Rob Ryan: "Eagles are all hype; we're going to beat their ass when we play them."

most viewed right now
 114
Video inside Russians catching up on the the Culture too now, Jheeeeeeeze!!
16 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 102
Video inside I’ll take “things a brotha wouldn’t do” for $200 Alex
115 comments
@wild'ish
most viewed right now
 98
May 20 - gas is now $3 a gallon on average
46 comments
@news
most viewed right now
 49
Image(s) inside Arab girls are leveling up too(got a booty and curves)
60 comments
@thotsdimesetc

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 7 years ago '08        #21
primetime 60 heat pts60
space
space
space
$21,346 | Props total: 98 98
 superio06 said:
^ this f*g.
was this addressed my way puta? :nasmad:
 08-01-2011, 10:24 PM         #22
texasplayboy_23 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 StateProperty88 said:
Love the confidence...we'll see
The smartest thing said.

My 2 cents: Eagles fans like everyone else have been the first to call the Cowboys fake @ss paper champs, or something to that effect. So what does that make y'all when you ain't been in sh*t but shoulder pads and helmets? ...and @ Cullen Jenkins bein the 1st to talk sh*t when his fat @ss ain't been on the squad but 5 minutes.
 7 years ago '07        #23
DaForce13 27 heat pts27
space
avatar space
space
$4,667 | Props total: 518 518
 CutKidd21 said:
/thread honestly




I don't see him flipping then lmao lol
 08-01-2011, 10:28 PM         #24
dadon085 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Trying to be like his brother. Cowboys aint winning sh*t anytime soon. This aint the 90's.


Last edited by dadon085; 08-01-2011 at 10:53 PM..
 7 years ago '07        #25
st21 1368 heat pts1368
space
avatar space
space
$58,668 | Props total: 52889 52889
Rex Ryan stay speaking the real
 7 years ago '08        #26
iPunish901 12 heat pts12
space
avatar space
space
$13,416 | Props total: 394 394
 ST21 said:
Rex Ryan stay speaking the real
:nasmad:

sh*t just got real. marking game on calendar, we coming for them birds
 08-01-2011, 10:37 PM         #27
texasplayboy_23 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 ST21 said:
Rex Ryan stay speaking the real
It's Rob my nig.
 7 years ago '07        #28
TWINSFAN 37 heat pts37
space
avatar space
space
$2,952 | Props total: 0 0
cowboys are terrible what this fool talkin bout
 7 years ago '10        #29
smokinthe420 4 heat pts
space
avatar space
space
$16,324 | Props total: 7731 7731
 slipnslide85 said:
Yeah ok..

[pic - click to view]


Makes the soul burn slllllllooooooooow.... Ether
 7 years ago '07        #30
st21 1368 heat pts1368
space
avatar space
space
$58,668 | Props total: 52889 52889
 texasplayboy_23 said:
It's Rob my nig.
you right.
 7 years ago '04        #31
finishim 80 heat pts80
space
avatar space
space
$21,769 | Props total: 1 1
who's got the bigger target on their back eagles or packers?
 7 years ago '06        #32
Down-N-H-Town 6 heat pts
space
avatar space
space
$3,751 | Props total: 829 829
I like Rob's confidence. If y'all don't know, all of the Ryan's guys are like this. They all talk sh*t and I hope the cowboys can get with it.
 08-01-2011, 10:55 PM         #33
-BigC- 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Love that sh*t and am so happy we got him as a coach. I think we probably split with the Eagles but either way I like his attitude. I think people could be surprised with the Cowboys this year, we have the talent the coaching staff was the problem. And that might just be solved now so if we can stay healthy we should contend for the division title.
 7 years ago '05        #34
JimDinO77 16 heat pts16
space
avatar space
space
$23,048 | Props total: 5832 5832
yo son dropped the desean gif first post not on the bandwaggon, but eagles will spank them cowgirls
 7 years ago '09        #35
CutKidd21 7 heat pts
space
avatar space
space
$12,137 | Props total: 175 175
 DaForce13 said:


I don't see him flipping then lmao lol
you see the guy throwing that sh*t pass


that's the guy the cardinals fu*ked themselves over for
 08-01-2011, 11:01 PM         #36
-BigC- 
space
space
space
$n/a | Props total:  
I saw a bad pass but I also saw the line breaking down off of a 3 man rush
 7 years ago '05        #37
GROUCHCARTEL 97 heat pts97
space
avatar space
space
$4,294 | Props total: 6 6
I hate the cowboys but Rob is gonna spark that D...Eagles O line is terrible and everybody prepping for Vick this year....Why the hate for a dude who wanna get his team going defensively?...Rex is the better coach but all of the Ryan's have that Ill Defensive pedigree...them dudes don't play that sh*t when it comes to harassing QB's...
 7 years ago '08        #38
CarmeloStarks 95 heat pts95
space
avatar space
space
$9,609 | Props total: 1478 1478
 GROUCHCARTEL said:
I hate the cowboys but Rob is gonna spark that D...Eagles O line is terrible and everybody prepping for Vick this year....Why the hate for a dude who wanna get his team going defensively?...Rex is the better coach but all of the Ryan's have that Ill Defensive pedigree...them dudes don't play that sh*t when it comes to harassing QB's...

[pic - click to view]

 7 years ago '11        #39
superio06 
space
space
space
$158 | Props total: 13 13
holla at me when yall get a ring until then live off that lil gif yall got especially when we dusted yall 24-0 then 34-14 in the playoffs

 primetime said:
was this addressed my way puta? :nasmad:
 7 years ago '08        #40
de75football 
space
avatar space
space
$1,390 | Props total: 130 130
Home      
  
 

 






most viewed right now
 57
Drake interview on Joe Budden podcast soon?
66 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 41
Video inside T.I. and Rihanna playing Illuminati games
106 comments
20 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 41
Most dangerous gym fails :obamalmao:
76 comments
19 hours ago
@misc
most viewed right now
 25
Video inside The Deep Dark Web
137 comments
2 days ago
@wild'ish
most viewed right now
 24
Image(s) inside Twitter exposed SZA as FAKE Again ( CAREER FINALLY OVER?)
207 comments
19 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 17
Los Angeles Hip Hop vs Atlanta Hip Hop
191 comments
20 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 15
🔥🔥🔥The Notorious B.I.G. - You're Nobody Till Somebody ..
104 comments
19 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 14
Deadpool 2 chokes at the Box Office. Underperming at 125 mil
146 comments
20 hours ago
@movies
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy