3,581
 

Nnamdi Asomugha goes to Eagles


 
1
most viewed right now
  226
27 comments @hiphop


section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter       Share this on Facebook
 

 7 years ago '04        #276
Official 8 heat pts
space
avatar space
space
$1,577 | Props total: 0 0
 Sixeight said
This. Vick will get injured, VY is gonna do bad and eventually off himself because of the philly fans.
Your a fu*kin idiot

Vince Young is a winner

and all this Vick will get injuired talk

yall n*ggas is fu*kin haters

jesus christ its sickening

The Eagles will be Americans new team to hate

its cool

we going 11-5 POSSIBLY 12-4

fu*k YOU ALL

 7 years ago '08        #277
Arson 84 heat pts84
space
avatar space
space
$42,512 | Props total: 31369 31369
 MAKAVELI2199 said
fu*kING @ ALL THESE EAGLES FANS MAKING NNAMDI THEIR AVATAR

like they knew sh*t about him before today

I'm gonna fu*king have to change mine

[pic - click to view]



your pain only fuels al davis to give less fu*k

 7 years ago '08        #278
Arson 84 heat pts84
space
avatar space
space
$42,512 | Props total: 31369 31369
went from future hall of famer to a most likely to be exposed nomination

i love it

 7 years ago '05        #279
MATIX 
space
avatar space
space
$8,275 | Props total: 533 533
jesus. wish there was a lockout instead now

 7 years ago '05        #280
Santoro 12 heat pts12
space
avatar space
space
$7,951 | Props total: 13 13
Lol @ Eagle fans. Last time I checked Andy fu*king Reid is still your coach.

 07-30-2011, 01:52 AM         #281
-BigC-  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Santoro said
Lol @ Eagle fans. Last time I checked Andy fu*king Reid is still your coach.
Was honestly thinking the same thing. I just can't see the Eagles winning with him at HC. But I guess if he doesn't win this year he will finally get fired?

 7 years ago '10        #282
deadcreed2013 1 heat pts
space
avatar space
space
$373 | Props total: 267 267
We need to keep Asante put DRC at saftey...

 7 years ago '08        #283
Eagles All Day 98 heat pts98
space
avatar space
space
$34,665 | Props total: 15874 15874
 -BigC- said
Was honestly thinking the same thing. I just can't see the Eagles winning with him at HC. But I guess if he doesn't win this year he will finally get fired?
Doubt hes gonna get fired....BUT he has three years left, and a championship is expected in that time frame


 MAKAVELI2199 said
fu*kING @ ALL THESE EAGLES FANS MAKING NNAMDI THEIR AVATAR

like they knew sh*t about him before today

I'm gonna fu*king have to change mine
^ Thou art enraged?

 7 years ago '04        #284
Ice Cold 27 heat pts27
space
avatar space
space
$3,757 | Props total: 373 373
Now we need a big receiver & #itsawrap

 7 years ago '08        #285
iPunish901 12 heat pts12
space
avatar space
space
$13,487 | Props total: 513 513
 MATIX said
jesus. wish there was a lockout instead now



i was just thinking last night. two things i will no longer be able to enjoy and the football season hasnt even started

BXSC and Madden

Philly fans and bandwagoners ruin everything

 7 years ago '08        #286
Arson 84 heat pts84
space
avatar space
space
$42,512 | Props total: 31369 31369
Sal Palantonio is now saying that Aso trolled the Jets hard.

Never wanted to play for New York, always wanted to play for Philly.

 07-30-2011, 09:34 AM         #287
HenryTheMenace  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Arson said
Sal Palantonio is now saying that Aso trolled the Jets hard.

Never wanted to play for New York, always wanted to play for Philly.
:nasmad:

 7 years ago '04        #288
erickonasis 22 heat pts22
space
avatar space
space
$30,462 | Props total: 27028 27028
man fu*k this sh*t....Jerry wtf are you doin man

 7 years ago '06        #289
BlackandGifted 17 heat pts17
space
avatar space
space
$24,515 | Props total: 932 932
@ESPN_Colin:

Eagles better at qb than jets, Better HC(IMO), better OFF talent.. No colts, ravens, pats, steelers in sb path. Why not chose Phi over jets

--
shared via Twidroyd

 7 years ago '04        #290
born wisdom 5 heat pts
space
avatar space
space
$3,218 | Props total: 1347 1347
i still cant believe the eagles swooped in there and stole aso.

 7 years ago '05        #291
poeknock 5 heat pts
space
avatar space
space
$5,766 | Props total: 208 208
the crazy part is everybody still acting like the eagles fans are goin nuts for nothin....we got 3 of the top 15 corners in the league and picked up a guy who had 12.5 sacks last year paired with one of the most underrated de's ever (cole) and vy as a backup qb...talk about no respect..im not even gonna talk too much sh*t bc we still gotta play the games but our defense was the main problem last year an the front office handled the sh*t outta that

 7 years ago '04        #292
Phillymatic 15 heat pts15
space
avatar space
space
$5,189 | Props total: 2263 2263
PHILLY bi*chEZZZZZZZ!!!

WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEE

 07-30-2011, 10:23 AM         #293
factorx3  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 MichaelKnight said
Sources tell me Randy Moss is likely to sign to Philly,
Expect the deal to happen within the next 4 days.
Be on the lookout.

-MichaelKnight, BXSC NFL/NBA Reporter.
hahahahahahahaha plez

 7 years ago '04        #294
justinjones 312 heat pts312
space
avatar space
space
$51,991 | Props total: 13054 13054
 BlackandGifted said
@ESPN_Colin:

Eagles better at qb than jets, Better HC(IMO), better OFF talent.. No colts, ravens, pats, steelers in sb path. Why not chose Phi over jets

--
shared via Twidroyd
if thats cowherd then that would make since. he never liked the jets

 7 years ago '10        #295
Marcus Aurelius 49 heat pts49
space
avatar space
space
$7,900 | Props total: 3973 3973
 poeknock said
the crazy part is everybody still acting like the eagles fans are goin nuts for nothin....we got 3 of the top 15 corners in the league and picked up a guy who had 12.5 sacks last year paired with one of the most underrated de's ever (cole) and vy as a backup qb...talk about no respect..im not even gonna talk too much sh*t bc we still gotta play the games but our defense was the main problem last year an the front office handled the sh*t outta that


they "handled" two out of seven defensive positions. I hope Aso is strong in run support

not to mention your o-line

 7 years ago '05        #296
Switchc2390 10 heat pts10
space
avatar space
space
$18,798 | Props total: 5273 5273
 poeknock said
the crazy part is everybody still acting like the eagles fans are goin nuts for nothin....we got 3 of the top 15 corners in the league and picked up a guy who had 12.5 sacks last year paired with one of the most underrated de's ever (cole) and vy as a backup qb...talk about no respect..im not even gonna talk too much sh*t bc we still gotta play the games but our defense was the main problem last year an the front office handled the sh*t outta that
Actually nobody's acting like that. Everybody is crowning them the superbowl champs right now when they haven't even played a game.

 7 years ago '08        #297
iPunish901 12 heat pts12
space
avatar space
space
$13,487 | Props total: 513 513
 Arson said
Sal Palantonio is now saying that Aso trolled the Jets hard.

Never wanted to play for New York, always wanted to play for Philly.
someone tweeted early yesterday that the jets thought aso was playing them

@ jerry jones and that fist bump tho. epic fail on so many levels, that moment got tweeted and confirmed to every1 we had aso

 7 years ago '10        #298
Smoke500 37 heat pts37
space
avatar space
space
$10,490 | Props total: 295 295
Eagles have a young up and coming star in Nate Allen, Nnamdi, DRC, Possibly Asante Samuel, Trent Cole, and the most talented offense they've ever had. They better at least make a Super Bowl appearance

 7 years ago '08        #299
MAKAVELI2199 17 heat pts17
space
avatar space
space
$5,386 | Props total: 196 196
 Arson said
went from future hall of famer to a most likely to be exposed nomination

i love it
i wasn't agreeing with that dude, i bolded the stupidest parts of his statement and posted a .gif underneath but the link wasn't working

nnamdi will never be "exposed".

 7 years ago '05        #300
poeknock 5 heat pts
space
avatar space
space
$5,766 | Props total: 208 208
we upgraded at cb, de, our lb corps is a toss up and SS is a toss up with good young talent an we addressed the o-lin in the draft..not to mention our starting center barely played last year...hes healthy now tho


Last edited by poeknock; 07-30-2011 at 11:53 AM..

Home      
  



 
 





most viewed right now
+111online now  47
The Best Pancakes Of The 90's
225 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
+97online now  40
Image(s) inside Malania Trump Ain't Got Sh!t On This First Lady
79 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
+42online now  28
Video inside 20 Sports Hats You Should Never Wear In Los Angeles
134 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
online now  22
Dec 10 - Verizon says 10,000 employees have accepted its buyout offer
98 comments
20 hours ago
@news
most viewed right now
online now  15
Jada Pinkett-Smith used to send 2Pac Pictures In Lingerie While He Was In Prison
77 comments
21 hours ago
@hiphop
most viewed right now
+34online now  13
Image(s) inside Why my hairline ain't straight like khaleds, why did bush knock down t..
96 comments
22 hours ago
@hiphop
most viewed right now
online now  7
NBA Lakers now beginning to play Bron Ball.
66 comments
2 days ago
@sports
most viewed right now
+31online now  6
Video inside First look at Sonic the Hedgehog in his upcoming 'live-action' movie an..
82 comments
1 day ago
@movies
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy