Random People who bought Tha Carter IV!!

most viewed right now
 72
Image(s) inside 🐰 Perfect Snowbunny.IMPOSSIBLE DECISION🐰
41 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 54
Ol Boy Was Play Fightin Wit His Girl And Then This Happened
42 comments
@wild'ish
most viewed right now
 49
2008-2018: The New Wave Where are they Now?
100 comments
@hiphop
most viewed right now
 42
Video inside Some chick tossed her drink on Boxdens Favorite mayonnaise Queen.
40 comments
@wild'ish

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 7 years ago '04        #141
exxxplicit 2 heat pts
space
space
space
$2,034 | Props total: 0 0
 sourkush said:

[pic - click to view]


She can get it
what if the cd is strategically place over her mouth to hide her 3 missing teeth and a nasty herpes rash around her lips?
 7 years ago '10        #142
Space 2020 14 heat pts14
space
avatar space
space
$2,771 | Props total: 182 182
 Smooth Brother said:
Says the guy with a snitch in his sig.
Max aint a snitch

Is he?
 08-31-2011, 10:16 AM         #143
LaRy BLanco  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 sourkush said:

[pic - click to view]


She can get it
yeah aight n*gga, remember shes blockin her grill

bi*ch grill probly look like this



[pic - click to view]

 7 years ago '10        #144
ImSoThoed 418 heat pts418
space
avatar space
space
$1,901 | Props total: 20 20
 Universal~Mind said:
n*gga you're fu*king clam cake at the end of the day.... LOL @ you getting emotional over people calling people who take pics with YMB shirts and Wayne albums corny......

Now take ya corny self to home depot, buy a rope and hang yaself.....
I bet if yo daddy got murdered and Max B was convicted for his murder, yo dumbass wouldn't be supportin' him. The world would do without hoe a.ss n*ggaz like you.
 7 years ago '05        #145
n@tedogg 2 heat pts
space
avatar space
space
$12,677 | Props total: 8 8
 2TopFlite said:
Ill be damned if i wear a Ymcmb shirt lol i couldn't do it


Edit: just noticed one n*gga got a YM tat disgusted male groupies

^^^^^^^^^^^^^
 08-31-2011, 10:19 AM         #146
Cowboys All Day  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 zCapo said:

[pic - click to view]

SHHHH don't tell anyone I bought this wack a.ss album
 7 years ago '10        #147
ImSoThoed 418 heat pts418
space
avatar space
space
$1,901 | Props total: 20 20
 Space 2020 said:
Max aint a snitch

Is he?
Hell Rell did expose Max B when he put out that paperwork, he said Max B ratted out his girlfriend.
 7 years ago '08        #148
Datboitrill 18 heat pts18
space
avatar space
space
$3,348 | Props total: 1848 1848
 Space 2020 said:
Max aint a snitch

Is he?

Max Aint No Damn Snitch And that Trick Was His Ex And the bi*ch Was Obssessed With Him Google The WHole Story And Keep It Wavy My Friend Oww Oww
 7 years ago '10        #149
Space 2020 14 heat pts14
space
avatar space
space
$2,771 | Props total: 182 182
 Datboitrill said:
Max Aint No Damn Snitch And that Trick Was His Ex And the bi*ch Was Obssessed With Him Google The WHole Story And Keep It Wavy My Friend Oww Oww
Bout to say Max that n*gga
 7 years ago '10        #150
Space 2020 14 heat pts14
space
avatar space
space
$2,771 | Props total: 182 182
 Smooth Brother said:
Hell Rell did expose Max B when he put out that paperwork, he said Max B ratted out his girlfriend.
I thought his gf ratted him out? Or somethin like that though.
 08-31-2011, 10:36 AM         #151
Dr Seuss  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
random BLACK people who bought c4
 7 years ago '08        #152
Datboitrill 18 heat pts18
space
avatar space
space
$3,348 | Props total: 1848 1848
 Smooth Brother said:
I bet if yo daddy got murdered and Max B was convicted for his murder, yo dumbass wouldn't be supportin' him. The world would do without hoe a.ss n*ggaz like you.
Wat Does His Daddy Gettin murdered Have to Do with Any thing ?


Yo For the Facts Read The story

And Keep It wavy
 7 years ago '06        #153
Yung Dilla 1498 heat pts1498
space
avatar space
space
$57,469 | Props total: 36480 36480
 Space 2020 said:
I thought his gf ratted him out? Or somethin like that though.
hell rell put out ''paper work'' that said max snitched but when he got arrested his girlfriend wrote a letter saying she got him involved and she lied
 7 years ago '08        #154
AC_89 236 heat pts236
space
avatar space
space
$42,653 | Props total: 19024 19024
Damn I didn't even see that pac pic at first whoever did that is a genius
 7 years ago '11        #155
DAT BOI TREY 13 heat pts13
space
avatar space
space
$2,399 | Props total: 5 5
how yall gonna turn a thread about C4 in to a thread arguing about max b , damn max b of all people



 7 years ago '04        #156
Kaliz ChamP 4 heat pts
space
avatar space
space
$5,920 | Props total: 878 878
Hmm so we mad at folks buying the cd because they didn't download? Hahhahah maybe they should have a "random people who downloaded it" yeah, them people look normal than these people.
 7 years ago '11        #157
broke4dayz 162 heat pts162
space
avatar space
space
$6,793 | Props total: 5822 5822
 DAT BOI TREY said:
how yall gonna turn a thread about C4 in to a thread arguing about max b , damn max b of all people






 Kaliz ChamP said:
Hmm so we mad at folks buying the cd because they didn't download? Hahhahah maybe they should have a "random people who downloaded it" yeah, them people look normal than these people.
:applause:
 7 years ago '09        #158
NLSP42 163 heat pts163
space
avatar space
space
$8,632 | Props total: 11499 11499
buying cds is whats poppin now??????
 7 years ago '04        #159
skillahmang 2 heat pts
space
avatar space
space
$24,746 | Props total: 13731 13731
 7 years ago '10        #160
Space 2020 14 heat pts14
space
avatar space
space
$2,771 | Props total: 182 182
 Dr Seuss said:
random BLACK people who bought c4
I think we can come to the consensus that if you bought C4 your in the 80% population of the US that is ignorant, has no reasoning skills, and have bad simple taste in music.

Black or white his stans see no color.

Numbers Don't lie

Oh and Max still that n*gga snitch or not.

*Turns on blow me a dub*
Home      
  
 

 






most viewed right now
 26
Ms Vicky gives my blicky a stiffy with them titties
64 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 13
Image(s) inside Mother of Three
76 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 12
Video inside Russians catching up on the the Culture too now, Jheeeeeeeze!!
68 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 7
DJ Akademiks bullies 9 year old into apologizing
90 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 7
May 20 - gas is now $3 a gallon on average
109 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 5
Video inside I’ll take “things a brotha wouldn’t do” for $200 Alex
155 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 3
Image(s) inside Biggest fall off in music industry history :tylereww:
107 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 3
🔥🔥🔥The Notorious B.I.G. - You're Nobody Till Somebody ..
111 comments
2 days ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy