3,494
 

Jordin Sparks shows off new tattoo. I wanna hit that.


 


section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter       Share this on Facebook
 

New replies show every 10 seconds
 08-03-2011, 04:37 PM         #51
DOUGHBOY3226 
space
space
space
$n/a | Props total:  
shes so fu*king s3xy still loved her even big!!!

 7 years ago '05        #53
twodollars2 1 heat pts
space
avatar space
space
$2,609 | Props total: 72 72
i liked her with the weight....smh...man i tell ya hollywood be trippin on ppl about how they want them to look shoot just do u and 4get the haters

 7 years ago '06        #54
StudiosConnect' 3 heat pts
space
avatar space
space
$4,627 | Props total: 0 0
body looking right!

 7 years ago '04        #55
Rashad69 11 heat pts11
space
avatar space
space
$8,712 | Props total: 4061 4061
 monyemoney said
she s3xy but smh@her whoring herself for more sales...let your talent speak for itself..what happened to being queens??? shes perpetuating the stereo type about women of color being nothing but s3x slaves in the industry. she on some keri hilson sh*t..mad corny for this right here..everybody wanna be rebels an put half nekkid pics on the net
Whoring? Its a picture of her tat n*gga shut the fu*k up witcha dumbass.

 08-04-2011, 03:42 AM         #56
atl12o13 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 monyemoney said
she s3xy but smh@her whoring herself for more sales...let your talent speak for itself..what happened to being queens??? shes perpetuating the stereo type about women of color being nothing but s3x slaves in the industry. she on some keri hilson sh*t..mad corny for this right here..everybody wanna be rebels an put half nekkid pics on the net
Man....first off,any tattoo shop who does a famous persons tat is gonna take a pic like this for their album to show it off to prospective customers,how do you even know she posted it?Second,its really har to be whorish when you still have a bra,part of your shirt,and your pants on,PLUS clearly have your hand on your side as if your bothered by people even seeing the bra and want to make completely sure thats all they see.Im cool with social consciousness and awareness,but unbutton that dress shirt top button,take off your Carlton Banks sweater,and have fun for about two seconds.She isnt going to hell/having every dude on the east coast d!ck in her becuase i saw a corner of a corner of her bra wire on a picture on the net.

 7 years ago '06        #57
Yung Dilla 1543 heat pts1543
space
avatar space
space
$61,101 | Props total: 53858 53858
victoryyyyyyyyyyyyyyyy (drama voice)

 7 years ago '06        #58
WarrioR6 
space
avatar space
space
$571 | Props total: 0 0
at all these homos talking bout she whoring herself

I'd walk slowly over molten lava for a piece of that a.ss

 7 years ago '05        #59
MelloYelloMD 
space
avatar space
space
$1,935 | Props total: 121 121
YES PLEASE!!! 2x on Sunday!

 7 years ago '04        #60
trutank61 1 heat pts
space
avatar space
space
$264 | Props total: 0 0
 iCON-8 said
this n*gga puts the pic in his avatar
LOL Hell yeah.....fu*k it

 7 years ago '08        #61
DooM 67 heat pts67
space
avatar space
space
$28,895 | Props total: 22376 22376
if chris brown knew she'd end up lookin like that.. he wouldve tried to smash on the set of "no air"

 7 years ago '05        #62
THEINFAMOUS 21 heat pts21
space
avatar space
space
$48,969 | Props total: 15936 15936
Has anybody figured out what the tattoo says

 08-13-2011, 01:50 AM         #63
jrfranke 
space
space
space
$n/a | Props total:  
:kanyeuhh::hyper:

New replies show every 10 seconds
Home      
  



 
 





most viewed right now
+108online now  52
The Best Pancakes Of The 90's
225 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
+40online now  37
Video inside 20 Sports Hats You Should Never Wear In Los Angeles
132 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
+94online now  36
Image(s) inside Malania Trump Ain't Got Sh!t On This First Lady
74 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
online now  19
The Ghost Of Yummy Murder In Chicago Documentary
35 comments
24 hours ago
@hiphop
most viewed right now
online now  15
Dec 10 - Verizon says 10,000 employees have accepted its buyout offer
96 comments
20 hours ago
@news
most viewed right now
online now  13
Video inside Footage Of Blueface Playing Division 1 Football Before Turning Rapper
60 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
online now  11
Jada Pinkett-Smith used to send 2Pac Pictures In Lingerie While He Was In Prison
77 comments
20 hours ago
@hiphop
most viewed right now
+34online now  9
Image(s) inside Why my hairline ain't straight like khaleds, why did bush knock down t..
94 comments
22 hours ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy