #58
M 3 heat pts
space
avatar space
space
$16,623 | Props total: 8120 8120
 NO RELIGION said:
You Missy and the rest of yall Wackers a.ss team fans always the first ones running your a.ss in a Lions thread


[pic - click to view]



get your a.ss up outta here,get ready for your loss Sunday and have your paper towel,napkins or tissue ready for Monday Morning when the #LionsDen is #1 in the NFC North
I'm never in Lions threads I only came in this one because it's a bandwagon thread
 7 years ago '04        #59
iLLuZiOnZ1313|M 14 heat pts14
space
avatar space
space
$9,168 | Props total: 1 1
 GrezyNclean said:
Only cost $1,600,000.00 Rep points to hop on wagon (this is for u ppl who have never repped my team in the past...we know who u r!)

Don't be the guy who wakes up in January, slapping urself on the head, and saying "dam, i shulda hopped on the Lions bandwagon" because that price will increase as time goes on....

And to all the haters, don't be mad we moving up and u can't afford to connect with our swag!!!
I've been on this site for over 5 years and never see you rep the Lions until this year. Back in 2009 and 2010 all you ever did was make threads bashing the Jets and thier fans but never spoke up about the Lions.

and you never voted the past couple years either...



I'm just saying....


Last edited by iLLuZiOnZ1313; 09-21-2011 at 07:36 AM..
 7 years ago '07        #60
GrezyNclean 172 heat pts172 OP
space
avatar space
space
$8,013 | Props total: 715 715
 iLLuZiOnZ1313 said:
I've been on this site for over 5 years and never see you rep the Lions until this year. Back in 2009 and 2010 all you ever did was make threads bashing the Jets and thier fans but never spoke up about the Lions.

and you never voted the past couple years either...



I'm just saying....
n*gga is u serious...hold on while i bust out my Lions threads....I can't believe this n*gga just tried to fan check me...

- at the very end i rep the Lions that was in 2010...

- my Nick Fairley thread early this year...

If you follow me, u kno i rep the Pistons, Lions, Michigan Wolverines, Red Wings.....and the Tigers (ever so often wit the Tigers tho)

- wen we won our first road game in years last year

- from 2010 of last year...before we went on the 4 game winning streak

unfortunately my posts only go back to June of 2011 so I can't bust a nut on ur dumbass question wit that...and my threads go back to mid 2009 so again...no busting of nuts....so yea...STFU...
Home      
  
 

 






most viewed right now
 19
Image(s) inside This girl is so fcking ugly Oh my but her body A1
129 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 14
May 21 - Dad takes late son's girlfriend to prom, one month after fatal crash
58 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 11
Image(s) inside Damn! Tina Fey Is Getting Thick
74 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 9
Motion Capture King Andy Serkis Takes On Jungle Book In First Trailer For ‘Mow..
33 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 5
Image(s) inside TAYLOR BANNER out here looking like something to eat! 🌱
91 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 4
Video inside Jose Guapo out here down bad
61 comments
1 day ago
@misc
most viewed right now
 4
Image(s) inside H1z1 drops on PS4 tomorrow, here’s 11 tips to dominate
58 comments
1 day ago
@games
most viewed right now
 3
Video inside k dot kicks w**** girl off stage for n****
614 comments
1 day ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy