The Game using Twitter To Sell 600,000 Copies Of R.E.D. Album

most viewed right now
 133
Migos clown Joe Budden to oblivion
124 comments
@hiphop
most viewed right now
 114
Image(s) inside Sweet Colombian....Baddie... IDK nigga she got ass and she pretty. peep
43 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 111
Well Damn quavo is out here clowning buddens again
177 comments
@hiphop
most viewed right now
 85
NFL CBS James Brown Hairline Is Seriously Making Me Uncomfortable
91 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 6 years ago '05        #41
bi0 5 heat pts
space
avatar space
space
$5,576 | Props total: 1137 1137
who on bx lame a.ss went in bought 10 copies of red album.... nicca we got the jukebox fu*kboy...
 6 years ago '06        #42
snaxxx 4 heat pts
space
avatar space
space
$2,467 | Props total: 1505 1505
its called supporting an artist! me personally i wouldnt cop 2 albums.........your fave artist puts out quality music 4 you, y not actually pay him so he can produce more music? yall a bunch of broke a.ss n*ggas real talk
 6 years ago '04        #43
justinjones 307 heat pts307
space
avatar space
space
$49,360 | Props total: 6374 6374
 snaxxx said:
its called supporting an artist! me personally i wouldnt cop 2 albums.........your fave artist puts out quality music 4 you, y not actually pay him so he can produce more music? yall a bunch of broke a.ss n*ggas real talk


 6 years ago '10        #44
Gottagat 
space
avatar space
space
$11,644 | Props total: 218 218
embarrassing
 6 years ago '10        #45
A.Dot789 1053 heat pts1053
space
avatar space
space
$13,942 | Props total: 8040 8040
im a game fan but sh*t is lame, game is so desperate, cant imagine how low the 2nd week numbers r gonna be
 6 years ago '04        #46
TrueWest_1 1 heat pts
space
avatar space
space
$1,935 | Props total: 193 193
damn, its a bunch of people tweeting pics of them buying the album. This sh*t is crazy
 6 years ago '04        #47
whiskey787 15 heat pts15
space
avatar space
space
$11,148 | Props total: 5 5
lol, i could see this working for him, its an original idea and people probably will buy just for the twitter follow. maybe this will be a new trend for artists.

but buying 2 of the same album
should've said red album + 1 of his previous albums.
 6 years ago '04        #48
TrueWest_1 1 heat pts
space
avatar space
space
$1,935 | Props total: 193 193
 pkilla111 said:
f*ggots desperate. wat a homo. watch the throne>

[pic - click to view]

 6 years ago '11        #49
broke4dayz 150 heat pts150
space
space
space
$5,939 | Props total: 3387 3387
 whiskey787 said:
lol, i could see this working for him, its an original idea and people probably will buy just for the twitter follow. maybe this will be a new trend for artists.

but buying 2 of the same album
should've said red album + 1 of his previous albums.


two albums on billboards at the same time is
 08-25-2011, 04:35 PM         #50
Illstreet 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 mgz said:

[pic - click to view]

What is this sh*t?

I thought there wasn't a Deluxe Version??????????????????
 6 years ago '10        #51
shadydre85 34 heat pts34
space
avatar space
space
$9,401 | Props total: 2347 2347
 6 years ago '10        #52
Fly Elroy 321 heat pts321
space
avatar space
space
$19,394 | Props total: 474 474
whoever buys his albums just for a follow lost
 6 years ago '11        #53
broke4dayz 150 heat pts150
space
space
space
$5,939 | Props total: 3387 3387
 Illstreet said:
What is this sh*t?

I thought there wasn't a Deluxe Version??????????????????
that's real my brother has the same one from FYE
 6 years ago '05        #54
ghost213 31 heat pts31
space
avatar space
space
$2,520 | Props total: 745 745
fu*k it, I wasnt gonna cop the album as I downloaded it... but you know what Im a fan of Games music, he drops quality albums, so fu*k it...I just copped a copy of amazon just now. Games dropped alot of free tracks, mixtapes n sh*t so why not cop this one little album to show support for the work he's put in.

btw..... I aint on no twitter lol
 08-25-2011, 05:05 PM         #55
GOD999 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Y'all weren't saying this was "sad" when ppl posted pics up of them copping Bank's Rotten Apple when it dropped
 6 years ago '05        #56
ghost213 31 heat pts31
space
avatar space
space
$2,520 | Props total: 745 745
 Blacknitro said:
There's nothing wrong with asking ppl to buy your music on twitter. But this is sad. The reason it's sad, is bcuz he's tellin ppl that they have to buy 2 or even 3 (if they already bought one) copies of his album in one day in order to get him to follow you, when following him and showing love should be enough to get a follow back. It's sad bcuz he's showing the lack of appreciation that he has for his fans and is more than willin to make fools out of them in the process.
I hear you on that and agree somewhat but I just want to ask how many celebs are following all there followers? be it if they copped there album or not?

It aint easy to get a celeb to follow you, so I guess if you are a big enough fan and twitter is your thing $15-20 for 2 albums that you can give away as gifts or keep aint nothing to have one of your fav artists follow you on twitter.
 6 years ago '05        #57
ghost213 31 heat pts31
space
avatar space
space
$2,520 | Props total: 745 745
 X-NINE said:
Y'all weren't saying this was "sad" when ppl posted pics up of them copping Bank's Rotten Apple when it dropped
Its a Game thing, n*ggaz "Love To Hate The Game"

Your right, I can remember that sh*t too, Banks pulled this and n*ggaz was like "This is a brillient idea" lol hopefully one day n*ggaz will see how biased they are.
 6 years ago '04        #58
justinjones 307 heat pts307
space
avatar space
space
$49,360 | Props total: 6374 6374
 X-NINE said:
Y'all weren't saying this was "sad" when ppl posted pics up of them copping Bank's Rotten Apple when it dropped
i didn't know banks did the same thing

its sad either way
 6 years ago '08        #59
barack obama 16 heat pts16
space
avatar space
space
$2,730 | Props total: 100 100
lmfao , cmon game, ive been a fan since before you were signed to aftermath, how desperete are you, and you following me isnt worth 20$ or how ever much your two cds cost son, because its not like your actually reply to my tweets, and youll delete all of them after a couple weeks sh*t head
 08-25-2011, 05:20 PM         #60
Michael_Moore 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 TrueWest_1 said:

[pic - click to view]

say word that's pkilla

Home      
  
 

 






most viewed right now
 46
Image(s) inside olliejayy (those pierced nipples...)
44 comments
21 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 42
Video inside He just burned the soul of a lazy teacher
94 comments
22 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 25
Image(s) inside 'The Walking Dead' Fans Are Flipping Out That AMC Is Promoting Sunday'..
73 comments
20 hours ago
@movies
most viewed right now
 24
Video inside XXXTentacion gets 7 more charges added to his case and asks fans to sho..
93 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 22
I love things about her, but I still don't love her
73 comments
21 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 21
Article inside How Apple has won (and kept) my business
56 comments
20 hours ago
@tech
most viewed right now
 18
Image(s) inside Air Jordan 11 "Win Like 96" finally releases after a long history of r..
58 comments
1 day ago
@gear
most viewed right now
 14
audio inside HOV IS Back!: Jay-Z - Motorsport Freestyle!!! FIREEEEEEE
130 comments
22 hours ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy