2,688
 

Jan 20 - Chingy Groped By She-Male


 
3
most viewed right now
+31  57
24 comments @thotties


section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter       Share this on Facebook
 

 14 years ago '04        #1
10246 page views
55 comments


S1xth 3 heat pts
space
avatar space
space
$2,840 | Props total: 221 221
Jan 20 - Chingy Groped By She-Male
 

 
ahahaha!!..he didnt seem to care either,wonder how its gonna affect his career
------------------------------------------------------------------

At this year's AVN Awards, St Louis' Chingy was caught off guard during a performance by transs*xual pr0n star Vanity.

Chingy was photographed performing onstage when trannie Vanity appear in a skimpy top and skirt. Vanity then proceeded to grab Ching-a-ling's ding-a-ling as he performed for the audience. A member of Chingy's group, The Git It Boys was also photographed fondling Vanity from behind.
advertisement


[pic - click to view]


[pic - click to view]



The 2005 Adult Entertainment Expo took place January 7 and 8 in Las Vegas.

Lloyd Banks and Lil Jon also attended the event. Banks' interactive DVD, Groupie Luv, received four nods, including "Best Interactive DVD," "Best DVD Extras," "Best DVD Menus" and "Best Music" in which it competed against Lil Jon's Lil Jon And The Eastside Boyz American s*x Series and Knocturnal's Knocturnal Record Release Party 2. Lil Jon's American s*x Series was also nominated for "Best Ethnic Themed Release."

Source: SOHH.com


Last edited by S1xth; 01-20-2005 at 08:37 AM..

55 comments for "Jan 20 - Chingy Groped By She-Male"

 01-20-2005, 08:39 AM         #2
lildut1213 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Chingy is a homo

 01-20-2005, 08:42 AM         #3
kutlass 
space
space
space
$n/a | Props total:  
lol too funny

 01-20-2005, 08:55 AM         #4
ARMAGEDDON2004 
space
space
space
$n/a | Props total:  
old.............................

 01-20-2005, 09:02 AM         #5
krzyboi 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Ha Ha Ha Ha Ha Thats Scary A Trans Lmao

 14 years ago '04        #6
Catalyst55 
space
avatar space
space
$945 | Props total: 1 1
Funny!!! Guess Vanity wanted to see if he was really a baller!!!

 01-20-2005, 11:57 AM         #7
CapoStatus4K 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 S1xth said
ahahaha!!..he didnt seem to care either,wonder how its gonna affect his career
------------------------------------------------------------------

At this year's AVN Awards, St Louis' Chingy was caught off guard during a performance by transs*xual pr0n star Vanity.

Chingy was photographed performing onstage when trannie Vanity appear in a skimpy top and skirt. Vanity then proceeded to grab Ching-a-ling's ding-a-ling as he performed for the audience. A member of Chingy's group, The Git It Boys was also photographed fondling Vanity from behind.
advertisement


[pic - click to view]


[pic - click to view]



The 2005 Adult Entertainment Expo took place January 7 and 8 in Las Vegas.

Lloyd Banks and Lil Jon also attended the event. Banks' interactive DVD, Groupie Luv, received four nods, including "Best Interactive DVD," "Best DVD Extras," "Best DVD Menus" and "Best Music" in which it competed against Lil Jon's Lil Jon And The Eastside Boyz American s*x Series and Knocturnal's Knocturnal Record Release Party 2. Lil Jon's American s*x Series was also nominated for "Best Ethnic Themed Release."

Source: SOHH.com

WOW, not gangsta....

 01-20-2005, 12:20 PM         #8
jae phill 
space
space
space
$n/a | Props total:  
hahaha look at his boy behind that she male lol thats homo as fu*k i guess the ydont know about it

 14 years ago '04        #9
jn153 
space
avatar space
space
$1,168 | Props total: 0 0
dat dont look like a man 2me

 01-20-2005, 05:52 PM         #10
Mackin_Yo_Chick 
space
space
space
$n/a | Props total:  
probobly didnt know it was a man but thats embarassing lol!!!

 01-20-2005, 05:54 PM         #11
TRIPLE H 
space
space
space
$n/a | Props total:  
chingy's credibility just went down the toilet
he probably hit it from the tranny

 14 years ago '04        #12
biged29 
space
space
space
$160 | Props total: 0 0
any video of this

 01-20-2005, 06:53 PM         #13
Bishop_Murda702 
space
space
space
$n/a | Props total:  
I knew that n*gga was a homo thug fruit loop

 01-20-2005, 07:00 PM         #14
fish250 
space
space
space
$n/a | Props total:  
what a f*g....

 01-21-2005, 04:01 AM         #15
Mo-Nop 
space
space
space
$n/a | Props total:  
hmmm thats very interesting....funny haha...but that really doesnt look a lot lyk a man....well iono bout this lol it is kinda funny known dats a dude haha :D

 14 years ago '04        #16
mprnc2000 16 heat pts16
space
avatar space
space
$6,241 | Props total: 3061 3061
all ya'll n*ggaz on here talking about chingy gay need to stop that sh*t. he didnt know he was a she. every last one of ya'll would've did the samething. so dont try to front like that. now if chingy knew that was a he then he's gay as fu*k.

 01-21-2005, 08:24 AM         #17
TheKidHypno 
space
space
space
$n/a | Props total:  
LoL now maybe Nelly will actually say something worth listening to about Chingy

 01-21-2005, 11:54 AM         #18
benzsl4585 
space
space
space
$n/a | Props total:  
haha.....chin-gay

 14 years ago '04        #19
Da Truth Spitta 
space
avatar space
space
$1,416 | Props total: 19 19
he was tricked and got caught, just something to let all of us men know, everything isn't always what it seems.

 14 years ago '04        #20
deadman 
space
space
space
$307 | Props total: 3 3
 S1xth said
ahahaha!!..he didnt seem to care either,wonder how its gonna affect his career

most people won't hear this news.... it aint like they talk about the adult entertainment expo on the news channels.... like cbs, abc or nbc.,.... this aint gonna be on bet or mtv either....

 14 years ago '04        #21
octane 
space
avatar space
space
$4,855 | Props total: 2304 2304
 617qtkidl said
no homo

Saying no homo is the gayest sh*t since Micheal Jackson, Boy George, and George Micheals. Dipsh*t Dipsh*t Dipsh*t. I mean Dipset. fu*k Camron and Chingy

 14 years ago '04        #22
Lavares 19 heat pts19
space
avatar space
space
$10,398 | Props total: 32 32
*wow* burns no more chingy for sell!


Last edited by Lavares; 01-21-2005 at 02:13 PM..

 01-21-2005, 02:33 PM         #23
kocaine187 
space
space
space
$n/a | Props total:  
i guess luda must be laughing his a*s off

 14 years ago '04        #24
yitty 
space
avatar space
space
$4,434 | Props total: 1 1
Id be mad if that sh*t happened to me and my d*ck got hard or sumthin or rubbed on that muthafu*ka then find out thats a she male id be on dat drove for real


Last edited by yitty; 01-21-2005 at 03:10 PM..

 14 years ago '04        #25
~G~ 
space
avatar space
space
$13,748 | Props total: 2 2
lmao...

Home      
  



 
 





most viewed right now
+71online now  56
YOOO IMAN SHUMPERT had THR*ESOME wit his WIFE & P0RN STAR & got P0RNSTAR PREGN..
161 comments
21 hours ago
@misc
most viewed right now
+47online now  49
Image(s) inside PAWG Krissy Taylor
30 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
online now  42
Image(s) inside Killer Mike coming through with the “Blood Pop” & the “Crip-A-Cola”
136 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
online now  42
New Apple iPhone Leak
50 comments
2 days ago
@tech
most viewed right now
+31online now  22
Video inside The “Hood” is undefeated with this new creation
25 comments
19 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
+194online now  15
NBA She came to the Lakers game on a mission
153 comments
1 day ago
@sports
most viewed right now
online now  10
Article inside PnB Rock Arrested on Drug and Gun Charges
81 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
+18online now  9
Article inside YG Responds To President Trump's Congratulatory New England Patriots ..
27 comments
20 hours ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy