To all my New Orleans niggas, what yall know about that BG Derrick?

most viewed right now
 216
 Video inside k dot kicks w**** girl off stage for n****
223 comments
@hiphop
most viewed right now
 142
 6ix9ine arrested in brooklyn
34 comments
@hiphop
most viewed right now
 117
OT Golfer Attempts To Kiss Friend After Tournament Win, S..
51 comments
@sports
most viewed right now
 89
Video inside AR-AB - Rivals (Cassidy Diss) (Official Music Video)
43 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 06-24-2011, 09:04 PM         #41
bizzyb  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Youngin19 said:
I went to Andrew Jackson on Magazine n*gga. Then Live Oak. Then Phillip for 8th Grade(in the 7th Ward) and then Cohen...
what year u went to cohen?
 7 years ago '06        #42
Southern_Boi 
space
avatar space
space
$2,761 | Props total: 3 3
 neworleansgent said:
Them n*ggas talk that sh*t about baby on here but they don't know how he rocking.
I heard about Baby putting hits out on n*ggas, some n*ggas say he had somethin Yellaboy gettin his head took off. I heard he owned beaucoup buildings and used to let people live in em rent free but he would turn the whole building into a trap. I heard he got the name #1 Stunner because he would push whips through the jects that normal n*ggas would get k!lled driving.

But thats just sh*t I heard.
I aint from the N.O. but yall know n*ggas talk. No doubt he had souls snatched and stunted the way they say he did but can yall boys shed some light on that owning buildings sh*t? I'll listen to a SQ tape and hear Wayne hollerin bout being a East landlord and be like what the fu*k is he talkin bout.
 7 years ago '07        #43
N.O.4Life 50 heat pts50
space
avatar space
space
$21,364 | Props total: 14200 14200
 Youngin19 said:
I know some of yall n*ggas out the Bernard...If you listen to that "It's in Me" track you can hear that n*gga Derrick say "I downed Corey." I remember hearing about that dude Corey out the Bernard getting smashed. n*ggas was saying dudes out the Thomas kicked in the door and starting shooting...yall got some info on this?
Not true.Crazy Corey was my n*gga.He got k!lled outside not inside.
 7 years ago '07        #44
N.O.4Life 50 heat pts50
space
avatar space
space
$21,364 | Props total: 14200 14200
 neworleansgent said:
butch kicked that beef sh*t off when the st.thomas moved in the st.bernard. but i dont know if jigga got involved with that when 10th ward fatt, lil derrick, wammie, and the rest of the st.thomas was smashing n*ggas back there. thats when they renamed the st.bernard to the st.ber-thomas
Them 10th ward n*ggas called they self tryna take over the Bernard but n*gga shut that sh*t down Quick.n*ggas went to dealing with them boys.I kinda felt sorry for them n*ggas cause it wasn't everybody on that tip.Jus a couple n*ggas.The n*ggas I knew was cool.And I'm still cool wit a few of them to this day.But once some of them n*ggas went to trippin that was it.n*ggas wasn't caring if they was cool or not.But I wasn't on that tip.
 7 years ago '07        #45
N.O.4Life 50 heat pts50
space
avatar space
space
$21,364 | Props total: 14200 14200
 Youngin19 said:
Yeah...I'm talking about Garelle or something like that. Yeah, n*ggas told me he was born in New York but moved to the N.O. at a early age and he rep the Bernard and the N.O. cuz he was raised here...idk if that's true though

But yeah, n*ggas fear that boy....n*ggas fear him like they used to fear that boy Poochie...
Jig been in the Bernard since I can remember.Don't know where he from.I thought he was from back there.He a lil older than me so I don't know fa sho but to my knowledge he's from back there.And Pooch was my n*gga too.
 06-24-2011, 11:11 PM         #46
bigree61  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
to all my n*ggas that get high with me

are they really down to die with me

thread/
 06-24-2011, 11:27 PM         #47
Youngin19  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 N.O.4Life said:
Not true.Crazy Corey was my n*gga.He got k!lled outside not inside.
But who k!lled him though? BG Derrick said he did it
 7 years ago '04        #48
Bedewe22 1 heat pts
space
avatar space
space
$8,403 | Props total: 127 127
^Yeah, he said it on a song, and I haven't heard any different.

I didn't know you were from the N.O., Youngin. Do you have a link to those albums?
 7 years ago '04        #49
troy187 10 heat pts10
space
space
space
$990 | Props total: 111 111
so p aint put the hit out on soulja ??
 7 years ago '07        #50
N.O.4Life 50 heat pts50
space
avatar space
space
$21,364 | Props total: 14200 14200
 Youngin19 said:
But who k!lled him though? BG Derrick said he did it
Don't know its been a minute.Only thing I remember was that it happen outside.
 7 years ago '07        #51
MOTTAFOOKAH 4 heat pts
space
avatar space
space
$11,508 | Props total: 1294 1294
I always wondered if that n*gga known as "Bullet" ever had any albums, anybody got links? He aint fu*kin wit Soulja Slim at all tho
 7 years ago '05        #52
clarence1986 
space
avatar space
space
$4,551 | Props total: 5 5
Derrick was Atrice nephew, he was an authentic lil n*gga
 7 years ago '10        #53
keezy504 19 heat pts19
space
avatar space
space
$3,648 | Props total: 2417 2417
Dam any one of yall n*ggas from the n.o know who got G Slimm destroyed ? I'm from the n.o but im only 30 and was too young at the time.
 7 years ago '09        #54
youngrob 2 heat pts
space
avatar space
space
$1,186 | Props total: 14 14
boy u crazy ain't nobody touchin slim...
 06-25-2011, 08:02 PM         #55
Youngin19  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Bedewe22 said:
^Yeah, he said it on a song, and I haven't heard any different.

I didn't know you were from the N.O., Youngin. Do you have a link to those albums?

I got the albums on my computer my n*gga...I could send it to you or something
 06-25-2011, 08:05 PM         #56
Youngin19  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 annaba said:
no Soulja Slim was the best,realist!R.I.P. to them BOTH!
There ain't no realest...both of them were real n*ggas...Lil Derrick was bout that action, jackin, kidnappin, smashing n*ggas, dude did it all...
 7 years ago '08        #57
Keith504 42 heat pts42
space
avatar space
space
$3,334 | Props total: 24 24
 Youngin19 said:
anybody know who put the hit out on Slim?


I know who did it.The n*gga who got arrested the one who did it. He stay reppin about it too...They say that n*gga ain't even from New Orleans, n*gga told me he was born in New York and moved to the N.O. when he was real young. But it's like n*ggas scared of that boy. He be having n*ggas chauffeuring him around and everything
so why B.G aint ride for Slim? i know he know who did it if yall know
 7 years ago '07        #58
N.O.4Life 50 heat pts50
space
avatar space
space
$21,364 | Props total: 14200 14200
 Kizzle504 said:
so why B.G aint ride for Slim? i know he know who did it if yall know
Yea that n*gga know but cause he said it on a song."St.bernard,we ain't got no beef wit them/But you know uptown gon creep for Slim".Dude went to jail for the murder and everything.But he beat it cause Slim was wanted for a murder his self.And if you're wanted for a murder and you get murdered,case gets closed.Plus after that dude was damn near like a celeb.That n*gga name was in the Source when they had that issue with Slim in it.And dude had made it to CNN.So he know/knew but a lot of n*ggas been saying that BG ain't really bout that sh*t.VL Mike was putting BG on blast before he got k!lled.
 06-26-2011, 01:24 AM         #59
Youngin19  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Kizzle504 said:
so why B.G aint ride for Slim? i know he know who did it if yall know

He know who did it. He been knowing. The streets talk. I mean, it's not like B.G. gon go shoot the n*gga himself. He would send k!llers to get at him or put some change on his head. n*ggas just fear ole boy and they haven't caught him slippin yet so he still breathin...
 06-26-2011, 01:26 AM         #60
Youngin19  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 N.O.4Life said:
Yea that n*gga know but cause he said it on a song."St.bernard,we ain't got no beef wit them/But you know uptown gon creep for Slim".Dude went to jail for the murder and everything.But he beat it cause Slim was wanted for a murder his self.And if you're wanted for a murder and you get murdered,case gets closed.Plus after that dude was damn near like a celeb.That n*gga name was in the Source when they had that issue with Slim in it.And dude had made it to CNN.So he know/knew but a lot of n*ggas been saying that BG ain't really bout that sh*t.VL Mike was putting BG on blast before he got k!lled.

and B.G got VL Mike smashed real quick....
Home      
  
 

 






most viewed right now
 77
Video inside Russians catching up on the the Culture too now, Jheeeeeeeze!!
52 comments
23 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 49
NBA BX do you agree with Scottie Pippen??
156 comments
19 hours ago
@sports
most viewed right now
 41
Video inside This was by far the best catfish
108 comments
19 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 38
Ms Vicky gives my blicky a stiffy with them titties
46 comments
19 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 24
Video inside I’ll take “things a brotha wouldn’t do” for $200 Alex
143 comments
23 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 20
NBA LaVar Ball Argues Why Lakers Would Never Trade Lonzo Ball For Kawhi Leonard
39 comments
19 hours ago
@sports
most viewed right now
 20
Image(s) inside Arab girls are leveling up too(got a booty and curves)
68 comments
23 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 17
Image(s) inside Biggest fall off in music industry history :tylereww:
107 comments
22 hours ago
@thotsdimesetc
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy