Drake Speaks On Nicki Minaj " I feel that ever since we got famous we donít really talk anymore "

most viewed right now
 80
Image(s) inside Yall thought Twitter on Big Sean was bad? Check out the comments about..
206 comments
@hiphop
most viewed right now
 71
Post Malone almost commits career suicide on stream
255 comments
@hiphop
most viewed right now
 58
Image(s) inside Rare Pics of B.G. Derrick (N.O. Rap)
91 comments
@hiphop
most viewed right now
 55
NBA After losing seven straight, Stan Van Gundy calls out Andre Drummond, Pist..
40 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 08-06-2011, 02:31 PM         #41
DrX  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
drake is such a lame
 08-06-2011, 02:33 PM         #42
Contagioso  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
he mad that everyone saw her titty before him
 6 years ago '04        #43
xRipAnT24x 
space
avatar space
space
$5,410 | Props total: 521 521
 mgz said:
Why is this dude so emotional? Is he a cancer?
scorpio.. another emotional sign...

not hating tho cause im a scorp
 6 years ago '04        #44
xRipAnT24x 
space
avatar space
space
$5,410 | Props total: 521 521
 psylence2k said:
He's a scorpio (still a emotional water sign like cancer ) but also has a moon in pisces but that's some extra elaborate astrology shyt that I'd rather not get into but most dudes with moon in pisces are either a emotional or "feminine" type of guy such as

Kanye, Michael Jackson, Prince,
im a scorp with moon in pisces .. wouldnt call myself a feminine type.. mayb emotional but i dont let anyone see it... i wouldnt say im overboard emotional tho.. aries rising sign
 08-06-2011, 02:47 PM         #45
Sephiroth757  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 psylence2k said:
He's a scorpio (still a emotional water sign like cancer ) but also has a moon in pisces but that's some extra elaborate astrology shyt that I'd rather not get into but most dudes with moon in pisces are either a emotional or "feminine" type of guy such as

Kanye, Michael Jackson, Prince,

[pic - click to view]

 6 years ago '08        #46
EMER1TUS 11 heat pts11
space
avatar space
space
$34,763 | Props total: 12238 12238
Drake is the ultimate cornball

n*gga yall on the same label...u mean to tell me you can't pick up the phone and call her to say that sh*t...better yet you can't hit Wayne up like get Nikki on the phone its some sh*t I gotta tell her.
 6 years ago '09        #47
akverse47 442 heat pts442
space
avatar space
space
$5,552 | Props total: 4944 4944
I'mma hate to see the day this n*gga fall in love. He gonna make Wiz Khalifa look like the pimp of the year
 6 years ago '07        #48
Deniro732 8 heat pts
space
avatar space
space
$13,623 | Props total: 2469 2469
 mgz said:
me and kanye birthday are a day apart




























@ knowing any celebrity's b-day..what a loser
 6 years ago '09        #49
iExposeU 13 heat pts13
space
avatar space
space
$926 | Props total: 1 1
if he don't sit his overly emotional a.ss down..
 6 years ago '04        #50
jerzyboy 
space
avatar space
space
$1,736 | Props total: 8 8
he must have smashed , cause i know im not worried about bi*ches i never fu*ked
 6 years ago '04        #51
psylence2k 58 heat pts58
space
space
space
$12,807 | Props total: 1830 1830
 brooklonsfinest said:
U extra gay for analyzing this dude horiscope. smh

 Marvin Hagler said:
n*gga did u pat yo weave before u pressed submit on this post?

I dont see how reading up on a lil astrology is gay, the same "gangsta" rappers yall listen to be conversing about their horoscopes and shyt in interviews but hey if it makes you e-thugs feel better to be ignorant , , it's pretty much like sum1 calling u uneducated for listening to rap or a lame with no life for posting on a forum.



 NO RELIGION said:
Mike Jack is a Virgo...no moon in our Horoscope
that's why I said I wouldnt go into it, Mike Jack's sun is virgo, but there's more to astrology than just a sun sign but shyt is too elaborate to post about, his moon sign is a pisces tho. but like I said I'm not breaking it down for ppl who dont know cuz they hit you with the



 xRipAnT24x said:
im a scorp with moon in pisces .. wouldnt call myself a feminine type.. mayb emotional but i dont let anyone see it... i wouldnt say im overboard emotional tho.. aries rising sign

your Aries rising is probably why shyt conflicts, but of course there's so much other shyt to consider, let's not get into the houses, but like I said, shyt's too elaborate to post about especially without getting the faces.


Last edited by psylence2k; 08-06-2011 at 03:46 PM..
 6 years ago '07        #52
erick derelict 1 heat pts
space
avatar space
space
$1,091 | Props total: 109 109
 psylence2k said:
I dont see how reading up on a lil astrology is gay, the same "gangsta" rappers yall listen to be conversing about their horoscopes and shyt in interviews but hey if it makes you e-thugs feel better to be ignorant , , it's pretty much like sum1 calling u uneducated for listening to rap or a lame with no life for posting on a forum.





that's why I said I wouldnt go into it, Mike Jack's sun is virgo, but there's more to astrology than just a sun sign but shyt is too elaborate to post about, his moon sign is a pisces tho. but like I said I'm not breaking it down for ppl who dont know cuz they hit you with the



your Aries rising is probably why shyt conflicts, but of course there's so much other shyt to consider, let's not get into the houses, but like I said, shyt's too elaborate to post about especially without getting the faces.











 08-06-2011, 04:19 PM         #53
Millerionaire87  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Marvin Hagler said:
n*gga did u pat yo weave before u pressed submit on this post?
 6 years ago '04        #54
clayface 
space
avatar space
space
$486 | Props total: 0 0
LOL, Nicky probably don't want to be bothered with him no more...she road in on his back and jumped off!
 6 years ago '10        #55
freshprinceoba 18 heat pts18
space
avatar space
space
$6,318 | Props total: 13 13
what a homo
 6 years ago '09        #56
Baynut 5 heat pts
space
avatar space
space
$9,195 | Props total: 3073 3073
He just took Simpin' to another level.
 08-06-2011, 06:30 PM         #57
2D....  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
some dudes just have no fu*kin respect for themselves...
 6 years ago '11        #58
SomeOnesoN 202 heat pts202
space
avatar space
space
$17,239 | Props total: 1266 1266
 psylence2k said:
He's a scorpio (still a emotional water sign like cancer ) but also has a moon in pisces but that's some extra elaborate astrology shyt that I'd rather not get into but most dudes with moon in pisces are either a emotional or "feminine" type of guy such as

Kanye, Michael Jackson, Prince,
I've been interested in this astrology sh*t for over a year now.
Virgo with a Leo Rising Sign.. whatever that means.. sh*t, u should make an astrology thread, since u seem like u know what ur talking about.. That planet sh*t be confusing the fu*k outta me.
 08-06-2011, 06:54 PM         #59
eyerocket05  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
im sure yall n*ggas way more senstive behind closed doors with ya bi*ch but on boxden all yall n*ggas hard....smh
 6 years ago '10        #60
Ant McQueen 16 heat pts16
space
avatar space
space
$12,538 | Props total: 5871 5871

[pic - click to view]

Home      
  
 

 






most viewed right now
 56
NFL Robert Griffin III, sets the record straight.
74 comments
20 hours ago
@sports
most viewed right now
 53
Image(s) inside Learn the difference between a DR. Wife and a "Boxden Simp Thot"!
181 comments
18 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 53
Image(s) inside Ugly niggas watch ya step
62 comments
21 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 32
Image(s) inside Thick as fu-k
57 comments
22 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 31
Video inside Throwback: Teen Gangbangers On Jenny Jones Show
46 comments
21 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 21
Image(s) inside Landlord Accused Of Masturbating On Tenant's Clothes When She Wasn't H..
23 comments
21 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 17
Image(s) inside Sorry Em This Not It I Mean At Least You Tried
145 comments
22 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 16
Dec 13 - Study: Women rate the strongest men as the most attractive
82 comments
20 hours ago
@news
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy