1,804
 

Michael Jordan in Video Games


 
1
most viewed right now
+29  54
143 comments @hiphop
2
most viewed right now
  44
5 comments @hiphop
3
most viewed right now
  42
53 comments @hiphop


section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter       Share this on Facebook
 

 7 years ago '04        #1
8806 page views
77 comments


enetblazin4eva 4 heat pts
space
avatar space
space
$11,285 | Props total: 975 975
Michael Jordan in Video Games
 

 

Michael Jordan in Video Games
Air Jordan's best, worst, and most memorable video game appearances.


With the announcement that Michael Jordan is returning for the cover of NBA 2K12, gamers are getting the most Michael Jordan since, well ever. The best basketball player in the world (that's a fact) has had an interesting video game career, in the sense that he hasn't been in as many as you'd think. Basketball fans will remember that in the prime of Jordan's career, he was nowhere to be seen in NBA Live. Take a look at MJ's odd rollercoaster of a video game career.


[pic - click to view]

 Michael Jordan in Video Games - PC Feature at IGN





Last edited by enetblazin4eva; 07-31-2011 at 07:02 PM..
+3   

77 comments for "Michael Jordan in Video Games"

 7 years ago '08        #2
iPunish901 12 heat pts12
space
avatar space
space
$13,487 | Props total: 513 513
i try to tell these younger dudes that complain about MJ getting the cover twice, we didnt get to enjoy playing with jordan back in the day. it was always some generic 99 player....just had to imagine it was jordan.

imagine playing 2k without kobe or bron in the game.....

 7 years ago '04        #3
Gtownkid04 
space
avatar space
space
$7,000 | Props total: 300 300
That one on one with Jordan sh*t was super frustrating back in the day, had a n*gga ready to toss the PS controller across the room :nasmad:

Article got me ready to find Street Vol. 2 and get back on it lol

 7 years ago '10        #4
lboog1423 301 heat pts301
space
avatar space
space
$36,475 | Props total: 21764 21764

 7 years ago '10        #5
lboog1423 301 heat pts301
space
avatar space
space
$36,475 | Props total: 21764 21764
 iPunish901 said
i try to tell these younger dudes that complain about MJ getting the cover twice, we didnt get to enjoy playing with jordan back in the day. it was always some generic 99 player....just had to imagine it was jordan.

imagine playing 2k without kobe or bron in the game.....
i rememeber that sh*t, ol anonymous a.ss n*gga

 7 years ago '07        #6
Tmac225 9 heat pts
space
avatar space
space
$8,190 | Props total: 738 738
Jordan was a beast in tecmo basketball


Edit Wtf is this sh*t I just watched


Last edited by Tmac225; 07-31-2011 at 05:52 PM..

 7 years ago '06        #7
ChevyBrah 216 heat pts216
space
space
space
$15,687 | Props total: 1366 1366
how the fu*k yall going to post this thread and not post the best jordan game ever


[video - click to view]



i played the fu*k out that game lol

 7 years ago '05        #8
Dun Language 4236 heat pts4236
space
avatar space
space
$82,738 | Props total: 51904 51904
sh*t looks terrible damn video games came along way

However Jordan was in NBA live. Remember player 99


 07-31-2011, 05:55 PM         #9
ManWithoutFear! 
space
space
space
$n/a | Props total:  
He was in alotta the early EA basketball games, but it seemed like soon as the games started gettin' better dude was like "man fuhk ya'll n*ggas! give these little fuhks Roster Guard 99 and callit day!" lol Barkley wasnt in alotta games either. I remember him bein' in the 1st NBA JAM and i think he was in 2K2 and that was it.

 07-31-2011, 06:07 PM         #10
MGOINS27 
space
space
space
$n/a | Props total:  
That cover is fresh as hell!!!!!!!!!!

 7 years ago '04        #11
enetblazin4eva 4 heat pts OP
space
avatar space
space
$11,285 | Props total: 975 975
 iPunish901 said
i try to tell these younger dudes that complain about MJ getting the cover twice, we didnt get to enjoy playing with jordan back in the day. it was always some generic 99 player....just had to imagine it was jordan.

imagine playing 2k without kobe or bron in the game.....
MJ was a beast in 2K on the Wiz tho. :dancingcool:

 Tmac225 said
Jordan was a beast in tecmo basketball


Edit Wtf is this sh*t I just watched
Jordan invested in the development of game.........

 chevyrida6 said
how the fu*k yall going to post this thread and not post the best jordan game ever




i played the fu*k out that game lol
It's stated in the article I posted.

 7 years ago '04        #12
deux_visage 3 heat pts
space
avatar space
space
$326 | Props total: 4 4

[video - click to view]


 7 years ago '04        #13
A.G 27 heat pts27
space
space
space
$39,935 | Props total: 5105 5105
Jordan is super overrated in 2k11..

 07-31-2011, 06:39 PM         #14
ManWithoutFear! 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 akademiks said
Jordan is super overrated in 2k11..
was waitin' to see who'd be the 1st in here...
smh

 7 years ago '10        #15
Mack2o5 
space
avatar space
space
$433 | Props total: 13 13
 chevyrida6 said
how the fu*k yall going to post this thread and not post the best jordan game ever




i played the fu*k out that game lol
Thanks bro you brought back some memories with that one
I use to abuse that game to but never beat it

 7 years ago '04        #16
A.G 27 heat pts27
space
space
space
$39,935 | Props total: 5105 5105
 ManWithoutFear! said
was waitin' to see who'd be the 1st in here...
smh
Obviously it was in the back of your mind if you were waiting for it.


Dude had 99's in every single year.


Overrated.

 7 years ago '04        #17
Nu Tymez 8 heat pts
space
avatar space
space
$4,176 | Props total: 2 2
I can't remember which game it was.. May have been NBA In the Zone or something.. But I remember them having White SG as Jordan on the Bulls.. I was like WTF... We called him White Mike...

 7 years ago '06        #18
lmnop 122 heat pts122
space
space
space
$20,854 | Props total: 949 949
 iPunish901 said
i try to tell these younger dudes that complain about MJ getting the cover twice, we didnt get to enjoy playing with jordan back in the day. it was always some generic 99 player....just had to imagine it was jordan.

imagine playing 2k without kobe or bron in the game.....
^ only thing that needed to be said.

 07-31-2011, 06:55 PM         #19
illmatix 
space
space
space
$n/a | Props total:  
I hope they have Jordan and more classic teams for every year from here on out.

I wish they had like 50 classic teams. It would even be fun to play with guys who are just recently retired or still in the league but past their prime (AI, Vince Carter, TMac, Reggie Miller, Shaq/Kobe, Shaq/Hardaway, etc.)

 7 years ago '06        #20
hooligun 12 heat pts12
space
avatar space
space
$20,591 | Props total: 843 843

[video - click to view]


 7 years ago '04        #21
SLyCk 
space
avatar space
space
$345 | Props total: 0 0
@ those graphics and voiceover work


[pic - click to view]


 07-31-2011, 07:10 PM         #22
drumgangP 
space
space
space
$n/a | Props total:  
LOL Man yall brought back memories....but yeah what 2k Sports is doing with this Jordan is making 70s/80s babies proud...Its a chance to actually re-enact what we grew up watching...If they made a basketball game without Kobe these kids would go crazy lol.


That Windy City game....ah man I used to just wear that game the f*ck out LOL

 07-31-2011, 07:11 PM         #23
DrX 
space
space
space
$n/a | Props total:  
video games came a long way...

 7 years ago '04        #24
DERRTY CHYBO 13 heat pts13
space
avatar space
space
$12,029 | Props total: 1801 1801
 iPunish901 said
i try to tell these younger dudes that complain about MJ getting the cover twice, we didnt get to enjoy playing with jordan back in the day. it was always some generic 99 player....just had to imagine it was jordan.

imagine playing 2k without kobe or bron in the game.....

 7 years ago '06        #25
beantown 74 heat pts74
space
avatar space
space
$23,429 | Props total: 8 8
 iPunish901 said
i try to tell these younger dudes that complain about MJ getting the cover twice, we didnt get to enjoy playing with jordan back in the day. it was always some generic 99 player....just had to imagine it was jordan.

imagine playing 2k without kobe or bron in the game.....
There was ways around that... I remember I would use the same exact attribute set and create a guy named Michael Jordan. The face was never something that anyone cared about back in the day anyways, the graphics weren't like they are now. I see the point you're making though. They're giving everyone the choice of 3 different covers, it's not like they're only using Jordan again this time anyways.

Home      
  



 
 





most viewed right now
+131online now  21
The Best Pancakes Of The 90's
264 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
+36online now  12
Who's The Baddest Black Actress In Hollywood I Say It's Rochelle Aytes
25 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
+118online now  10
Image(s) inside Malania Trump Ain't Got Sh!t On This First Lady
99 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
+49online now  8
Video inside 20 Sports Hats You Should Never Wear In Los Angeles
160 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
+16online now  7
Video inside Thick chick lifting weights in the GYM!!!!!
39 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
+34online now  6
Video inside First look at Sonic the Hedgehog in his upcoming 'live-action' movie an..
91 comments
2 days ago
@movies
most viewed right now
+42online now  5
Image(s) inside Why my hairline ain't straight like khaleds, why did bush knock down t..
110 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
online now  4
Dec 10 - Teacher Fired For Refusing To Call Female Student by Preferred Pronouns
132 comments
2 days ago
@news
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy