The Game - The R.E.D. Album Discussion Thread

most viewed right now
 61
Image(s) inside Yall thought Twitter on Big Sean was bad? Check out the comments about..
96 comments
@hiphop
most viewed right now
 47
Post Malone almost commits career suicide on stream
53 comments
@hiphop
most viewed right now
 45
Article inside Salma Hayek claims Harvey Weinstein threatened 'I will kill you, don'..
34 comments
@movies
most viewed right now
 27
NBA JAYSON TATUMS CAREER IS OFFICIALLY OVER :mjdamn:
59 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 6 years ago '04        #201
jumpman2304 25 heat pts25
space
avatar space
space
$14,389 | Props total: 3852 3852
gotta grab this today after work!
 6 years ago '04        #202
jumpman2304 25 heat pts25
space
avatar space
space
$14,389 | Props total: 3852 3852
and the reviews looking pretty good..

damn this is a good music month!
 6 years ago '04        #203
W24x55 50 heat pts50
space
avatar space
space
$12,350 | Props total: 11070 11070
good album

the dre skits are corny as fu*k lol
 6 years ago '09        #204
The Chef 4 heat pts
space
avatar space
space
$227 | Props total: 0 0
lol WTT Is a kings music this is the peasants music
 6 years ago '05        #205
THEINFAMOUS 19 heat pts19
space
avatar space
space
$47,189 | Props total: 11750 11750
 hurw0 said:
The City is one of the sickest opening tracks I've ever heard.
 Left Hook said:
The City is Game's best intro track. Kendrick is a beast!

The City > LAX Files > Westside Story > Lookin' At You
 stanis3k said:
this album is terrible only good track is heavy artillery
 Stupid Fresh said:
Easily better than watch the throne

Not even close

 erickonasis said:
that city track is wack as fukc

 Hussle said:

gotta go for a pee break and food.
This n*gga said "Pee Break"
 08-16-2011, 10:04 AM         #206
T Bonics 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 eucalyptus said:
red album>wtt
:agreement6:

RED album>>>>>>>>>>>>>>>wtt

game knows how to come correct when it comes to the bangin albums.
 6 years ago '04        #207
justinjones 307 heat pts307
space
avatar space
space
$49,414 | Props total: 6439 6439
 THEINFAMOUS said:



This n*gga said "Pee Break"
based off all them reviews its probably a 3
 08-16-2011, 10:10 AM         #208
Michael_Moore 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 The Chef said:
lol WTT Is a kings music this is the peasants music
that's your slave mentality kicking in....
 6 years ago '05        #209
Str8 outta Cuse 5 heat pts
space
avatar space
space
$5,515 | Props total: 49 49
tracks 11-17 are

But the rest of the album is cool. I fu*k with it. I give it about a 7/10 for now.

It's prolly his worst album tho , maybe it's better than LAX I'm not sure yet. But it's not even close to Doctors Advocate or The Documentary.

One thing I'll say tho is if you take each song individually the production on this is like a 8.5/10, but I feel like most of these beats don't fit together or fit Game at all. It doesn't feel cohesive like his other albums, you can tell it took 4 years to make this album, because some songs feel like they were made yesterday and some feel like they were left off of LAX.

I can't stand Games new voice/flow either. I hate it. He sounds so bad it's tough to listen to.
 6 years ago '05        #210
Left Hook 28 heat pts28
space
avatar space
space
$13,334 | Props total: 1671 1671
 Str8 outta Cuse said:
tracks 11-17 are

But the rest of the album is cool. I fu*k with it. I give it about a 7/10 for now.

It's prolly his worst album tho , maybe it's better than LAX I'm not sure yet. But it's not even close to Doctors Advocate or The Documentary.

One thing I'll say tho is if you take each song individually the production on this is like a 8.5/10, but I feel like most of these beats don't fit together or fit Game at all. It doesn't feel cohesive like his other albums, you can tell it took 4 years to make this album, because some songs feel like they were made yesterday and some feel like they were left off of LAX.

I can't stand Games new voice/flow either. I hate it. He sounds so bad it's tough to listen to.
So true
 6 years ago '05        #211
Left Hook 28 heat pts28
space
avatar space
space
$13,334 | Props total: 1671 1671
 Michael 1987 said:
It is out.
 6 years ago '09        #212
JewsusChrist 211 heat pts211
space
space
space
$17,406 | Props total: 74 74
Not even hype to dl gonna go back to sleep

I knew the 2nd half of the album would be wack as everybody is saying

*dls later*
 6 years ago '05        #213
Tjerson 3 heat pts
space
avatar space
space
$1,154 | Props total: 1 1
It's a good album. Not the album of the year though.
 6 years ago '11        #214
Kid Cunner 400 heat pts400
space
avatar space
space
$5,682 | Props total: 2 2
 The Chef said:
lol WTT Is a kings music this is the peasants music
kanye stan
 6 years ago '10        #215
Mosthated 81 100 heat pts100
space
avatar space
space
$1,394 | Props total: 538 538
DA Was Garbage....RED>>>>DA
 6 years ago '09        #216
thegoldenhero 3 heat pts
space
avatar space
space
$36,233 | Props total: 19339 19339
the city is that sh*t
 6 years ago '05        #217
Left Hook 28 heat pts28
space
avatar space
space
$13,334 | Props total: 1671 1671
 Mosthated 81 said:
DA Was Garbage....RED>>>>DA
And you had the nerve to say my opinion sucked
 6 years ago '09        #218
thegoldenhero 3 heat pts
space
avatar space
space
$36,233 | Props total: 19339 19339
3/5 album was decent had a couple of fillers
 6 years ago '09        #219
the coolest 126 heat pts126
space
avatar space
space
$4,317 | Props total: 566 566
the album is ok. too many throwaway tracks and stolen flows
 6 years ago '09        #220
Ash10 21 heat pts21
space
avatar space
space
$49,080 | Props total: 8850 8850
 thegoldenhero said:
3/5 album was decent had a couple of fillers
Average like WTT I hope that's not true.
Home      
  
 

 






most viewed right now
 25
NFL The Explicit Details of Accusations Vs NFL Network Employees
137 comments
1 day ago
@sports
most viewed right now
 14
Image(s) inside 19 yo Becky with a phatty 🍑
100 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 9
Image(s) inside X-MEN return to Marvel Studios in less than 48 hours
87 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 5
NBA Kelly Oubre with the supreme sleeve in a game
75 comments
1 day ago
@sports
most viewed right now
 5
BOX Mayweather reveals comeback offer, fighting in ufc; poppin mad sh*t:"th..
69 comments
1 day ago
@sports
most viewed right now
 3
Image(s) inside WTF is Rick & Morty?
115 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 2
Image(s) inside Who's jumping on this Tron(Trx) Spaceship??
89 comments
1 day ago
@misc
most viewed right now
 2
Floor Kids (Game looks dope)
15 comments
1 day ago
@games
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy