NEW Pacquiao shirt in response to Floyd's "I Am the Test"...

most viewed right now
 176
NFL Terelle Pryor: "I gave everything I had"
32 comments
@sports
most viewed right now
 110
Video inside Well Damn DRAKE - PLEASE FORGIVE ME Video out now non apple link come i..
83 comments
@hiphop
most viewed right now
 75
Image(s) inside Today's world summed up in one picture
50 comments
@wild'ish
most viewed right now
 69
Waka Flocka Flame Responds To Gucci Mane's Hot 97 Interview
125 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 5 years ago '04        #1
9181 pageviews
159 comments


EscoNore 67 heat pts67
space
avatar space
space
$11,427 | Props total: 49 49
NEW Pacquiao shirt in response to Floyd's "I Am the Test"...
 

 

[pic - click to view]


159 comments for "NEW Pacquiao shirt in response to Floyd's "I Am the Test"..."

 5 years ago '07        #2
Pistol Peter 33 heat pts33
space
avatar space
space
$26,690 | Props total: 6 6
 5 years ago '09        #3
That Guy Fly 21 heat pts21
space
avatar space
space
$60,445 | Props total: 4413 4413
inb4atwentypagethreadaboutatest
 5 years ago '08        #4
Main Event 44 heat pts44
space
avatar space
space
$44,357 | Props total: 4366 4366
Reminds me too much of Triple H
 5 years ago '04        #5
casper 1 heat pts
space
avatar space
space
$14,750 | Props total: 0 0
lmao...nice rebuttal
 5 years ago '04        #6
Romello 16 heat pts16
space
avatar space
space
$1,410 | Props total: 136 136
 casper said:
lmao...nice rebuttal
Umm How? he is really gonna ride that 8x champion in different weight classes out till he gets knocked out.... Take the test then Box!!




  19 - 14 STRK: 3 w in a row WIN PCT: 57% 41 (+11) 
  Career: | Aug 16: 123-62, Rank #51 | Aug 15: 151-85, Rank #68 | Aug 14: 183-93, Rank #36 | Aug 13: 161-81, Rank #26 | Aug 12: 54-34, Rank #83 | Aug 11: 2-4, Rank #958 *
 5 years ago '08        #7
GhostNinja 47 heat pts47
space
avatar space
space
$3,944 | Props total: 0 0
 chaos2 said:
Umm How? he is really gonna ride that 8x champion in different weight classes out till he gets knocked out.... Take the test then Box!!

[pic - click to view]

 5 years ago '05        #8
Chuck Hustle 
space
avatar space
space
$8,517 | Props total: 0 0
cheap a.ss swap meet lookin shirt
 5 years ago '06        #9
Yung Dilla 1417 heat pts1417
space
avatar space
space
$50,032 | Props total: 8030 8030
LMFAOOOOOOOOO
 5 years ago '04        #10
casper 1 heat pts
space
avatar space
space
$14,750 | Props total: 0 0
 chaos2 said:
Umm How? he is really gonna ride that 8x champion in different weight classes out till he gets knocked out.... Take the test then Box!!
i agree with u...he should take a test

floyd - "if ur the best, take the test"

manny - "u can take a blood test, but u cant take me"

it was a marketing counter punch.


sorry if u didnt see the humor in it that i seen, all i said was, it was a nice rebuttal
 5 years ago '05        #11
Rendition 35 heat pts35
space
avatar space
space
$10,690 | Props total: 21 21
people still letting Pac get away with this fu*kery

if Floyd is saying take the test

and Pac agrees.. without his stipulations

we have a f!ght
 5 years ago '10        #12
olook up 
space
avatar space
space
$2,471 | Props total: 799 799
dude just has to take the tests. its that fu*king easy.
 5 years ago '07        #13
carltouss619 8 heat pts
space
avatar space
space
$9,088 | Props total: 37 37
LOL 8X champion lol more like paper belt champion
 5 years ago '04        #14
VictoryThagr8 6 heat pts
space
space
space
$10,209 | Props total: 733 733
 Rendition said:
people still letting Pac get away with this fu*kery

if Floyd is saying take the test

and Pac agrees.. without his stipulations

we have a f!ght

thing is you really think floyd will take the f!ght even if testing is the problem. There is a reason why floyd is hinding behind the blood test. The thing is as long bob arum has pacquaio under contract then this f!ght will never happen. Bob arum vs Floyd beef is that serious. Bob arum is still pissed off at floyd for leaving him.

Also pacquaio agreed to testing and floyd went on vacation.
 5 years ago '05        #15
JimDinO77 11 heat pts11
space
avatar space
space
$20,420 | Props total: 1359 1359
1st page

pac is that dude
 5 years ago '11        #16
superio06 
space
space
space
$154 | Props total: 0 0
No PAC tried to add his twist to the drug test. Y'all PAC fans are a joke tell your boy who always preaches about giving his fans what that wanna see and take the test instead of dodging.
 5 years ago '11        #17
Patron253 45 heat pts45
space
avatar space
space
$2,026 | Props total: 14 14
awsome..

Idk why people defending flloyd for. Look who has has a f!ght again? victor? really? yeah victor is good hes a champ. But he is no where on manny or pac level. And flloyd is f!ghting him? seriously?
 5 years ago '10        #18
beast mode 23 heat pts23
space
avatar space
space
$13,019 | Props total: 368 368
 Patron253 said:
awsome..

Idk why people defending flloyd for. Look who has has a f!ght again? victor? really? yeah victor is good hes a champ. But he is no where on manny or pac level. And flloyd is f!ghting him? seriously?



i hope you're not talkin bout marquez.....floyd already destroyed,pac just keeps f!ghting floyds left overs.floyd will f!ght if he agrees to taking the test. victor is better than anybody pac has fought in his last 10 f!ghts


Last edited by beast mode; 06-23-2011 at 02:52 PM..
 5 years ago '07        #19
carltouss619 8 heat pts
space
avatar space
space
$9,088 | Props total: 37 37
WHy do you clowns keep on saying Floyd is hiding behind the drug test. Nobody even knew he was supposedly scared of drawing blood or needles until this popped up. All of a sudden this popped up and it became the reason as to why he lost to eric morales bs
 5 years ago '05        #20
bluntednt 43 heat pts43
space
avatar space
space
$8,276 | Props total: 0 0
Pacman wins...
Home      
  
 

 






most viewed right now
 42
Image(s) inside The stars that aged well, are? And the stars that didn't age well, are?
79 comments
21 hours ago
@movies
most viewed right now
 32
Video inside The Daily Show - Tomi Lahren's Anger Lights Facebook on Fire ~ Evil ..
61 comments
20 hours ago
@movies
most viewed right now
 30
Video inside bi-ch tries to play cute with the judge
101 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 28
Image(s) inside Chopped Cheese V. Philly CheeseSteak what you choose?
101 comments
2 days ago
@wild'ish
most viewed right now
 28
audio inside Lloyd Banks x DJ Drama | All or Nothing: Live It Up (Official Download/..
188 comments
22 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 19
Image(s) inside Vado shares pic of incarcerated Loon
105 comments
20 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 18
Video inside Faith Evan breaking the internet
108 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 14
Video inside Man wtf 79 points in 2K17 with a Sharpshooter Online
47 comments
1 day ago
@games
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy