J.Cole - The Work Out (single off Album)

most viewed right now
 113
Article inside Why do people in poverty have satellite dishes?
78 comments
@wild'ish
most viewed right now
 99
Video inside throwback: kanye speaks up for himself after beanie sigel calls him gay
18 comments
@hiphop
most viewed right now
 70
Image(s) inside Nicki Minaj disses Pusha on IG
221 comments
@hiphop
most viewed right now
 65
Image(s) inside The Only PAWG That Matters
161 comments
@thotsdimesetc

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 7 years ago '05        #101
Flatbush85 55 heat pts55
space
avatar space
space
$14,691 | Props total: 1476 1476
 GrimeyMoney said:
ONLY?


n*gga 30,000 is alot. And no I don't go to community college. I go to one of the most prestigest colleges in this country my n*gga.
n*gga the hell you do.
 7 years ago '07        #102
mross16 30 heat pts30
space
avatar space
space
$3,526 | Props total: 1890 1890
If ya wanna hear real music, cop my new album "The Oppression"


YouTube - ‪I'mma Play BasketBall On Dat a.ss by GrimeyMoney [Promise Remix][Off The Oppression Album]‬‏

YouTube - ‪U Turns Me On by GrimeyMoney feat. X-Milky [Off The Oppression Album]‬‏

Subscribe to my page to hear the whole album muthafu*kas.


[pic - click to view]




This can't be life man...Im over here crying



Last edited by mross16; 06-15-2011 at 10:29 PM..
 7 years ago '07        #103
Playa 70 heat pts70
space
avatar space
space
$22,853 | Props total: 251 251
It's not as bad as yall make it seem. It's average but infectious.
 7 years ago '10        #104
Agentzer0oo0 215 heat pts215
space
avatar space
space
$69,294 | Props total: 27654 27654
 rockyin4 said:
Wait Over as in the Drake single or does J Cole have a song named Over? If you're talking about the Drake single then I think you're losing your marbles. I don't even see what type of crowd is gonna listen to this song. I don't even see this song charting. sh*t is low paced. None of lyrics stick out. Beat is ok.

God I hope I'm not wrong because If this song plays on the radio while I'm driving I'm gonna get into a coma and drive off the road.
And Over shouldn't have even been a single. That sh*t should've been the intro..but I really can't compare the two. Over is more up-tempo where this is more smooth, laidback, get you in the club & let a bi*ch grind on you type of song.

And if that's how you feel about this song then I wonder what you feel about 90's music then..
 7 years ago '11        #105
megalomaniacal 1 heat pts
space
avatar space
space
$4,799 | Props total: 5131 5131
I like it
Now bring the album
 7 years ago '05        #106
Swisher sweet 87 heat pts87
space
avatar space
space
$15,792 | Props total: 3 3
 FappingFapstar said:
word and this song sh*ts on massive attack

guess cole needs eminem also to save his career












 karr153 said:
bi*ch you know damn well bi*ches aint dancin to that sh*t. "Im On One" hardly even has drums and 99.7% of bi*ches would rather rub they pus*y lips on a n*gga mid section to that joint


 rockyin4 said:
Wait Over as in the Drake single or does J Cole have a song named Over? If you're talking about the Drake single then I think you're losing your marbles. I don't even see what type of crowd is gonna listen to this song. I don't even see this song charting. sh*t is low paced. None of lyrics stick out. Beat is ok.

God I hope I'm not wrong because If this song plays on the radio while I'm driving I'm gonna get into a coma and drive off the road.
got em

#ColeWorld
 7 years ago '11        #107
SomeOnesoN 206 heat pts206
space
avatar space
space
$17,862 | Props total: 3476 3476
I expected more but I'm not complaining.
 7 years ago '04        #108
EscoNore 67 heat pts67
space
avatar space
space
$11,452 | Props total: 193 193
 GrimeyMoney said:

If ya wanna hear real music, cop my new album "The Oppression"






Subscribe to my page to hear the whole album muthafu*kas. :nasmad:
n*gga are you high?
 7 years ago '04        #109
RoyceDa59 244 heat pts244
space
avatar space
space
$15,161 | Props total: 5599 5599
This is the track that Cole was so hyped about releasing?

This song ain't terrible but this n*gga raised my expectations and I am thoroughly let down.
 7 years ago '11        #110
Jaysco 3 heat pts
space
space
space
$356 | Props total: 1 1
lol i remember when drakes debut was coming out and everyone was hating. now look at dude. fu*k the haters cole
 7 years ago '10        #111
rockyin4 14 heat pts14
space
avatar space
space
$6,061 | Props total: 440 440
 Swisher sweet said:

got em

#ColeWorld
God fu*king dammit. Wrote a paragraph too.

























[pic - click to view]

 7 years ago '04        #112
killababi 32 heat pts32
space
avatar space
space
$16,775 | Props total: 3069 3069
So this the Kanye sample he was so pumped about tryna get cleared
 7 years ago '06        #113
ChrisStokes 105 heat pts105
space
avatar space
space
$18,497 | Props total: 2245 2245
 EscoNore said:
n*gga are you high?
Sad thing about it, is that I wasn't.

 karr153 said:
n*gga the hell you do.

If you wanna be so grammatically correct about sh*t, then put a comma after the word "n*gga", n*gga. :nasmad:
 7 years ago '05        #114
Swisher sweet 87 heat pts87
space
avatar space
space
$15,792 | Props total: 3 3
The song ain't bad...I think it's catchy, the song does have a nice lil bass to it and if you were to play this in the club you could move to it while sippin your drink

You guys on BX k!ll me tho, like I said it's clearly for the radio/clubs. It has a summer feel to it. It samples 2 very well known, popular song. If he and roc nation push this well he could be alright to put his album out.

And Drake's Over seemed forced to me I always said that, like Drake was tryin to hard. Work Out is smooth and laid back and ain't doing too much, just the right tempo for Cole.
 7 years ago '11        #115
SomeOnesoN 206 heat pts206
space
avatar space
space
$17,862 | Props total: 3476 3476
 GrimeyMoney said:

If ya wanna hear real music, cop my new album "The Oppression"


Subscribe to my page to hear the whole album muthafu*kas. :nasmad:
I can't bre..
 7 years ago '05        #116
Swisher sweet 87 heat pts87
space
avatar space
space
$15,792 | Props total: 3 3
 rockyin4 said:
God fu*king dammit. Wrote a paragraph too.

























[pic - click to view]

 7 years ago '10        #117
FRESCO THE 13TH 49 heat pts49
space
avatar space
space
$1,773 | Props total: 241 241
this n*gga here #smh
 7 years ago '05        #118
Left Hook 28 heat pts28
space
avatar space
space
$13,397 | Props total: 1875 1875
Didn't like it at first listen but it's better on the second listen. Big Cole fan and I'm a little disappointed but oh well, beat is dope. Cole just needs to drop his album already, his fan base will support him no matter what. IMO, it doesn't matter if he doesn't get mainstream appeal. Cole needs to keep growing his fan base; if his album speaks in volumes, people will catch on. It's not like Tyler had a summer hit and his album still moved units for a man of his stature. Cole's arguably got a bigger fan base than Tyler and he needs to believe in him and his music.

I don't mind this song, and I can see me listening to it a few times, but it's just not J. Cole to me. J. Cole needs to stick to The Warm Up/FNL type songs. That's what he's good at. J. Cole isn't Drake, just like Nas isn't Jay-Z. I know Cole wants to be Jay-Z/Drake type of artist but sometimes you just gotta know your role. Dude has massive amounts of talent but he's squandering his opportunities away with tracks that don't suit him
 7 years ago '07        #119
mross16 30 heat pts30
space
avatar space
space
$3,526 | Props total: 1890 1890
ONLY?


n*gga 30,000 is alot. And no I don't go to community college. I go to one of the most prestigest colleges in this country my n*gga.

The word is prestigious since we're in here correcting spelling and grammar
 7 years ago '05        #120
Left Hook 28 heat pts28
space
avatar space
space
$13,397 | Props total: 1875 1875
 mross16 said:
The word is prestigious since we're in here correcting spelling and grammar
Can't believe he misspelled that
Home      
  
 

 






most viewed right now
 85
Article inside A$AP Rocky Outsells Pusha T w/ No Buzz In 1st Week Sales Prediction (..
74 comments
20 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 56
Drake- Iím Upset
404 comments
18 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 42
MMA UFC Fight Night 130: Stephen "Wonderboy" Thompson vs. Darren Till
281 comments
20 hours ago
@sports
most viewed right now
 40
Image(s) inside Smashing With The House Arrest Bracelet On 🤷🏾*♂&..
74 comments
19 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 30
Image(s) inside The Frame on this AMAZON.com/Ninimour Model tho...
36 comments
19 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 28
NFL This guy can still shut down your favorite receiver
59 comments
19 hours ago
@sports
most viewed right now
 27
Image(s) inside Stanley won the lottery... But don't trust no niggas
34 comments
18 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 25
Video inside BREAKING - Chi Wire: MUBU Krump (The ScoreKeeper) DEAD !
118 comments
2 days ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy