Drake Says Watch Your Moms, "[I'm] F*ckin' Women That Knew Biggie"

most viewed right now
 98
Video inside Ignorance is bliss to foolish hoodrats
86 comments
@wild'ish
most viewed right now
 81
Pusha Takes DIRECT SHOT AT Wheelchair Jimmy DRAKE "It was Never Written Like Q..
218 comments
@hiphop
most viewed right now
 72
Jersey Drug King-Pin gets sworn in as a lawyer
49 comments
@wild'ish
most viewed right now
 62
Article inside Thot ends up $10,000 in debt thirst trapping for the 'gram.
123 comments
@wild'ish

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 7 years ago '10        #21
shadydre85 34 heat pts34
space
avatar space
space
$9,474 | Props total: 2426 2426
 Art Barr said:
I was leavin Wal-Mart after putting some minutes on my phone. The dude must have seen me buying the minutes in the store because when I got outside I heard him in the parking lot behind me say "You buy enough minutes for me?"

I turned around and was like "Nah, you gotta get your own," thinkin he was just jokin and saying I shoulda bought some minutes to go on his phone too. He walked up and shook my hand and introduced himself and we spent like 20 minutes just talking about everything from baseball to Dave Chapelle. Here's where it gets weird.

It was cold outside so I was about to get in the car bounce and he was like "Hey man, you think I could call you some time?" I said cool cuz he could be new in town and want someone to grab beer and wings with, so I gave him my number. He had this grin on his face and gave me a hug when I was about to dap him up.

As I step into my car and he had walked away like 15 feet he turned around and said "HEY!" I didn't know who it was at first cuz the dude I talked to sounded kinda like Royce 5'9 but the voice I heard sounded like Richard Simmons or some sh*t. But yeah I turned my head and it was the same dude. I guess he was puttin on with the voice.

I was like "What's good". He said "I'm Gay" with this "and what n*gga" type of attitude with a grin on his face like he was taking a stand and sh*t. Like he was a chick who was saying I can't get the a.ss but she really wants you to and says no with a grin. He asked if it's still cool to call and without even thinking I was like "Yeah man, no problem".

He smiled and was like "Okay talk to you soon"

F*ck man. I told my girl and she asked was he cute. I told her he was attractive but chill out with that gay sh*t. The only good part is that I hardly ever use my phone, I mainly have it cuz you never know. I don't make too many social calls, people usual hit me on the two-way pager for that. I'll only go out with him if it's in a public place like buffalo wild wings or something to watch the playoff games or something lol. Don't want people thinking I'm gay.

Im so fu*king dead right now i cant stop laughing at this homo
 7 years ago '10        #22
Ant McQueen 17 heat pts17
space
avatar space
space
$13,119 | Props total: 7072 7072
Man.. this n*gga has to be gay. Calling that man attractive. Still wanting to hang with dude. Son should have bought some Monistat instead of phone minutes.
 7 years ago '10        #23
Ant McQueen 17 heat pts17
space
avatar space
space
$13,119 | Props total: 7072 7072
 D.S.O.M. said:
The track belongs to Future who is rumored to also be a ghostwriter.

Thinking with that " where there's smoke, there's fire " logic. That line had my antennas up too. I remember people saying he had a ghostwriter. Then that thing with Kia Shine happened.
 7 years ago '05        #24
Dun Language 4062 heat pts4062
space
avatar space
space
$79,413 | Props total: 39780 39780
It's a personality defect

When you wasnt getting pus*y when you were average n*gga
Now you have money and fame you get things twisted

It only happens to n*ggas who got no a.ss before the fame
 7 years ago '05        #25
Dun Language 4062 heat pts4062
space
avatar space
space
$79,413 | Props total: 39780 39780
Where's that walmart story from?
 7 years ago '07        #26
notic99 25 heat pts25
space
avatar space
space
$7,584 | Props total: 0 0
that song is fu*king terrible
 07-07-2011, 10:31 AM         #27
drumgangP 
space
space
space
$n/a | Props total:  
This thread is fu*kin horrible lol
 7 years ago '06        #28
Affectz 164 heat pts164
space
avatar space
space
$8,472 | Props total: 5878 5878
 CashNy said:
It's a personality defect

When you wasnt getting pus*y when you were average n*gga
Now you have money and fame you get things twisted

It only happens to n*ggas who got no a.ss before the fame
ok hater get some a.ss
 07-07-2011, 10:52 AM         #29
Sangria1 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 DRockBSP said:
gotta roll them sleeves down bruh.
 7 years ago '10        #30
Trill Livin 69 heat pts69
space
avatar space
space
$14,781 | Props total: 7995 7995
 Art Barr said:
I was leavin Wal-Mart after putting some minutes on my phone. The dude must have seen me buying the minutes in the store because when I got outside I heard him in the parking lot behind me say "You buy enough minutes for me?"

I turned around and was like "Nah, you gotta get your own," thinkin he was just jokin and saying I shoulda bought some minutes to go on his phone too. He walked up and shook my hand and introduced himself and we spent like 20 minutes just talking about everything from baseball to Dave Chapelle. Here's where it gets weird.

It was cold outside so I was about to get in the car bounce and he was like "Hey man, you think I could call you some time?" I said cool cuz he could be new in town and want someone to grab beer and wings with, so I gave him my number. He had this grin on his face and gave me a hug when I was about to dap him up.

As I step into my car and he had walked away like 15 feet he turned around and said "HEY!" I didn't know who it was at first cuz the dude I talked to sounded kinda like Royce 5'9 but the voice I heard sounded like Richard Simmons or some sh*t. But yeah I turned my head and it was the same dude. I guess he was puttin on with the voice.

I was like "What's good". He said "I'm Gay" with this "and what n*gga" type of attitude with a grin on his face like he was taking a stand and sh*t. Like he was a chick who was saying I can't get the a.ss but she really wants you to and says no with a grin. He asked if it's still cool to call and without even thinking I was like "Yeah man, no problem".

He smiled and was like "Okay talk to you soon"

F*ck man. I told my girl and she asked was he cute. I told her he was attractive but chill out with that gay sh*t. The only good part is that I hardly ever use my phone, I mainly have it cuz you never know. I don't make too many social calls, people usual hit me on the two-way pager for that. I'll only go out with him if it's in a public place like buffalo wild wings or something to watch the playoff games or something lol. Don't want people thinking I'm gay.

[pic - click to view]

 7 years ago '09        #31
Axl Rose 21 heat pts21
space
avatar space
space
$23,520 | Props total: 5550 5550
 Art Barr said:
I was leavin Wal-Mart after putting some minutes on my phone. The dude must have seen me buying the minutes in the store because when I got outside I heard him in the parking lot behind me say "You buy enough minutes for me?"

I turned around and was like "Nah, you gotta get your own," thinkin he was just jokin and saying I shoulda bought some minutes to go on his phone too. He walked up and shook my hand and introduced himself and we spent like 20 minutes just talking about everything from baseball to Dave Chapelle. Here's where it gets weird.

It was cold outside so I was about to get in the car bounce and he was like "Hey man, you think I could call you some time?" I said cool cuz he could be new in town and want someone to grab beer and wings with, so I gave him my number. He had this grin on his face and gave me a hug when I was about to dap him up.

As I step into my car and he had walked away like 15 feet he turned around and said "HEY!" I didn't know who it was at first cuz the dude I talked to sounded kinda like Royce 5'9 but the voice I heard sounded like Richard Simmons or some sh*t. But yeah I turned my head and it was the same dude. I guess he was puttin on with the voice.

I was like "What's good". He said "I'm Gay" with this "and what n*gga" type of attitude with a grin on his face like he was taking a stand and sh*t. Like he was a chick who was saying I can't get the a.ss but she really wants you to and says no with a grin. He asked if it's still cool to call and without even thinking I was like "Yeah man, no problem".

He smiled and was like "Okay talk to you soon"

F*ck man. I told my girl and she asked was he cute. I told her he was attractive but chill out with that gay sh*t. The only good part is that I hardly ever use my phone, I mainly have it cuz you never know. I don't make too many social calls, people usual hit me on the two-way pager for that. I'll only go out with him if it's in a public place like buffalo wild wings or something to watch the playoff games or something lol. Don't want people thinking I'm gay.
not enough bananas to express how dead i am right now
 07-07-2011, 11:09 AM         #32
coolbeans 
space
space
space
$n/a | Props total:  
fu*k Drake
 7 years ago '11        #33
Backflipz 84 heat pts84
space
avatar space
space
$14,251 | Props total: 2316 2316
This n*gga stay simpin mature women
 7 years ago '05        #34
TCV|m 18 heat pts18
space
avatar space
space
$3,014 | Props total: 50 50
 Art Barr said:
I was leavin Wal-Mart after putting some minutes on my phone. The dude must have seen me buying the minutes in the store because when I got outside I heard him in the parking lot behind me say "You buy enough minutes for me?"

I turned around and was like "Nah, you gotta get your own," thinkin he was just jokin and saying I shoulda bought some minutes to go on his phone too. He walked up and shook my hand and introduced himself and we spent like 20 minutes just talking about everything from baseball to Dave Chapelle. Here's where it gets weird.

It was cold outside so I was about to get in the car bounce and he was like "Hey man, you think I could call you some time?" I said cool cuz he could be new in town and want someone to grab beer and wings with, so I gave him my number. He had this grin on his face and gave me a hug when I was about to dap him up.

As I step into my car and he had walked away like 15 feet he turned around and said "HEY!" I didn't know who it was at first cuz the dude I talked to sounded kinda like Royce 5'9 but the voice I heard sounded like Richard Simmons or some sh*t. But yeah I turned my head and it was the same dude. I guess he was puttin on with the voice.

I was like "What's good". He said "I'm Gay" with this "and what n*gga" type of attitude with a grin on his face like he was taking a stand and sh*t. Like he was a chick who was saying I can't get the a.ss but she really wants you to and says no with a grin. He asked if it's still cool to call and without even thinking I was like "Yeah man, no problem".

He smiled and was like "Okay talk to you soon"

F*ck man. I told my girl and she asked was he cute. I told her he was attractive but chill out with that gay sh*t. The only good part is that I hardly ever use my phone, I mainly have it cuz you never know. I don't make too many social calls, people usual hit me on the two-way pager for that. I'll only go out with him if it's in a public place like buffalo wild wings or something to watch the playoff games or something lol. Don't want people thinking I'm gay.
Thank you...now im ready to start my day
 7 years ago '06        #35
beantown 74 heat pts74
space
avatar space
space
$23,410 | Props total: 2 2
This dude tries so hard to be accepted....I think it's time to drop the hood act like he wasn't makin money off being a child actor on disney. I don't hate the guy I just think that he's a role model for all these simps that try to be something they're not.
 7 years ago '10        #36
KoopaMcKenzie 2 heat pts
space
avatar space
space
$173 | Props total: 0 0
 Art Barr said:
I was leavin Wal-Mart after putting some minutes on my phone. The dude must have seen me buying the minutes in the store because when I got outside I heard him in the parking lot behind me say "You buy enough minutes for me?"

I turned around and was like "Nah, you gotta get your own," thinkin he was just jokin and saying I shoulda bought some minutes to go on his phone too. He walked up and shook my hand and introduced himself and we spent like 20 minutes just talking about everything from baseball to Dave Chapelle. Here's where it gets weird.

It was cold outside so I was about to get in the car bounce and he was like "Hey man, you think I could call you some time?" I said cool cuz he could be new in town and want someone to grab beer and wings with, so I gave him my number. He had this grin on his face and gave me a hug when I was about to dap him up.

As I step into my car and he had walked away like 15 feet he turned around and said "HEY!" I didn't know who it was at first cuz the dude I talked to sounded kinda like Royce 5'9 but the voice I heard sounded like Richard Simmons or some sh*t. But yeah I turned my head and it was the same dude. I guess he was puttin on with the voice.

I was like "What's good". He said "I'm Gay" with this "and what n*gga" type of attitude with a grin on his face like he was taking a stand and sh*t. Like he was a chick who was saying I can't get the a.ss but she really wants you to and says no with a grin. He asked if it's still cool to call and without even thinking I was like "Yeah man, no problem".

He smiled and was like "Okay talk to you soon"

F*ck man. I told my girl and she asked was he cute. I told her he was attractive but chill out with that gay sh*t. The only good part is that I hardly ever use my phone, I mainly have it cuz you never know. I don't make too many social calls, people usual hit me on the two-way pager for that. I'll only go out with him if it's in a public place like buffalo wild wings or something to watch the playoff games or something lol. Don't want people thinking I'm gay.
You didn't even let the guy know you weren't gay? lol, but w/e at least you think he's attractive
 7 years ago '04        #37
peto 
space
avatar space
space
$2,384 | Props total: 52 52
 Art Barr said:
I was leavin Wal-Mart after putting some minutes on my phone. The dude must have seen me buying the minutes in the store because when I got outside I heard him in the parking lot behind me say "You buy enough minutes for me?"

I turned around and was like "Nah, you gotta get your own," thinkin he was just jokin and saying I shoulda bought some minutes to go on his phone too. He walked up and shook my hand and introduced himself and we spent like 20 minutes just talking about everything from baseball to Dave Chapelle. Here's where it gets weird.

It was cold outside so I was about to get in the car bounce and he was like "Hey man, you think I could call you some time?" I said cool cuz he could be new in town and want someone to grab beer and wings with, so I gave him my number. He had this grin on his face and gave me a hug when I was about to dap him up.

As I step into my car and he had walked away like 15 feet he turned around and said "HEY!" I didn't know who it was at first cuz the dude I talked to sounded kinda like Royce 5'9 but the voice I heard sounded like Richard Simmons or some sh*t. But yeah I turned my head and it was the same dude. I guess he was puttin on with the voice.

I was like "What's good". He said "I'm Gay" with this "and what n*gga" type of attitude with a grin on his face like he was taking a stand and sh*t. Like he was a chick who was saying I can't get the a.ss but she really wants you to and says no with a grin. He asked if it's still cool to call and without even thinking I was like "Yeah man, no problem".

He smiled and was like "Okay talk to you soon"

F*ck man. I told my girl and she asked was he cute. I told her he was attractive but chill out with that gay sh*t. The only good part is that I hardly ever use my phone, I mainly have it cuz you never know. I don't make too many social calls, people usual hit me on the two-way pager for that. I'll only go out with him if it's in a public place like buffalo wild wings or something to watch the playoff games or something lol. Don't want people thinking I'm gay.



[pic - click to view]



[pic - click to view]

 7 years ago '06        #38
aussie08 4 heat pts
space
avatar space
space
$2,227 | Props total: 1685 1685
Its a shame this dude is so corny, I dont really feel him...the first song I liked he was on is Im On One, but he is pretty talented. Dude gets mad radio play on east coast.
 7 years ago '04        #39
LightsOut 19 heat pts19
space
avatar space
space
$11,609 | Props total: 1 1

[pic - click to view]

 07-07-2011, 12:17 PM         #40
Cheesypoof 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 LightsOut said:

[pic - click to view]



is this a real line?
Home      
  
 

 






most viewed right now
 62
Article inside Thot ends up $10,000 in debt thirst trapping for the 'gram.
124 comments
18 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 44
Image(s) inside She Earned Her Stripes...
24 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 36
Video inside Cop Followed Him Into His Drive Way For A Broken Brake Light...
237 comments
20 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 30
Image(s) inside To GILF or Not to GILF
156 comments
20 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 17
Image(s) inside Fresh Prince Of Bel Air Mansion 2018
86 comments
2 days ago
@movies
most viewed right now
 17
NBA Is Kyle Kover better than Melo at this point? (Melo responds)
146 comments
18 hours ago
@sports
most viewed right now
 16
Image(s) inside How is Tru Life still breaded after he did years in prison & neva went..
93 comments
19 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 13
Video inside No Handouts: Homeless Man Begging For Money Refuses To Do A Service For..
56 comments
18 hours ago
@wild'ish
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy