"The Dark Knight Rises" Teaser Trailer - LEAK

most viewed right now
 176
Image(s) inside Yall thought Twitter on Big Sean was bad? Check out the comments about..
37 comments
@hiphop
most viewed right now
 149
NBA JAYSON TATUMS CAREER IS OFFICIALLY OVER :mjdamn:
39 comments
@sports
most viewed right now
 110
Image(s) inside Sorry Em This Not It I Mean At Least You Tried
128 comments
@hiphop
most viewed right now
 71
Dec 13 - Study: Women rate the strongest men as the most attractive
51 comments
@news

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 07-14-2011, 05:43 PM         #121
Frank Dukes  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
btw, that is most certainly catwoman at the end.
 6 years ago '04        #122
Wawdy24 2 heat pts
space
avatar space
space
$5,519 | Props total: 55 55
 Patron253 said:
No joker in this one? fu*k why did he have to die man he was the best joker.
You seriously want someone to try and fill the shoes of Ledger as Joker? Let him be gone because that man made Jack Nicolsons joker look like a 70s cartoon version ...
 6 years ago '04        #123
J-Flexxx 
space
space
space
$1,238 | Props total: 0 0
 Frank Dukes said:
btw, that is most certainly catwoman at the end.
thats what i'm saying. Now that I think about it, wouldn't doubt it if that isn't catwoman climbing out of the bat cave. We'll find out eventually
 6 years ago '05        #124
kriskross00 103 heat pts103
space
avatar space
space
$18,473 | Props total: 15509 15509
 Wawdy24 said:
You seriously want someone to try and fill the shoes of Ledger as Joker? Let him be gone because that man made Jack Nicolsons joker look like a 70s cartoon version ...
u cant compare jack and ledger..they played two completly different characters..
 6 years ago '05        #125
Bobby's World 9 heat pts
space
avatar space
space
$11,742 | Props total: 4818 4818
 Frank Dukes said:
btw, that is most certainly catwoman at the end.
If that's Catwoman, she most certainly has some sturdy cheek bones in that chin strap.
 07-14-2011, 08:25 PM         #126
Braz  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
For those who haven't seen it yet:


[video - click to view]




 07-14-2011, 09:04 PM         #127
IronMaiden  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
the end where bane walks up to batman
 6 years ago '05        #128
Jakkfreezy 5 heat pts
space
avatar space
space
$770 | Props total: 18 18
God damn i cant wait!!!!
 6 years ago '05        #129
Fresh|B 976 heat pts976
space
avatar space
space
$43,433 | Props total: 25086 25086
...You Can Tell The End Is Where He Breaks That n*gga Back. Should of Left That Out.
 07-14-2011, 09:35 PM         #130
Braz  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
You gonna prop me or not pussies
 6 years ago '08        #131
Arson 84 heat pts84
space
avatar space
space
$40,106 | Props total: 23321 23321
Bane got Bats leanin like Rocky after Clubber Lang got in his a.ss
 6 years ago '08        #132
Arson 84 heat pts84
space
avatar space
space
$40,106 | Props total: 23321 23321
 brazidee said:
You gonna prop me or not pussies

[video - click to view]

 6 years ago '05        #133
boy_wonda 
space
avatar space
space
$1,385 | Props total: 29 29
damn damn damn damn damn james lol good sh*t i finally saw everything i needed i cant wait omg
 6 years ago '10        #134
pacman45 2 heat pts
space
avatar space
space
$2,665 | Props total: 2748 2748
 Arson said:
 6 years ago '09        #135
minnesota763 6 heat pts
space
avatar space
space
$1,752 | Props total: 8 8
 Arson said:
you get propd for that!
 6 years ago '04        #136
regularjoe 58 heat pts58
space
avatar space
space
$36,368 | Props total: 13039 13039
And what makes you think the end of the trailer is where Bane breaks Batman's back?

I find it hard to believe Bane is going to break Batman's back at all in this movie. Seems like it's too much to fit in.
 07-14-2011, 10:48 PM         #137
youknowmystelo  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
fanboys caught in he hype.
 07-14-2011, 10:53 PM         #138
Braz  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Arson said:
 minnesota763 said:
you get propd for that!
 07-14-2011, 11:15 PM         #139
Cheeze  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  

[video - click to view]


:hmm: still too dark to make out a lot of sh*t
 6 years ago '05        #140
kriskross00 103 heat pts103
space
avatar space
space
$18,473 | Props total: 15509 15509
 brazidee said:
Home      
  
 

 






most viewed right now
 35
Image(s) inside P0rnstar Skyy Black IG Pics
79 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 33
Image(s) inside 19 yo Becky with a phatty 🍑
98 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 31
BOX Mayweather reveals comeback offer, fighting in ufc; poppin mad sh*t:"th..
57 comments
1 day ago
@sports
most viewed right now
 16
Image(s) inside Letís keep it real: is she a 6 in your area?
57 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 12
Image(s) inside WTF is Rick & Morty?
115 comments
22 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 9
Jeezy Sets the Record Straight With Budden and Akademiks | Everyday Struggle
290 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 7
Dec 11 - The bubble is here: People taking out mortgages to cop bitcoins
256 comments
2 days ago
@news
most viewed right now
 6
Image(s) inside PUBG XBOX ONE Official Thread
162 comments
2 days ago
@games
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy