G-Unit's Kidd Kidd Speaks On Weezy Calling Him A bi*ch, Linking With 50 & More

most viewed right now
 128
Image(s) inside Houston Better Stop Playing With Me 😩
31 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 65
Image(s) inside Lawyer with big ass t1ttys
97 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 60
Image(s) inside Ayo Cardi B sister tho.....!!!
64 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 50
Image(s) inside Charlamagne Tha god & Joe Budden Working On A New Show.
147 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 6 years ago '08        #1
5925 pageviews
68 comments


flix02 2055 heat pts2055
space
avatar space
space
$10,632 | Props total: 3749 3749
G-Unit's Kidd Kidd Speaks On Weezy Calling Him A bi*ch, Linking With 50 & More
 

 

You may not have heard from New Orleans rapper Kidd Kidd yet, but he isn't new to the block. Once affiliated with Lil Wayne's Young Money militia, the southern MC is now prepped to team up with another rap collective ready to get back on their grind: 50 Cent's G-Unit. And nothing's going to stop that, not even a near-death shooting that almost took his life last month. But we'll let him tell that story. óKeenan Higgins


New Orleans can be a rough environment to get past, how'd you steer yourself into the rap game?

Yeah man, coming up in the rap game in New Orleans is hard. We donít have a lot of big businesses down there as far as Universal and Def Jam and Interscope---none of that is down there in New Orleans. So in order to make it out of New Orleans, you gotta get out of New Orleans. I was blessed and fortunate enough to make those moves. I got put in the right spot at the right time.

In June crazy news broke that you were shot six times. How are you doing in recovery mode now?
Yeah man. Iím good right now. Iím recovering good. I canít move as fast as I want to right now, but Iím recovering real good. Everything still working [laughs].

How did that incident impact your music and overall perspective on the industry?
Well if you really listen to my music, thatís my life. Thatís all I rap about. I rap about street music; gangsta music. This happening to me is justófor me, itís not really a big deal. But to the music world, the music industry, they gonna be like ĎOh you got shot. Another rapper got shotí and this and that, but in New Orleans, anybody can get it. Especially if you living in that life. If you living that life, you gotta expect things to happen to you. But with that happening to me, and me still being here, it really lets me know that Iím here for a reason. Iím not out here doing it for nothing. I got a calling to do this.

Did you beef up security or change anything for increased safety?
Oh nah man, nothing changed! Iím still the same n*gga chilin with the same wild n*ggas I been with. Only thing that changed is more guns and bigger clips. We making smaller moves, but still tryna do bigger things. Because the cityís so small, you can get caught up in that little sh*t. But Iím out of the city right now. Iím coming from Morocco manóCasabalanca. I thought Casablanca was just a movie! [Laughs] Thatís a hell of a feeling. Iím far from the hood right now.

Thatís real man. So howíd you link with 50 and G-Unit?
Itís just the work that I put in. I know a lot of people get a lot of sh*t twisted like ĎOh, 50 messing with the n*gga only cause he got shotí---nah! 50 been fu*king with me since before this even happened. That was just me being on my grind. That dude is a real n*gga, and he can relate to what I been through. He reached out to me, and when he reached out to me he called me personally. And for me, coming from where Iím from, thatís real respect. Most of these n*ggas will send somebody to call you. That man called meó

Personally.
Exactly. Our first phone conversation, he asked me where was I when we he called me. When he called, I was in his hood---134th and Guy Brewer, in the projects in Queens like 2:30 in the morning. That kinda fu*ked him up cause he was like ĎDamn, you in my hood!í But we clicked ever since. Ever since, we just clicked and we always talking and keeping in touch. He was coming down to New Orleans to film movies and we got a chance to really meet each other. We sat down with one another and was just running it back and forth. I was giving him the rundown and he was giving me a little rundown. I really learned a lot from him. A lot of people wouldnít keep it all the way 100 with you in this business.

How soon will we be hearing some G-Unit material?

Oh, yall will be hearing that real soon. You can download and go to wherever site you want to go to and check out the new Tony Yayo single Haters featuring me, 50, and Shawty Lo. We just shot the video for it 2 weeks ago in Atlanta, so thatíll be hitting the airwaves real soon. But you can check the song out now.

Dope. As you know Weezy released his Sorry 4 The Wait mixtape and on one of his freestyles he kinda came at you. Howíd you feel about the bi*ch references and him referencing your shooting?
[Laughs] See, thatís the thing. A lot of people out of town donít really get how New Orleans people talk. When New Orleans people talk, they talk emotionally. He wasnít---thatís just his way of saying ĎDamn n*gga! You still in the hood. Look whatís happening to you. You need to get from out of thatí, you know what Iím saying? If you listen to what heís saying, heís like ĎKidd Kidd! Betta watch yourself out there. You know a n*gga got love for ya, bi*ch! Donít make a n*gga come in that water for ya.í A lot of people will hear the bi*ch and all that and see that as him coming at me. But itís not a diss at all. If it was, it wouldíve been a whole different situation. Itís too real with me. A person like Wayne, he knows that. I donít think he was tryna come at me like that at all. But I know how a lot of people outside of New Orleans might take that. But shoutout to him for shouting me out!

Got you. Here in New York, it didn't come off like that. The word Ďbi*chí could be an insult! Iím glad you cleared that up for us.
Yeah, in New Orleans we use that all the time. Thatís how we talk to each other---Ďbi*ch what you doing? bi*ch where you going? Whatís up bi*ch?í

[Laughs] Ok cool. Now thereís one last question I wanted to ask you regarding YM. Itís been speculated as to whether or not you were even signed there or if you were dropped or not. What was the initial relationship with Young Money?
Well, there never was any paperwork involved. I been around Wayne since like 2003, 2002. It never was no paperwork where I was signed to Young Money. As far as being dropped from the label, nah thatís not really true. When doing big things and you not seeing eye to eye, eventually you just want to go out and experience things for yourself. Thatís kind of how it was for me. I felt like thereís a lot more I could be doing than just sitting around. When you sitting around, at the end of the day you gotta think about your family you gotta feed, yourself that you wanna take care ofóitís one thing having someone giving you money than making your own money. If someone gotta keep giving you money, how can they even respect you? Thatís like being someoneís child or something. At the end of the day, we all men.

Ok cool. So no beef or bad blood between Young Money and you?
Nah itís no beef. Yeah I still speak to them. I holla at Gudda all the time. Them my dogs. I donít really talk to everybody else too much, but I holla at Gudda all the time. Itís all good. Itís all love. Thereís no beef at all. I got love for them n*ggas. They come in the city and I hold them down. Cause I know for a fact that ainít none of them tryna catch no murder charges. We canít afford to be in jail right now. We canít afford to be in a coffin right now. Itís just too deep right now. And quote this too, for the Wane comments, because I ainít really get a chance to really holla at him. Tell him I said. ĎThatís wassup, bi*ch!í


[pic - click to view]

 http://vibe.com/contents/ .. inking-50-more

68 comments for "G-Unit's Kidd Kidd Speaks On Weezy Calling Him A bi*ch, Linking With 50 & More"

 07-19-2011, 11:55 PM         #2
Chopzilla 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Dude gets called a bi*ch and says "nah there aint no beef"


[pic - click to view]

 6 years ago '05        #3
THEINFAMOUS 19 heat pts19
space
avatar space
space
$47,194 | Props total: 11798 11798
Did you beef up security or change anything for increased safety?

Oh nah man, nothing changed! Iím still the same n*gga chilin with the same wild n*ggas I been with. Only thing that changed is more guns and bigger clips.

 07-20-2011, 12:01 AM         #4
SouthSide King 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 flix02 said:
[CENTER]
Did you beef up security or change anything for increased safety?
Oh nah man, nothing changed! Iím still the same n*gga chilin with the same wild n*ggas I been with. Only thing that changed is more guns and bigger clips. We making smaller moves, but still tryna do bigger things. Because the cityís so small, you can get caught up in that little sh*t. But Iím out of the city right now. Iím coming from Morocco manóCasabalanca. I thought Casablanca was just a movie! [Laughs] Thatís a hell of a feeling. Iím far from the hood right now.

You signed to gunit, you know you got security n*gga
 6 years ago '11        #5
Unknown Dude 2 heat pts
space
avatar space
space
$8,201 | Props total: 90 90
 flix02 said:

Dope. As you know Weezy released his Sorry 4 The Wait mixtape and on one of his freestyles he kinda came at you. Howíd you feel about the bi*ch references and him referencing your shooting?
[Laughs] See, thatís the thing. A lot of people out of town donít really get how New Orleans people talk. When New Orleans people talk, they talk emotionally. He wasnít---thatís just his way of saying ĎDamn n*gga! You still in the hood. Look whatís happening to you. You need to get from out of thatí, you know what Iím saying? If you listen to what heís saying, heís like ĎKidd Kidd! Betta watch yourself out there. You know a n*gga got love for ya, bi*ch! Donít make a n*gga come in that water for ya.í A lot of people will hear the bi*ch and all that and see that as him coming at me. But itís not a diss at all. If it was, it wouldíve been a whole different situation. Itís too real with me. A person like Wayne, he knows that. I donít think he was tryna come at me like that at all. But I know how a lot of people outside of New Orleans might take that. But shoutout to him for shouting me out!

Got you. Here in New York, it didn't come off like that. The word Ďbi*chí could be an insult! Iím glad you cleared that up for us.
Yeah, in New Orleans we use that all the time. Thatís how we talk to each other---Ďbi*ch what you doing? bi*ch where you going? Whatís up bi*ch?í

Bet this bi*ch was thinkin like this when he heard Wayne call him a bi*ch


[video - click to view]

 6 years ago '07        #6
cankstoochie 48 heat pts48
space
avatar space
space
$16,591 | Props total: 1054 1054
have ya'll not seen the baller blocking movie? they called each other bi*ches all the time in that movie. thats how they talk.
 6 years ago '10        #7
cottonman5grand 7 heat pts
space
avatar space
space
$1,107 | Props total: 61 61
I remember Kidd Kidd from those SQAD Mixtapes, he was ight....but you can't let another man call you a bi*ch
 6 years ago '10        #8
ImSoThoed 418 heat pts418
space
avatar space
space
$1,901 | Props total: 20 20

[pic - click to view]



This n*gga aint gettin' money if he's still wearing the same chain that Wayne gave him in '08.
 6 years ago '07        #9
cankstoochie 48 heat pts48
space
avatar space
space
$16,591 | Props total: 1054 1054

[video - click to view]



2:56 & 6:14 (baby straight calls turk a bi*ch and a hoe )
 6 years ago '05        #10
clarence1986 
space
avatar space
space
$4,551 | Props total: 5 5
 cottonman5grand said:
I remember Kidd Kidd from those SQAD Mixtapes, he was ight....but you can't let another man call you a bi*ch
It's a term of endearment down here bruh, no bi*ch tho!
 07-20-2011, 12:27 AM         #11
Zo1987 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 cankstoochie said:



2:56 & 6:14 (baby straight calls turk a bi*ch and a hoe )
That was some VERY bad acting right there
 6 years ago '08        #12
LegalTrappeRx 39 heat pts39
space
avatar space
space
$9,703 | Props total: 91 91


We told y'all n*ggas it wasn't a diss
 6 years ago '08        #13
Young Buck 22 heat pts22
space
avatar space
space
$2,837 | Props total: 334 334
I don't care if it's how you talk down there, I never want no grown a.ss man to call me a bi*ch. Would you dudes call each other d!cksuckers if that became the new term? fu*k that noise and fu*k that **** a.ss Cash Money movie
 6 years ago '06        #14
*c.o.a.* 104 heat pts104
space
avatar space
space
$3,659 | Props total: 44 44
who's kidd kidd ?
 6 years ago '05        #15
GoDzSoN35 
space
avatar space
space
$1,937 | Props total: 0 0
You gotta understand the context its used in. We dont just walk around New Orleans callin each other bi*ch. Its kinda like you messin with your boy and you and him clownin each other, its all love but you sayin bi*ch while you clownin him. Its not like straight up callin a dude a bi*ch. You really gotta be there to understand.
 6 years ago '07        #16
cankstoochie 48 heat pts48
space
avatar space
space
$16,591 | Props total: 1054 1054
 Zo1987 said:
That was some VERY bad acting right there
It's not a diss tho. Even down here in Florida we say bi*ch.

Here's an example...

Homie 1: why you ain't holla at shawty over there?

Homie 2: bi*ch, that hoe was busted. fu*k dhat!
 6 years ago '11        #17
Unknown Dude 2 heat pts
space
avatar space
space
$8,201 | Props total: 90 90
 clarence1986 said:
It's a term of endearment down here bruh, no bi*ch tho!

 LegalTrappeRx said:


We told y'all n*ggas it wasn't a diss
:wtf: I fu*ks wit N.O. music but @ yall seein nuthin wrong wit callin each otha dat AND yall n*ggaz sound proud of it too

that's one of them things u'd wanna keep
[pic - click to view]

and not want the outside to find out about
 6 years ago '10        #18
Lurker Brasi 10 heat pts10
space
avatar space
space
$2,055 | Props total: 40 40
 0ddJoB said:
call each other bi*ches and hoes, kiss on the lips, play father and son


these n*ggas are f*ggots
LOL gotdamn
 07-20-2011, 12:39 AM         #19
nc4life 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Zo1987 said:
That was some VERY bad acting right there
Bad but funny as hell!! I just watched that today.
 6 years ago '04        #20
badboy600 15 heat pts15
space
avatar space
space
$5,358 | Props total: 1578 1578
 cankstoochie said:



2:56 & 6:14 (baby straight calls turk a bi*ch and a hoe )
STILL proud to say i've never seen this movie
Home      
  
 

 






most viewed right now
 46
Video inside 2 Arrest Made in The Murder of Rapper Chinx
108 comments
21 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 38
Image(s) inside Michael Blackson comes for Kevin Hart, t.i. Comments
159 comments
21 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 38
50 Cent screenshots Holyfathersteveís thread
227 comments
21 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 32
Lil Duval with the joke of the year
49 comments
19 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 23
Here is what Disney now owns.
77 comments
21 hours ago
@movies
most viewed right now
 22
Video inside Who is she!!
36 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 19
Black thought freestyles on funk flex | #freestyle087
115 comments
21 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 18
Image(s) inside Dec 14 - The FCC just killed net neutrality
99 comments
19 hours ago
@news
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy