J. Cole Any Given Sunday #6 - 2 New Songs Heavy and Neverland + Pics/God's Gift Live @ Toronto

most viewed right now
 141
Video inside US DEPARMENT OF DEFENSE RELEASES NAVY JET ENCOUNTER WITH UFO VIDEO :mjd..
29 comments
@wild'ish
most viewed right now
 85
Steph Kegels
100 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 53
Nicki Minaj speaks up against White rappers taking over the charts
269 comments
@hiphop
most viewed right now
 51
NBA New NBA logo? 👑🔥🔥🔥
74 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 6 years ago '09        #61
thegoldenhero 3 heat pts
space
avatar space
space
$36,273 | Props total: 19388 19388
if it is something off his album i am not gonna listen
 6 years ago '06        #62
Hussle 36 heat pts36
space
avatar space
space
$4,698 | Props total: 248 248
J Cole a mad troll


any given sunday guys...drops at 11.59, its still technically sunday



as*hole
 6 years ago '09        #63
the coolest 126 heat pts126
space
avatar space
space
$4,317 | Props total: 566 566
10:59 for me so its still gonna be sunday
 6 years ago '05        #64
Left Hook 28 heat pts28 OP
space
avatar space
space
$13,335 | Props total: 1694 1694
 thegoldenhero said:
if it is something off his album i am not gonna listen
Highly doubt it, but +1
 6 years ago '05        #65
Ari Gold 316 heat pts316
space
avatar space
space
$15,219 | Props total: 1287 1287
Left Hook is a bi*ch and makes a discussion thread for this but doesn't have anything to discuss....Here is what we've been waiting for today. ENJOY!

[pic - click to view]





[video - click to view]




[video - click to view]



Last edited by Ari Gold; 09-05-2011 at 12:23 AM..
 6 years ago '11        #66
King Henry 548 heat pts548
space
avatar space
space
$43,972 | Props total: 9976 9976
JColeNC J. Cole
#anygivensunday
2 minutes ago
 6 years ago '05        #67
Left Hook 28 heat pts28 OP
space
avatar space
space
$13,335 | Props total: 1694 1694
Any Given Sunday #5: Few photos and 2 new songs NOT on the album


[pic - click to view]




[pic - click to view]




[pic - click to view]



– produced by Chase N. Cashe and J. Cole. Some sh*t we did out in LA! Not on the album, but something you should have. Ride to it. Shout to my n*gga Chase!

– Did a lot of records in LA some months back. This is another one. Not album material, but its HEAVY. Produced by J. Cole.
 6 years ago '04        #68
justinjones 307 heat pts307
space
avatar space
space
$49,444 | Props total: 6515 6515
hungry for hot topics huh
 6 years ago '11        #69
King Henry 548 heat pts548
space
avatar space
space
$43,972 | Props total: 9976 9976
FCK my sh*t crashed
 6 years ago '11        #70
Retro 83 heat pts83
space
space
space
$21,151 | Props total: 369 369
You know damn well you did the exact same thing Left Hook did a couple AGS ago. Jesus yall are so lame for f!ghtin over who started a thread...

But sh*t you got the downloads. Props
 6 years ago '05        #71
Fresh|B 977 heat pts977
space
avatar space
space
$43,454 | Props total: 25147 25147
 justinjones said:
hungry for hot topics huh
Look Under His Avy and You Will Have Your Answer.

Its Going Be Merge Anyway,Damn.
 6 years ago '11        #72
King Henry 548 heat pts548
space
avatar space
space
$43,972 | Props total: 9976 9976
Thanks Left Hook
 6 years ago '05        #73
Ari Gold 316 heat pts316
space
avatar space
space
$15,219 | Props total: 1287 1287
 justinjones said:
hungry for hot topics huh
Nah i just don't see how I make a page for AGS #2 and people give me sh*t for it the entire day because the thread was just the cover art.But that f*g makes a thread with nothing and OWNS that toopic??? nahhh...not poppin b! LMAO
 6 years ago '05        #74
Left Hook 28 heat pts28 OP
space
avatar space
space
$13,335 | Props total: 1694 1694




You know damn well the download links were posted there as well. I don't care though, more threads for Cole
 6 years ago '11        #75
Retro 83 heat pts83
space
space
space
$21,151 | Props total: 369 369
And it begins...
 6 years ago '05        #76
Left Hook 28 heat pts28 OP
space
avatar space
space
$13,335 | Props total: 1694 1694
 itzjmoney510 said:
Nah i just don't see how I make a page for AGS #2 and people give me sh*t for it the entire day because the thread was just the cover art.But that f*g makes a thread with nothing and OWNS that toopic??? nahhh...not poppin b! LMAO
You're hurt over a thread
 6 years ago '05        #77
Ari Gold 316 heat pts316
space
avatar space
space
$15,219 | Props total: 1287 1287
 Fade said:
You know damn well you did the exact same thing Left Hook did a couple AGS ago. Jesus yall are so lame for f!ghtin over who started a thread...

But sh*t you got the downloads. Props
Mine at least had cover art and yall where bi*ching your lives away
 6 years ago '11        #78
spittapilottalk 44 heat pts44
space
avatar space
space
$7,054 | Props total: 2 2
j cole the don
 6 years ago '04        #79
justinjones 307 heat pts307
space
avatar space
space
$49,444 | Props total: 6515 6515
 itzjmoney510 said:
Nah i just don't see how I make a page for AGS #2 and people give me sh*t for it the entire day because the thread was just the cover art.But that f*g makes a thread with nothing and OWNS that toopic??? nahhh...not poppin b! LMAO
so you upset about 3 weeks ago?
 6 years ago '06        #80
Hussle 36 heat pts36
space
avatar space
space
$4,698 | Props total: 248 248
beef about who made the thread first


interwebz is serius buizzness guise
Home      
  
 

 






most viewed right now
 67
Kevin Hart X-mad card
75 comments
18 hours ago
@movies
most viewed right now
 40
Image(s) inside Jeezy wildin 😩😩😂😂😂
111 comments
21 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 36
joie chavis
45 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 34
Niggas just crucified Lil Kim
115 comments
21 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 30
NBA Isiah Thomas Says His Family was Worse than Lavar Ball "He Used to Rob Eve..
124 comments
18 hours ago
@sports
most viewed right now
 24
Image(s) inside Girl, you look so good, it's to die for (die for) | Ooh, that pus-y go..
21 comments
21 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 18
50 cent did something to Comedienne Aarona Lopez. She has her friends worried!!!
116 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 17
Image(s) inside Uncle Murda Comments On Chinx's Killer Who Is Linked To Him!
107 comments
21 hours ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy