redbox/debit cards

most viewed right now
 91
DONT LET THESE TRAPS FOOL YOU! Here's how to effectively avoid them.
26 comments
@wild'ish
most viewed right now
 77
Image(s) inside This is what the richest zip code in America looks like
89 comments
@wild'ish
most viewed right now
 59
 Video inside First she'll break your ankles, then she'll your heart!!!
6 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 58
Image(s) inside Rosey Got Thickkkkkk
34 comments
@thotsdimesetc

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 6 years ago '06        #401
ChevyBrah 216 heat pts216
space
space
space
$15,570 | Props total: 1150 1150
ight some1 tell me how to add a zip code to the kroger card that n*gga phic not answering no pms or questions from me lol...some1 help me out
 11-24-2011, 09:01 AM         #402
DarkSidesHero 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 chevyrida6 said:
ight some1 tell me how to add a zip code to the kroger card that n*gga phic not answering no pms or questions from me lol...some1 help me out
should be a website on the card to go to register the card.
 6 years ago '06        #403
ChevyBrah 216 heat pts216
space
space
space
$15,570 | Props total: 1150 1150
 DarkSidesHero said:
should be a website on the card to go to register the card.
nah not with the temp card...it just says how much you put on the card..and the card activity...it isnt like the vanilla in which you had to put the zipcode in before you could use it i got$30 in gift cards and a temp kroger card i thought would work fml
 11-24-2011, 09:37 AM         #404
DarkSidesHero 
space
space
space
$n/a | Props total:  
there's ya gas for the week
 6 years ago '06        #405
TreZ 3 heat pts
space
space
space
$9,620 | Props total: 2707 2707
 chevyrida6 said:
nah not with the temp card...it just says how much you put on the card..and the card activity...it isnt like the vanilla in which you had to put the zipcode in before you could use it i got$30 in gift cards and a temp kroger card i thought would work fml
You can't walk up to the machine and swipe the card. You need to reserve the game first and put all fake info in when you reserve it
 6 years ago '06        #406
ChevyBrah 216 heat pts216
space
space
space
$15,570 | Props total: 1150 1150
 TreZ said:
You can't walk up to the machine and swipe the card. You need to reserve the game first and put all fake info in when you reserve it
lol yo ima break it down..i re read the whole thread. I understood what to do..since it was machine to machine basis..I 1st tried a visa vanilla card..put 20 on it..went home and put the zipcode in ..reserved the game at 3 different redboxes with different accounts and each one failed. It was a kroger by the 3rd 1 so i went inside and got a temp card like dude got wit the kpf valued customer saying at the bottom. Put $10 on it but you had to pay 3 extra for it in al $13. Went back home ..made another redbox account and activated the card but you cant setup a zipcode with the card on the site. When i reserved it online it took the fake zip tho so i went to the redbox and tried to get the game and got declined again lol. Thats why i was asking about the zipcode.

I will try like 3-4 more redboxes tomorrow to see if any works...If its machine to machine ...one of these boxes got to work. Lots of driving tho so i will see whats good with it. Would be easier if i had mobile wifi so i could use the app
 11-24-2011, 12:45 PM         #407
drumgangP 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 chevyrida6 said:
lol yo ima break it down..i re read the whole thread. I understood what to do..since it was machine to machine basis..I 1st tried a visa vanilla card..put 20 on it..went home and put the zipcode in ..reserved the game at 3 different redboxes with different accounts and each one failed. It was a kroger by the 3rd 1 so i went inside and got a temp card like dude got wit the kpf valued customer saying at the bottom. Put $10 on it but you had to pay 3 extra for it in al $13. Went back home ..made another redbox account and activated the card but you cant setup a zipcode with the card on the site. When i reserved it online it took the fake zip tho so i went to the redbox and tried to get the game and got declined again lol. Thats why i was asking about the zipcode.

I will try like 3-4 more redboxes tomorrow to see if any works...If its machine to machine ...one of these boxes got to work. Lots of driving tho so i will see whats good with it. Would be easier if i had mobile wifi so i could use the app
Try it at Kroger.
 6 years ago '06        #408
TreZ 3 heat pts
space
space
space
$9,620 | Props total: 2707 2707
 chevyrida6 said:
lol yo ima break it down..i re read the whole thread. I understood what to do..since it was machine to machine basis..I 1st tried a visa vanilla card..put 20 on it..went home and put the zipcode in ..reserved the game at 3 different redboxes with different accounts and each one failed. It was a kroger by the 3rd 1 so i went inside and got a temp card like dude got wit the kpf valued customer saying at the bottom. Put $10 on it but you had to pay 3 extra for it in al $13. Went back home ..made another redbox account and activated the card but you cant setup a zipcode with the card on the site. When i reserved it online it took the fake zip tho so i went to the redbox and tried to get the game and got declined again lol. Thats why i was asking about the zipcode.

I will try like 3-4 more redboxes tomorrow to see if any works...If its machine to machine ...one of these boxes got to work. Lots of driving tho so i will see whats good with it. Would be easier if i had mobile wifi so i could use the app
It's not going to work man out in California I tried 8 redboxs in my town tried 5 redboxs in the valley and then tried 4 machines out in canyon country which was 50 miles away. It can't be a machine to machine basis because when they update their machines they do it to EVERY single redbox
 6 years ago '06        #409
ChevyBrah 216 heat pts216
space
space
space
$15,570 | Props total: 1150 1150
 Phicmagic said:
Try it at Kroger.
I have 2 different Krogers by me and one of them have 2 in one buidling an a and b booth...will try them..the ones i tried was at cvs and walgreens..thanks for the help

 TreZ said:
It's not going to work man out in California I tried 8 redboxs in my town tried 5 redboxs in the valley and then tried 4 machines out in canyon country which was 50 miles away. It can't be a machine to machine basis because when they update their machines they do it to EVERY single redbox
damn 50 miles lol you did some traveling ...im in so i will give it this last try if not im about to use that money on a pizza


Last edited by ChevyBrah; 05-29-2013 at 09:13 AM..
 6 years ago '04        #410
haff3131 1 heat pts
space
avatar space
space
$2,111 | Props total: 11 11
 TreZ said:
It's not going to work man out in California I tried 8 redboxs in my town tried 5 redboxs in the valley and then tried 4 machines out in canyon country which was 50 miles away. It can't be a machine to machine basis because when they update their machines they do it to EVERY single redbox
nah man they couldnt update all machines at once, they were obviously doing it area by area, since some people were getting games long after others couldnt..like ive been saying only one machine by me stopped taking the card, but others were working. as of yesterday tho at least 2 of the other ones stopped working, so im guessing they finished off my area. i doubt ill even bother checking any other ones, it was a nice run.
 6 years ago '06        #411
TreZ 3 heat pts
space
space
space
$9,620 | Props total: 2707 2707
 haff3131 said:
nah man they couldnt update all machines at once, they were obviously doing it area by area, since some people were getting games long after others couldnt..like ive been saying only one machine by me stopped taking the card, but others were working. as of yesterday tho at least 2 of the other ones stopped working, so im guessing they finished off my area. i doubt ill even bother checking any other ones, it was a nice run.
Well don't they update their security by computer? All I know is those mail in rebate prepaid cards work my friend just got me skyrim and he doesn't reserve the games either he just walks up to the machine picks a game out then swiped his card and enters his zip code
 6 years ago '06        #412
TreZ 3 heat pts
space
space
space
$9,620 | Props total: 2707 2707
 chevyrida6 said:
I have 2 different Krogers by me and one of them have 2 in one buidling an a and b booth...will try them..the ones i tried was at cvs and walgreens..thanks for the help



damn 50 miles lol you did some traveling ...im in sippi so i will give it this last try if not im about to use that money on a pizza
Ya my lady lives 40 miles away and I'm always there so I went on a mish and failed badly
 11-24-2011, 02:32 PM         #413
J-R 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 TreZ said:
It's not going to work man out in California I tried 8 redboxs in my town tried 5 redboxs in the valley and then tried 4 machines out in canyon country which was 50 miles away. It can't be a machine to machine basis because when they update their machines they do it to EVERY single redbox

got dam you must have been on a mission im in palmdale tried 5 machines then was also in canyon country tried 1 at a gas station 2 stater bros....nothing!

i think in so cal that sh*t is all dried up

only place i havnt tried yet was the valley
 6 years ago '06        #414
TreZ 3 heat pts
space
space
space
$9,620 | Props total: 2707 2707
 J-R said:
got dam you must have been on a mission im in palmdale tried 5 machines then was also in canyon country tried 1 at a gas station 2 stater bros....nothing!

i think in so cal that sh*t is all dried up

only place i havnt tried yet was the valley
Haha well i have tried 3 machines in Burbank 4 off topanga canyon. And I live out in simi and tried every fu*king machine out here and nothing
 6 years ago '04        #415
Kazel 1 heat pts
space
avatar space
space
$5,456 | Props total: 468 468
Tried using the Green Dot, and reserved online. Went through fine, until I got there. Said my card couldn't be used to pick up my reserved game. Wtf?
 11-28-2011, 11:17 PM         #416
NOC22 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Whats good....i jst used a greendot spanish gold to get mw3 and a movie at mcds .....i dont know how to post pics but if someone will help or you want the bin that worlds is always talking about let me know.....i called to activate and swiped no online reserve....and phic that krogers didnt work for me still it must be jst your area that likes it yo
 11-30-2011, 11:38 AM         #417
WorldsStrangest 
space
space
space
$n/a | Props total:  
whats good. so whats good yall still gettin bread off this sh*t huh? gettin that paper?

well bout to get rid of my last stash of games so i was wondering for the people still gettin it if any of yal wated to sell some games on the low to my clientele lemme kno, not looking for much profit i wanna keep my fanbase happy

tryin to help yall branch out ya know, step up from being local, come hit my pm
 6 years ago '06        #418
TreZ 3 heat pts
space
space
space
$9,620 | Props total: 2707 2707
 WorldsStrangest said:
whats good. so whats good yall still gettin bread off this sh*t huh? gettin that paper?

well bout to get rid of my last stash of games so i was wondering for the people still gettin it if any of yal wated to sell some games on the low to my clientele lemme kno, not looking for much profit i wanna keep my fanbase happy

tryin to help yall branch out ya know, step up from being local, come hit my pm
Did u find a working card??
 6 years ago '04        #419
unkn0wn 
space
avatar space
space
$4,537 | Props total: 25 25

[pic - click to view]



greendot cards in my area still working fine...
 12-01-2011, 12:44 AM         #420
WorldsStrangest 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 TreZ said:
Did u find a working card??
if i did i wouldnt be tryin to buy games from bx members....

im pretty much done unless i find any card i feel would work. greendots dont work here
Home      
  
 

 






most viewed right now
 24
Image(s) inside Damn! Tina Fey Is Getting Thick
74 comments
24 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 21
Video inside Jose Guapo out here down bad
58 comments
1 day ago
@misc
most viewed right now
 18
Image(s) inside TAYLOR BANNER out here looking like something to eat! 🌱
84 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 10
Image(s) inside This girl is so fcking ugly Oh my but her body A1
119 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 9
Image(s) inside 🐰 Perfect Snowbunny.IMPOSSIBLE DECISION🐰
116 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 8
Video inside k dot kicks w**** girl off stage for n****
612 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 6
May 21 - Dad takes late son's girlfriend to prom, one month after fatal crash
53 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 5
Video inside Some chick tossed her drink on Boxdens Favorite mayonnaise Queen.
134 comments
24 hours ago
@wild'ish
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy