Chris Brown's Cousins Chase Down Odd Future's Own "Frank Ocean" After He Ran Away From Chris At A Da

most viewed right now
 64
The internet reacts to people getting finessed by the mother of the viral bull..
139 comments
@wild'ish
most viewed right now
 41
Image(s) inside 19 yo Becky with a phatty 🍑
46 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 36
Video inside Boxden man is in tears after getting robbed of $20,000 by his friends..
34 comments
@wild'ish
most viewed right now
 36
Whoo Kid says 50 Cent used to be out here beatin up random drug dealers
37 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 6 years ago '09        #21
DrizzyJT 12 heat pts12
space
avatar space
space
$6,912 | Props total: 65 65
I gotta see this
 6 years ago '10        #22
aka ReeSe 6 heat pts
space
avatar space
space
$18,697 | Props total: 3744 3744
 6 years ago '04        #23
Adwerdz 318 heat pts318
space
avatar space
space
$32,677 | Props total: 23156 23156
wtf is catch the fade??
 6 years ago '10        #24
rockyin4 14 heat pts14
space
avatar space
space
$6,061 | Props total: 440 440

[video - click to view]

 06-23-2011, 01:30 AM         #25
Swag Harder  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
man someone chack these fools twitters and see what odd f*gs are sayin now?


 6 years ago '05        #26
Gravediggaz 13 heat pts13
space
avatar space
space
$6,532 | Props total: 161 161
hold up so these skinny jean f*ggots have beef? seriously what are these f*gs gonna do hurt some one? get the fu*k outta here.....chris brown all gangsta now plssss his soft as butter
 6 years ago '11        #27
PotheadFocker 169 heat pts169
space
avatar space
space
$33,318 | Props total: 8441 8441
 darquecinnamon said:
n*gga hell naw. chris does martial arts and i aint talking about no karate. i think one of his best friends does it and travels with him. so in a 1 on 1 f!ght no guns no knives i'm sure chris would whoop that n*ggas a.ss. n*ggas always think they hard till they get they a.ss beat by somebody that is trained to whoop a.ss.



FRANK AIN'T BOUT THAT LIFE LOL

#teambreezy bi*ch!
You got footage of Chris Brown doing some martial arts training or some sh*t? Anything to back up your claim?
 6 years ago '04        #28
BeatTycoon 268 heat pts268
space
avatar space
space
$4,151 | Props total: 4 4
That was retarded and Frank Ocean would have been a dumbass if he jumped out of that car. He was outnumbered. Them dudes were complete strangers to him. And clearly they were emotional as fu*k. Ain't no telling what could come out of a situation like that. Props to Frank.
 06-23-2011, 01:38 AM         #29
1973a  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
lmao i knew odd future was pus*y they need 2 stop fronten
 6 years ago '07        #30
Verse 71 heat pts71
space
avatar space
space
$16,575 | Props total: 5250 5250
 rockyin4 said:
fu*kin' classic....

"The Boondocks" >>>>
 6 years ago '10        #31
Dextromethorphan 217 heat pts217
space
space
space
$27,807 | Props total: 13 13
 dangerously said:


I'd be mad as fu*k if they got out the car and started dancing hard in the street and sh*t.
dead...
 6 years ago '05        #32
darquecinnamon 6 heat pts
space
space
space
$15,348 | Props total: 152 152
n*gga was using it as dance moves in a music video yeah x3 video as his latest. to be honest he has done moves in plenty of his own videos...hell even in deuces. some ninja lookin sh*t :


[video - click to view]

 6 years ago '05        #33
darquecinnamon 6 heat pts
space
space
space
$15,348 | Props total: 152 152
n*ggas need to stop beefing tho...cuz niether end is ready to die for a twitter beef real t
 6 years ago '10        #34
Agentzer0oo0 209 heat pts209
space
avatar space
space
$67,847 | Props total: 20786 20786
 rockyin4 said:
Gangbanging is still cool? Frank did the right thing. He is a singer (not saying he cant hold his own). Why f!ght some "goons"?



let me take a crack at this

Translation
Cousin: We heard you said about our cousin Christopher. We don't approve. Meet up with us so we can settle of differences though violence.
Frank Ocean: Why would I f!ght you guys? I have no clue who you are.
Cousin: I seen your face before but I never been acquainted with you. So that statement is invalid. f!ght us.
Cousin 2: Come on.
Cousin: You're a sucker. Talking over twitter and not wanting to f!ght. If you keep talking without f!ghting us you are a sucker.
Frank Ocean: Where do you guys want to go.
Cousins: The studio n*gga! *unintelligible female-like screaming*



Good translation. You gotta love ignorant n*ggas though.

 darquecinnamon said:
n*gga hell naw. chris does martial arts and i aint talking about no karate. i think one of his best friends does it and travels with him. so in a 1 on 1 f!ght no guns no knives i'm sure chris would whoop that n*ggas a.ss. n*ggas always think they hard till they get they a.ss beat by somebody that is trained to whoop a.ss.



FRANK AIN'T BOUT THAT LIFE LOL

#teambreezy bi*ch!



All I can do is shake my head at this post..

And you're a female Even worse.
 06-23-2011, 01:49 AM         #35
Freeze Me  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
I feel a crump battle commin on
 6 years ago '11        #36
PotheadFocker 169 heat pts169
space
avatar space
space
$33,318 | Props total: 8441 8441
 darquecinnamon said:
n*gga was using it as dance moves in a music video yeah x3 video as his latest. to be honest he has done moves in plenty of his own videos...hell even in deuces. some ninja lookin sh*t :



I meant actual martial arts not choreographed dance moves!



Camera trickery and wires probably created half that sh*t.

Has nothing to do with Chris vs. Frank. Chris know how to close his fist and throw it at Frank?

I doubt it. He knows how to beat women, not f!ght men one on one.
 6 years ago '10        #37
beatjunkie 6 heat pts
space
avatar space
space
$1,182 | Props total: 5 5
lol man id whoop chris browns a.ss....show that n*gga what crazy is for real send some punk a.ss n*ggas to follow me in the whip
 06-23-2011, 01:54 AM         #38
murdamuzik4  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
goes back to listening to FO swim good
 6 years ago '06        #39
marcusaka50 58 heat pts58
space
space
space
$29,634 | Props total: 8566 8566
only hot headed n*ggaz would jump out of their car to f!ght two n*ggaz they dont even know
 6 years ago '08        #40
Young Buck 22 heat pts22
space
avatar space
space
$2,837 | Props total: 333 333
Am I seeing things or did you n*ggas actually say that Frank was pus*y for not f!ghting three unknown dudes?

Play this scenario in your mind. You're driving when suddenly a bunch of unknown dudes in a car are yelling and cussing at you. They're telling you to pull over and f!ght them, so you're like "Aight, I'm gonna be a real n*gga and not a pus*y bi*ch like Frank Ocean". So you proceed to pull your car over and get out to f!ght. You say "Now f!ght me one on one, you bit-" Suddenly you're punched in the face while the others continue to jump you. You try to retreat to your car but they stop your attempts and use your own damn car door to slam your head over and over. After getting your a.ss kicked, one of them decides to steal your car as the others drive off. So now you're on the ground bleeding and badly beaten by some punks that wouldn't give you a fair one.

I guess you're wishing that you never fu*king pulled over, huh?
Home      
  
 

 






most viewed right now
 29
Image(s) inside Sweet Colombian....Baddie... IDK nigga she got ass and she pretty. peep
73 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 19
Article inside Kodi addon site TVAddons to stop proactively checking for piracy
24 comments
1 day ago
@tech
most viewed right now
 15
Is Harlem World a Classic?
161 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 14
Elle Duncan got Cari Champion the F outta here!
88 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 8
Video inside fu-k YOU BUNGIE........
57 comments
1 day ago
@games
most viewed right now
 5
audio inside Quavo & Lil Yachty “Ice Tray” (Joe Budden Diss)
73 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 4
Image(s) inside My Local Newscaster Has The Biggest Damn Head That I've Ever Seen *Pause
116 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 4
Sakura, Blanka, Flake, Cody, G , & Sagat DLC SF5
71 comments
1 day ago
@games
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy