Official Boardwalk Empire Season 2 Thread

most viewed right now
 424
Drake- Iím Upset
160 comments
@hiphop
most viewed right now
 205
Image(s) inside Rhymefest Responds To Kim Kardashian!
62 comments
@hiphop
most viewed right now
 128
Kim Kardashian ethers Rhymefest!!
211 comments
@hiphop
most viewed right now
 94
50 cent and floyd mayweather beefing again #getthestrap
47 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 11-27-2011, 11:02 PM         #501
ManWithoutFear!  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
That episode of The Walking Dead had me like WHOA!

This episode of Boardwalk had me like HOLY FUHKIN SH1T!!!

Jimmy bout to put that murder game DOWN!!

Good tv all around the board
 6 years ago '04        #502
C.R.I.P. 3 heat pts
space
avatar space
space
$18,346 | Props total: 5710 5710
I like Richard but I feel like him and Owen are probably about the same level. As far as combat goes.


and aint nobody on this show got a bi*ch worth while except that n*gga Chalky.
 6 years ago '09        #503
thegoldenhero 3 heat pts
space
avatar space
space
$38,264 | Props total: 23853 23853
got a feeling Owen and Manny gonna die before the end of season 2...if Owen doesn't die Nucky not gonna be fu*kin him with no more
 6 years ago '05        #504
tonymayo187 
space
space
space
$841 | Props total: 597 597
Damn crazy edisode .... Didn't Jimmy smoke some opium in season one when he was in Chicago?
 6 years ago '04        #505
serty321 8 heat pts
space
avatar space
space
$3,885 | Props total: 11 11
 tonymayo187 said:
Damn crazy edisode .... Didn't Jimmy smoke some opium in season one when he was in Chicago?
Yea. I think he did while he was with that brothel chick.
 6 years ago '08        #506
SlickJ101 25 heat pts25
space
avatar space
space
$13,817 | Props total: 7166 7166
Maaaaaaan I don't really give a sh*t about Jimmy's woman (def surprising though) but that sh*t with the little girl getting polio depressed the fu*k out of me.
 6 years ago '04        #507
C.R.I.P. 3 heat pts
space
avatar space
space
$18,346 | Props total: 5710 5710
 thegoldenhero said:
got a feeling Owen and Manny gonna die before the end of season 2...if Owen doesn't die Nucky not gonna be fu*kin him with no more
looks like Nucky finds out that Margaret was fu*king around on him next week. Im sure if he finds it is owen than he will get whacked.
 6 years ago '06        #508
ThaFuture3 
space
space
space
$1,788 | Props total: 250 250
Man...the butcher ain't fu*kin playin man Dude is ruthless...I knew Jimmy doing business from his damn home was a stupid move.

I kind of think both Jimmy and Richard gonna go hard in the coming episodes. They kind of have to for their sakes, they own group seeing Jimmy weakness
 6 years ago '04        #510
C.R.I.P. 3 heat pts
space
avatar space
space
$18,346 | Props total: 5710 5710
From a guy who's apparently seen all the episodes. Take with a grain of salt.

They had s3x when jimmy was in college. You will see in next week's episode.

This is the period that Jimmy and Angela date (they were at princeton together). Something happens to Gillan as she visits Jimmy. This incident leads to Jimmy leaving princeton and Gillian fornicating with jimmy. No, no one finds out about their "relationship".




I mean she's damn fine but c'mon son.
 6 years ago '04        #511
erickonasis 21 heat pts21
space
avatar space
space
$28,783 | Props total: 22642 22642
LOLOL @ margret son...That n*gga is cold
 6 years ago '04        #512
erickonasis 21 heat pts21
space
avatar space
space
$28,783 | Props total: 22642 22642
wow Priest saw that cash and said ...let us Pray LOL
 6 years ago '05        #513
Gotti211 1 heat pts
space
avatar space
space
$2,722 | Props total: 7 7
This episode was the funniest sh*t to me. I was on the floor laughing for a good 5 min when the sherriff's boy was talking bout "look mammy issa swimming" sh*t had me then when margerat slapped the p!ss out of that lil boy when he thought that lil joke was just so funny had me rolling so damn hard bruh.
 6 years ago '09        #514
Ash10 21 heat pts21
space
avatar space
space
$49,535 | Props total: 9349 9349
I Did tell n*ggaz that Butcher is a OG
 6 years ago '09        #515
JewsusChrist 211 heat pts211
space
space
space
$17,516 | Props total: 297 297
jimmy gonna need nucky in the end
 6 years ago '04        #516
erickonasis 21 heat pts21
space
avatar space
space
$28,783 | Props total: 22642 22642
^^^^probably...Jimmy doesnt have the smarts to be in charge
 6 years ago '08        #517
SlickJ101 25 heat pts25
space
avatar space
space
$13,817 | Props total: 7166 7166
 erickonasis said:
^^^^probably...Jimmy doesnt have the smarts to be in charge
I don't think it's that he's not smart enough, but it's that his family is really fu*king up his business.

Eventually he'll probably cut ties w/them and be back w/Nucky.
 6 years ago '07        #518
1LynguisticMind 177 heat pts177
space
avatar space
space
$24,901 | Props total: 1159 1159
the Butcher is fu*king dope
 11-28-2011, 01:38 PM         #519
youknowmystelo  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
I'm going to knock down 12 episodes leading to the season finale.
 6 years ago '04        #520
erickonasis 21 heat pts21
space
avatar space
space
$28,783 | Props total: 22642 22642
i know one thing i hope Jimmy gives Chalky the 3 KKK guys...make a whole episode out of it
Home      
  
 

 






most viewed right now
 51
#bigbreasttwitter
52 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 39
The Carter III Documentary Waynes Lawyers Didn't Want Us To See! (Addiction,bi..
57 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 34
Video inside BREAKING - Chi Wire: MUBU Krump (The ScoreKeeper) DEAD !
79 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 20
Image(s) inside This guy slaps your girls ass... wyd
118 comments
2 days ago
@wild'ish
most viewed right now
 17
audio inside Drake - Duppy Freestyle
1346 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 17
Video inside May 25 - Pablo Escobarís hitman Popeye arrested in Colombia
44 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 10
Video inside Compton THUGS starring Kevin Hart & Mike Epps 🤣🤣㊃..
30 comments
2 days ago
@movies
most viewed right now
 8
Nicki Minaj Reveals She's Dating Eminem
129 comments
1 day ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy