CHYNA IS A MAN!!! *pic inside/warning*

most viewed right now
 153
Video inside The Game - Pest Control (Official Music Video)
374 comments
@hiphop
most viewed right now
 112
Sep 26 - Virginia Police Department Popping The Hoods On Cop Cars To Block Das..
33 comments
@news
most viewed right now
 109
Image(s) inside To smash your girl's best friend or nah. WWYD?
131 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 97
Image(s) inside You can't find women like this anywhere
26 comments
@thotsdimesetc

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 12 years ago '04        #1
21651 pageviews
23 comments


nublet 18 heat pts18
space
avatar space
space
$2,344 | Props total: 13 13
CHYNA IS A MAN!!! *pic inside/warning*
 

 
damn.. i just saw this pic on the net on another forum.. i always thought she looked manly...


[pic - click to view]



Last edited by nublet; 01-15-2005 at 11:12 PM..

23 comments for "CHYNA IS A MAN!!! *pic inside/warning*"

 01-16-2005, 03:34 AM         #2
FaceMob 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Damn homie, you dont know the difference between a c*it and a d!ck? The bi*ch c*it on swole thats all and if Im not mistaken I believe thats suppose to be that lil n*gga X-Pac putting his d!ck all up on her sh*t.
 12 years ago '04        #3
ThomasGunz 1 heat pts
space
avatar space
space
$2,290 | Props total: 1157 1157
if i could put a bag on her head.

I would fu*k the hell outta that bi*ch
 12 years ago '04        #4
jrich_23 
space
avatar space
space
$1,194 | Props total: 0 0
She ain't a man she starred in playboy like 2 or 3 years ago
 12 years ago '04        #5
thaVAmenace 
space
avatar space
space
$360 | Props total: 0 0
if i could put a bag on her head.

I would fu*k the hell outta that bi*ch

thats what i was thinkin
 12 years ago '04        #6
Roastahoe 
space
avatar space
space
$826 | Props total: 0 0
dam thata one big c*it
 01-16-2005, 02:33 PM         #7
Carlos_Casas 
space
space
space
$n/a | Props total:  
sheen dat bad in da face but dat c*it was just disgustin, cuh!! too much like a d!ck, cuh_
 12 years ago '04        #8
NoreDirtay 
space
avatar space
space
$538 | Props total: 0 0
 FaceMob said:
Damn homie, you dont know the difference between a c*it and a d!ck? The bi*ch c*it on swole thats all and if Im not mistaken I believe thats suppose to be that lil n*gga X-Pac putting his d!ck all up on her sh*t.
In his defense that ain't a normal c*it....somethin is fu*ked up
 01-16-2005, 05:48 PM         #9
Young C 215 
space
space
space
$n/a | Props total:  
she aint no man

she was in playboy
 12 years ago '04        #10
jrich_23 
space
avatar space
space
$1,194 | Props total: 0 0
Yea, one of steroids effects is a Permanent Enlargement of the c*itoris haha not sh*ttin yall either haha
 01-17-2005, 08:29 PM         #11
SexyRicanGuy 
space
space
space
$n/a | Props total:  
i would bang the sh*t out of her
 12 years ago '04        #12
Houston2k3 
space
avatar space
space
$4,244 | Props total: 27 27
 s3xyRicanGuy said:
i would bang the sh*t out of her
I wouldn't I think she ugly
 12 years ago '04        #13
IIBulletZ 6 heat pts
space
space
space
$3,968 | Props total: 11 11
If It Was A p*nis, Then Tell Me Why The Fuk Would That Guy Rub On It? (No Homo)
 01-20-2005, 07:19 AM         #14
lildut1213 
space
space
space
$n/a | Props total:  
I wouldn't bang the sh*t outta her, but I would hit. You save the bangin the sh*t for girls that are hot
 01-20-2005, 07:25 AM         #15
babygrl2envi 
space
space
space
$n/a | Props total:  
first off, ya n*ggas are desperate if u say u would fu*k that bi*ch... ehh did u eva hear her voice? imagine how she sounds in bed.. like a dying horse lol.. secondly, that does NOT look normal and I wouldnt be surprised if she had a s3x change
 01-20-2005, 07:58 AM         #16
lildut1213 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Nobody desperate, I just said if I really needed a nut I would, I don't be chasin behind that bi*ch like she Beyonce or some sh*t
 01-20-2005, 08:34 AM         #17
Tha Birth 
space
space
space
$n/a | Props total:  
[CODE]http://www.srsmiami.com/[/CODE]

before you click this link , its dr. page talking about s3x change [ no homo ] but after watchin this sh*t with chyna , i wanted to look up on that sh*t.. i dont see her sh*t any diffrent from the one on this link.. so y'all cats that said you dont mind beatin or gettin some cut from her , or " shim " better think twice about the sh*t. lol
 01-20-2005, 11:36 AM         #18
jae phill 
space
space
space
$n/a | Props total:  
ALL you syaing ILL fu*k THE sh*t OUTTA here should really think about your s3xuality because if your attracted to this thing then your not far away from being attracted to a guy specially with that c*it lol that sh*t looks like a d!ck to me yo ill stick with pettite feminem bi*ches the way god intended them to be all the rest of you are a bunch of undercover f*gs
 01-20-2005, 11:58 AM         #19
Silver N Black 
space
space
space
$n/a | Props total:  
chick def. took 'roids'....sh*t's disgusting.
 12 years ago '04        #20
Mista Mizatti 5 heat pts
space
avatar space
space
$10,282 | Props total: 348 348
LOL Yall are slow, some chicks just have big a.ss c*its. Deal with it.
Home      
  
 

 






most viewed right now
 55
Video inside Cockroach Giving Birth While Being Devoured By Fire Ants!
46 comments
21 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 41
Video inside Am I Goin to Hell? Pt 4
55 comments
21 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 39
Image(s) inside Bx One gotta go for good
121 comments
2 days ago
@wild'ish
most viewed right now
 31
Image(s) inside T.I.'s Daughter Dodges Jail Time Over Airport Gun Charge, Just Like He..
33 comments
20 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 19
Video inside TMZ: Video of beanie getting knocked out and meek crew take credit
242 comments
18 hours ago
@misc
most viewed right now
 15
Image(s) inside Sep 26 - Off-duty cop who killed Delrawn Small in road rage incident c..
29 comments
20 hours ago
@news
most viewed right now
 13
Video inside Beans really got paws put on him smh
88 comments
22 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 12
audio inside Lloyd Banks x DJ Drama | All or Nothing: Live It Up (Official Download/..
270 comments
2 days ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy