September 2011: WDYWT (What Did You Wear Today?)

most viewed right now
 78
NBA KD just pulled Barkley's card
71 comments
@sports
most viewed right now
 65
Image(s) inside Arab girls are leveling up too(got a booty and curves)
26 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 56
Video inside This was by far the best catfish
41 comments
@wild'ish
most viewed right now
 38
NBA Dude looking like he might take something smh
39 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 7 years ago '06        #321
NYC-Banga 113 heat pts113
space
avatar space
space
$13,685 | Props total: 4274 4274
^^^^^

Thanks but Don't get it twisted I only pop off at ppl who start with me first..if I clown someone first they know I'm playing cuz I'll use a smiley and/or j/k
 7 years ago '07        #322
Sincere730 12 heat pts12
space
avatar space
space
$10,412 | Props total: 8040 8040
 DrizzyJT said:
Wait when did we start posting our boxers too?
Thas jus some sh*t I been on since I started posting in this thread didn't think it'd be an I issue


Last edited by Sincere730; 09-25-2011 at 11:09 PM..
 7 years ago '04        #323
ShaDoW1 7 heat pts
space
space
space
$6,096 | Props total: 1533 1533
yo rlrugby why the fu*k does everything need to be polo?
 7 years ago '06        #324
NYC-Banga 113 heat pts113
space
avatar space
space
$13,685 | Props total: 4274 4274
 ShaDoW1 said:
yo rlrugby why the fu*k does everything need to be polo?
slave mentality.
 7 years ago '06        #325
NYC-Banga 113 heat pts113
space
avatar space
space
$13,685 | Props total: 4274 4274
 RLRugby said:
na alot of yall are yes men

and its RL over everything n*gga

i just keep it G tho. i dont lie and say i like something when i dont....like the n*gga that posted them gay a.ss sweats lol. yall was feeling them lol. all that champion sweats and nike sweats....we off that






[pic - click to view]

n*gga sweat pants is trash period if u aint rocking em to work out in or on the block hustling D (No bruno)...WHICH YOU CLEARLY DON'T PARTAKE IN EITHER.

we off that

lil kids rock sweat pants when they go out and play..


[pic - click to view]



u gon learn today.


Last edited by NYC-Banga; 09-26-2011 at 07:31 AM..
 7 years ago '07        #326
Funeral James 24 heat pts24
space
avatar space
space
$16,577 | Props total: 557 557
my jeans dont even cost 90, i really dont care tho..

im all about the kicks, like lui kang
 7 years ago '06        #327
coolio 57 heat pts57
space
avatar space
space
$18,375 | Props total: 9 9
how dare y'all hate on RL :nasmad:


what y'all know about folding ur rent money in half and doubling ur money?



u want him to make another video showing his money? no problem slime that sh*t aint nothing...but footlocker pays on thursdays so calm down :nasmad:


what y'all know about hustling anyways? we selling our own mothers maxima's out here slime...and "out here" refers to a place rated top 15 in crime wanna see his crime record? no u dont, forget i said that, the camera on his phone isnt working right now
 7 years ago '04        #328
UF4Soldier 132 heat pts132
space
avatar space
space
$20,127 | Props total: 9040 9040
I dont know man sweats kool for what they made for aint hatin on polo
But aint gone act like polo just got hot people treatin dat sh*t
Like fubu n ice burg wtf polo gone always be hot
Its being over done makin it seem.wack
...imo


Last edited by UF4Soldier; 09-26-2011 at 09:39 AM..
 7 years ago '06        #329
NYC-Banga 113 heat pts113
space
avatar space
space
$13,685 | Props total: 4274 4274
 RLRugby said:
Ralph Lauren is my religion...



those for the light days...them rainy days

them "no shape up chillin, cause thats just how im feelin" type days

lol @ sweats being trash

thats cause yall rocking them cheap a.ss sh*ts...

these are nothing but quality slime...90 a pop
sweats is trash...

im on my grown man sh*t...i left sweats alone in high school gym class.

sweats is for bi*ches when they sleep over (i.e. jersey shore)

we off that...ur whole style is weak sauce now that you posting up sh*t..i see why u was on the backburner this whole time

u a typical general release dr jay modell sneaker polo wearing n*gga...

oh u gon learn today.


Last edited by NYC-Banga; 09-26-2011 at 09:49 AM..
 7 years ago '04        #330
UF4Soldier 132 heat pts132
space
avatar space
space
$20,127 | Props total: 9040 9040
Come on.bangs u aint got one pair of sweats

Lol I wear my sh*ts to sleep when its to.cold for da hoopin shorts

But usualy my chick ends up takin em home tho
 7 years ago '06        #331
samsin420 39 heat pts39
space
avatar space
space
$5,949 | Props total: 514 514

[pic - click to view]




Me and the wifey with the black bron 8s
 7 years ago '04        #332
bicedidit 2 heat pts
space
avatar space
space
$2,066 | Props total: 631 631
 NYC-Banga said:
bicedit lo game > urs honestly

...his sh*t got that classic feel...ur sh*t is like wet behind the ears 1 year in the game joints

u'll be aight though!
 7 years ago '06        #333
NYC-Banga 113 heat pts113
space
avatar space
space
$13,685 | Props total: 4274 4274
 RLRugby said:
man just say that you choose not to wear sweats

ur style doesnt define the rest of the country my n*gga

its not that serious with the sweats thing

but u say i dont got style lol


[pic - click to view]



stop it five......im out here

the n*ggas that rock polo know what that piece is...they also understand how much that cost


[pic - click to view]





u see what i fu*king mean

u a yes man

now u gonna write " my chick ends up takin em home tho"

he dissing sh*t that we wear

and instead of taking a stance like a grown man....

u find a common ground so he doesnt dislike u

f*ggot
OH U MAD NOW HUH?

n*gga ill clap a capri sun with my hands and splash it all over ya face

that sweater is trash....if thats the best u can pull out to stop me from talking sh*t..u got another thing coming my n*gga

that sh*t jacking off of aeropostale/hollister grunge frayed thread style..

ur whole fu*kING STYLE IS TRASH B...and u fat so mad RL be fitting u kinda snug

u should be slapped the fu*k up for all the sh*t u talk my n*gga dressing like that...

typical dressing n*gga...i see a million of u a day...

and I SAID THAT THE sh*t WE GIVE bi*chES TO SLEEP IN WHEN THEY COME THROUGH FOR THE d!ck...u think u fresh in sh*t , bi*ches rock after a good fu*kin

u gon fu*king learn today blood
 7 years ago '06        #334
NYC-Banga 113 heat pts113
space
avatar space
space
$13,685 | Props total: 4274 4274
 samsin420 said:

[pic - click to view]




Me and the wifey with the black bron 8s
them sh*ts look fresh as fu*k in that pic...

beware rugby might get mad cause u in a picture with a female...
 7 years ago '06        #335
NYC-Banga 113 heat pts113
space
avatar space
space
$13,685 | Props total: 4274 4274
 UF4Soldier said:
Come on.bangs u aint got one pair of sweats

Lol I wear my sh*ts to sleep when its to.cold for da hoopin shorts

But usualy my chick ends up takin em home tho
I aint gonna clown a n*gga for some sh*t i rock on the regular if i do

i got sweats (im off that now) but they for chicks, when they come over...cause they legs be cold...

and like u said..."ur chick ends up taking em home"

this n*gga clowning some sweats and posting his like HIS sh*t IS TEN TIMES BETTER...and got the nerve to throw the matching kufi on top..

man im clowning and he getting real mad in his yard boy sweats
 7 years ago '06        #336
NYC-Banga 113 heat pts113
space
avatar space
space
$13,685 | Props total: 4274 4274
 RLRugby said:
hey bicedidit ......is that sweater is trash?????


[pic - click to view]



banga said they jackin aeorpostale lol

he just clueless



see me with a 100 slimes that look just like me..............


[pic - click to view]

so u gonna ASK ANOTHER n*gga IF SOMETHING U GOT IS TRASH!~?!?!?!?!?!?

n*gga u aint built for this sh*t if u gotta succumb to that sh*t

talking about n*ggaS IS YES MEN, BUT YOU BEGGING ANOTHER n*gga FOR A "YES" CONFIRMATION ON UR OWN sh*t?!@?!

what part of that game is that!?!?!?...n*gga this cant be life...obama is crying

im G CHECKING ya a.ss today ya dig;...without no fu*king GIF'S.

u gon muthafu*ka learn today ya bi*ch


Last edited by NYC-Banga; 09-26-2011 at 11:09 AM..
 7 years ago '06        #337
NYC-Banga 113 heat pts113
space
avatar space
space
$13,685 | Props total: 4274 4274
 RLRugby said:
its not asking for a co sign slime

its more me wondering where he stands on ya statement

cause i know he on his Lo sh*t too

u calling that sweater wack dont hurt my feelings cause all the n*ggas that rock Lo know what thats bout

i know u and bicedidit cool so i wanna see if he gonna be a yes man or say u crazy for calling that sweater wack

i only mentioned his name cause u said his Lo game was better than mine.

but when its all said and done.....im still that RL guy.....My Lo game is better than anyones on boxden
"on boxden"...thats something to be proud of...yes...everyone clap for him

man stfu with that dumb ignorant sh*t.

take ur a.ss to a polo forum and try to say that "your LO game better than anyones" sh*t..

n*ggas would make an example outta ur a.ss b.

fu*k up and outta here, reginald
 7 years ago '04        #338
bicedidit 2 heat pts
space
avatar space
space
$2,066 | Props total: 631 631
#1- YOU DO NOT HAVE THE BEST POLO ON BOXDEN SMH,I ALREADY TOLD U WE CAN GO PIECE FOR PIECE WHEN U SENT ME THAT PM SAYING YOUR LO GAME >>>>>>>>MINES RIGHT.U GOT LACOSTE MIXED IN WITH YOUR sh*t AND WE DON'T DO THAT.
#2- THAT SWEATER IS DOPE BUT YOU DONT HAVE ANY FOOTWEAR TO WEAR WITH IT.
#3- I'M DISAPPOINTED IN YOU WITH THAT OUTFIT SMH!!
 7 years ago '10        #339
The Insomniac 5 heat pts
space
avatar space
space
$1,113 | Props total: 497 497
 RLRugby said:
man just say that you choose not to wear sweats

ur style doesnt define the rest of the country my n*gga

its not that serious with the sweats thing

but u say i dont got style lol


[pic - click to view]



stop it five......im out here

the n*ggas that rock polo know what that piece is...they also understand how much that cost


[pic - click to view]





u see what i fu*king mean

u a yes man

now u gonna write " my chick ends up takin em home tho"

he dissing sh*t that we wear

and instead of taking a stance like a grown man....

u find a common ground so he doesnt dislike u

f*ggot
My man that sweater is only $160 in the city

Stop being so c*cky

I wear dress shirts to work double that price and don't even post dem sh*ts
 7 years ago '06        #340
coolio 57 heat pts57
space
avatar space
space
$18,375 | Props total: 9 9
 RLRugby said:
u gotta stop stalking me son

word, these dudes gotta stop stalking u tryna copy ur style thinking all it takes is an outfit to become fashion icons



thinking just because u never post pics that u lying :nasmad: his phone aint got a camera, get mad



i bet vado dont post pics of his clothes online, why should rugby have to? :nasmad:
Home      
  
 

 






most viewed right now
 34
Giving out da ehroll and the wet noodle🍲
53 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 31
Video inside The Deep Dark Web
118 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 29
Image(s) inside May 18 - Trump orders Postmaster General to DOUBLE Amazon's shipping r..
65 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 11
Image(s) inside Name a movie engraved in popular culture that you never seen
128 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 10
Colin Farrell destroying bullys dad
57 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 10
May 19 - African Americans lead other minority groups in terms of spending pow..
99 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 7
bad bi-ch she's so thick, I don't even need a pill
16 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 6
Video inside amber gets gets answer she aint ready for
154 comments
2 days ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy