Steelers James Harrison goes in on Goodell, Cushing, Bruschi and others... This dude went HAM!

most viewed right now
 79
Pusha T tweets about “duppy freestyle”
134 comments
@hiphop
most viewed right now
 53
Image(s) inside Drake Spoke Way Too Soon
94 comments
@hiphop
most viewed right now
 50
Video inside BREAKING - Chi Wire: MUBU Krump (The ScoreKeeper) DEAD !
24 comments
@hiphop
most viewed right now
 29
NBA Lebron James just TORE HIS ACL and then RECOVERED in a few minutes :mjwtf:
37 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 7 years ago '09        #41
Spiffy 34 heat pts34
space
avatar space
space
$20,051 | Props total: 28 28
dude should get traded to the jaguars as a punishment
 7 years ago '07        #42
Kinglew88 14 heat pts14
space
avatar space
space
$13,741 | Props total: 1575 1575
damn he went in

i think goin in on teammates in public is wrong but that n*gga aint lie at all

:applause:
 7 years ago '09        #43
JewsusChrist 211 heat pts211
space
space
space
$17,514 | Props total: 292 292
he clearly does not give a fuk anymore

on espn the magazine owner said he paid him 9 milli for the whole interview
 7 years ago '04        #44
lilsnatch770|M 102 heat pts102
space
avatar space
space
$32,090 | Props total: 2261 2261
Shouldn't he threaten to retire some more??
 07-13-2011, 10:34 AM         #45
Illstreet 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Dude isn't very bright...
 7 years ago '10        #46
peeyump 15 heat pts15
space
avatar space
space
$21,269 | Props total: 1497 1497
 FappingFapstar said:
he clearly does not give a fuk anymore

on espn the magazine owner said he paid him 9 milli for the whole interview
word? That would be funny if he called up Ben and Reshard and was like "yo I'm gonna talk a little sh*t about yall for some extra dough.....its a lockout......I gotta get this money"
 07-13-2011, 10:39 AM         #47
Illstreet 
space
space
space
$n/a | Props total:  
"Hey, at least throw a pick on their side of the field instead of asking the D to bail you out again. Or hand the ball off and stop trying to act like Peyton Manning. You ain't that and you know it, man; you just get paid like he does," he said, referring to Roethlisberger's two interceptions in the game.










































































 7 years ago '09        #48
xRapHeadx 17 heat pts17
space
avatar space
space
$12,409 | Props total: 1595 1595
James Harrison is a goon a.ss dude....He does not give a fu*k
 07-13-2011, 10:49 AM         #49
Illstreet 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Goddamn... I had to come back just to react to this sh!t again...

"Hey, at least throw a pick on their side of the field instead of asking the D to bail you out again. Or hand the ball off and stop trying to act like Peyton Manning. You ain't that and you know it, man; you just get paid like he does," he said, referring to Roethlisberger's two interceptions in the game.

[pic - click to view]

 7 years ago '05        #50
ReppinDaBurghh 55 heat pts55
space
avatar space
space
$53,839 | Props total: 7913 7913
Takin shots at teammates now Harrison?

 07-13-2011, 10:58 AM         #51
Illstreet 
space
space
space
$n/a | Props total:  

[pic - click to view]



 7 years ago '04        #52
biscuit 73 heat pts73
space
avatar space
space
$21,288 | Props total: 7700 7700
I actually like it when you hear what an athlete says and it's un-edited and they just speak candidly. for the 99% of the canned interviews we get it's dope to hear someone just speak their mind straight up.
 7 years ago '08        #53
primetime 60 heat pts60
space
space
space
$21,346 | Props total: 99 99
respect
 7 years ago '05        #54
trb_5 
space
avatar space
space
$5,394 | Props total: 866 866
i dont understand why they got rid of santonio but they keep this guy around....james harrison sounds like a d!ck...i used to defend him about those hits but seeing how much of a grouch he is all the time i really think that he is intentionally trying to hurt people on the field

at least you never heard santonio talk sh*t on his teammates which i think is a more severe offense than a dui or failing a drug test
 7 years ago '10        #55
Blkboipurp 
space
avatar space
space
$16,350 | Props total: 12314 12314
 Illstreet said:

[pic - click to view]




[pic - click to view]

 07-13-2011, 11:43 AM         #56
High_Riser42 
space
space
space
$n/a | Props total:  
in a white mans world.. a dude like harrison will be frowned upon by uncle tom and brown nosers like brusci and all thoes other a.ss kissers.. and as correct as harrison is.. his voice don't mean sh*t.. no steeler has a voice that would even be heard.. maybe troy! it'll take brady or manning to make this logical point official!
 07-13-2011, 12:20 PM         #57
texasplayboy_23 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Blkboipurp said:

[pic - click to view]

That's cooooooooold
 7 years ago '10        #58
stv18 22 heat pts22
space
avatar space
space
$4,623 | Props total: 101 101
I used to like him but he seems like a douche; calling out his own players the ones that got him to the super bowl
 07-13-2011, 12:36 PM         #59
texasplayboy_23 
space
space
space
$n/a | Props total:  
"Hey, at least throw a pick on their side of the field instead of asking the D to bail you out again. Or hand the ball off and stop trying to act like Peyton Manning. You ain't that and you know it, man; you just get paid like he does," he said, referring to Roethlisberger's two interceptions in the game.



[pic - click to view]

 7 years ago '04        #60
dre03 
space
avatar space
space
$10,468 | Props total: 3223 3223
I dont get yall n*ggas... How can you get mad at somebody for telling their truth without fear of consequences??? What is their to hate about that??? Thats takes courage... Just cuz yall pus*y a.ss n*ggas would rather lie and sugar coat sh*t doesnt mean everybody is afraid to speak their mind...

So he talked about his teammates... Rather do it publically then behind they back like they are probably doing... At least he was real with his... Yall dont know whats going on behind closed doors and this is probably sh*t that he already told his teammates before... I cant do anything but applaud this man for being real... All yall n*ggas walk around with problems and hold it in cuz ur afraid of consequences cant get mad at this man for having the balls that you dont...

Its ok for yall to sit there and say the sh*t where nobody can hear you but not ok for somebody to say it where the world can see and hear it... Yall double standard a.ss n*ggas k!ll me...
Home      
  
 

 






most viewed right now
 14
Image(s) inside She Paints ...
62 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 13
Video inside Ignorance is bliss to foolish hoodrats
185 comments
2 days ago
@wild'ish
most viewed right now
 12
FAMILY GUY × "Peter Becomes A Millennial"
40 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 11
I will marry this woman for real.
132 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 7
Image(s) inside well damn Young Ma looking more swole than 95% of you niggas
137 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 7
Zack Snyder's Original Five-Movie Arc Would Have Been Something Special
59 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 5
Jay Z Sued For Misusing RocNation Logo He Does Not Own
14 comments
1 day ago
@gear
most viewed right now
 5
Video inside Avengers Infinity War: Why Sharon Carter Wasn’t in the Movie
11 comments
2 days ago
@movies
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy