3,000
 

Official WTF is Lil Wayne Wearing?


 
2
most viewed right now
+40  73
21 comments @thotties
3
most viewed right now
+21  60
48 comments @hiphop


section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter       Share this on Facebook
 

New replies show every 10 seconds
 7 years ago '07        #76
Deniro732 11 heat pts11
space
avatar space
space
$15,552 | Props total: 4614 4614
hahaha wayne turned into those lmfao f*ggots, dressing wack as fu*k and sh*t

 7 years ago '07        #77
S0ap 19 heat pts19
space
avatar space
space
$2,424 | Props total: 291 291
 coolbeans said
n*ggas act like you gonna match all the time
agreed. true he's not matching color wise. but what he's wearing goes well together (i couldn't pull it off though) style isn't wearing a red hat with a red shirt and red shoes. any moron that aint color blind can do that. looking like a crayon been played out. i not saying everybody should dress like him in those pictures, but i'm tried of people wearing the same color head to toe and thinkin they're a fashion guru.

 07-31-2011, 04:23 PM         #78
Millerionaire87 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 smoothmotionz said
i wonder about yall. Are you guys that insecure about your s3xuality that you think everything is homo?

Homos3xual, heteros3xual, pans3xual, bis3xual wtf does it matter???
:agreement6:


SN: :hay:

 7 years ago '06        #79
cboi3523 9 heat pts
space
avatar space
space
$2,968 | Props total: 48 48

Always these f*gs worrying about how another n*gga dresses. Yall need to pull Wayne's d!ck out of your mouths already. That sh*t is getting old BX.

 7 years ago '06        #80
hooligun 12 heat pts12
space
avatar space
space
$20,591 | Props total: 843 843

[pic - click to view]



minus the socks that sh*t ain't too bad... plus he got that fine bi*ch next to him.

 7 years ago '06        #81
itzadirtyworld 8 heat pts
space
avatar space
space
$1,803 | Props total: 1904 1904
that second fit is dope ...

 7 years ago '10        #82
Kalixz 
space
space
space
$5 | Props total: 0 0
Who cares what he's wearing

New replies show every 10 seconds
Home      
  



 
 





most viewed right now
+89online now  57
The Best Pancakes Of The 90's
184 comments
22 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
+36online now  38
Video inside 20 Sports Hats You Should Never Wear In Los Angeles
111 comments
20 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
online now  26
Video inside Burt Reynolds lucky he dipped out before the SJWs found this one...
35 comments
22 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
+75online now  15
Image(s) inside Malania Trump Ain't Got Sh!t On This First Lady
52 comments
18 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
online now  13
Image(s) inside Dec 9 - Annoyed Baltimore Drivers Want City To Crack Down On 'Squeegee..
104 comments
2 days ago
@news
most viewed right now
online now  12
Video inside Footage Of Blueface Playing Division 1 Football Before Turning Rapper
52 comments
22 hours ago
@hiphop
most viewed right now
+28online now  11
Video inside First look at Sonic the Hedgehog in his upcoming 'live-action' movie an..
78 comments
21 hours ago
@movies
most viewed right now
+35online now  9
Image(s) inside Hop up on top and start jicky-jicky-jerking
19 comments
18 hours ago
@thotsdimesetc
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy