The Challenge: Rivals on MTV teaser trailer (CT is back) :omfg:

most viewed right now
 81
Video inside Joe Budden at age 26 vs Quavious Marshall at age 26
194 comments
@hiphop
most viewed right now
 56
Eminem's First Week numbers for every album ranked
27 comments
@hiphop
most viewed right now
 48
NBA Jayson Tatum’s stats for the month of December so far
36 comments
@sports
most viewed right now
 32
NFL Things got out of control real quick during Sea/Jax game..player almost ju..
75 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 6 years ago '08        #361
Main Event 55 heat pts55
space
avatar space
space
$48,728 | Props total: 11620 11620
@ Sarah, she threw in that mini shot in the house and then flopped in the puzzle


Poor Adam, Jenn got smashed on the 1st night in her RW house barely even knew the n*ggas name and Adam got picked off trying to steal 2nd base, dude probably didnt even grab cheeks
 6 years ago '04        #362
Monoblock 4 heat pts
space
avatar space
space
$2,456 | Props total: 1289 1289
 Main Event said:
@ Sarah, she threw in that mini shot in the house and then flopped in the puzzle


Poor Adam, Jenn got smashed on the 1st night in her RW house barely even knew the n*ggas name and Adam got picked off trying to steal 2nd base, dude probably didnt even grab cheeks
Didn't he say some lame sh*t like "I touched her bra"
Man the fellas were all just clowning this dude so hard and he didnt even realize it. The guy is totally clueless.
 6 years ago '07        #363
kuntree_swagger 14 heat pts14
space
avatar space
space
$2,041 | Props total: 32 32
I normally dont comment, but me and my chick was talking last night and we CANT understand why or how that it Katelynn aint running sh*t...SHE WAS BORN A DUDE...damn, how can u suck at both s3xes.....
 6 years ago '07        #364
kuntree_swagger 14 heat pts14
space
avatar space
space
$2,041 | Props total: 32 32
being good at puzzles means, as a kid u had no friends, dosent make u smart.
 6 years ago '04        #365
chctynig2804 2 heat pts
space
avatar space
space
$18,668 | Props total: 3247 3247
 Da Bawse n*gga said:
miz

btw heres that net video, adam was a pretty good climber too
lmao the music barely even got started b4 alton finished
 6 years ago '07        #366
dionedre3000 
space
avatar space
space
$8,971 | Props total: 791 791
 kuntree_swagger said:
I normally dont comment, but me and my chick was talking last night and we CANT understand why or how that it Katelynn aint running sh*t...SHE WAS BORN A DUDE...damn, how can u suck at both s3xes.....
Honestly this is what I don't understand.
 6 years ago '07        #367
dionedre3000 
space
avatar space
space
$8,971 | Props total: 791 791
 astroblack9 said:
Whyd ol girl Jen slay my dude Adam so hard?!?! FUUUUCK!
That was nasty man. She did him dirty while he over there talking about marriage and sh*t. Hopefully he sees this and turns as*hole or blackhearted. She cute and all but she be talkin out her a.ss like she wonder women.
 6 years ago '09        #368
Ricky Towel 128 heat pts128
space
avatar space
space
$15,415 | Props total: 409 409
 kuntree_swagger said:
being good at puzzles means, as a kid u had no friends, dosent make u smart.
 6 years ago '07        #369
kuntree_swagger 14 heat pts14
space
avatar space
space
$2,041 | Props total: 32 32
 Ricky Towel said:
when ur a kid growing up....puzzles are the last thing u wanna play with if u have friends...but since u dont have friends, u play with puzzles, crosswords and sh*t like that..


I remember when the miz was on the show and he said the same thing, the reason why he was good at puzzles was cause he had no friends.
 6 years ago '09        #370
Ricky Towel 128 heat pts128
space
avatar space
space
$15,415 | Props total: 409 409
 kuntree_swagger said:
when ur a kid growing up....puzzles are the last thing u wanna play with if u have friends...but since u dont have friends, u play with puzzles, crosswords and sh*t like that..


I remember when the miz was on the show and he said the same thing, the reason why he was good at puzzles was cause he had no friends.
no, being good at solving puzzles just shows you have good problem solving skills.
 6 years ago '07        #371
dionedre3000 
space
avatar space
space
$8,971 | Props total: 791 791
 ChiCity Fingaz said:
Funny thing is Evan warned him she would do that too and he wouldn't listen

Adam set himself up for failure.
Yeah that is true. When he said that I was thinking to myself "hell yeah she would". She comes off to me like she got made game and will play every guy or alteast think she playin em so off bat she's a no no for anthing beyond fu*king really. We'll she played Adam though lol.
 6 years ago '05        #372
Switchc2390 10 heat pts10
space
avatar space
space
$17,965 | Props total: 3223 3223
Adam's Twitter:

AdamKingMTV Adam King:

Wait WTF? Did Jenn clown me?



 6 years ago '07        #373
kuntree_swagger 14 heat pts14
space
avatar space
space
$2,041 | Props total: 32 32
naw man....adam played himself....he been around, he know jen get down.......how can u wife any chick on a challenge....
 6 years ago '08        #374
LegalTrappeRx 39 heat pts39
space
avatar space
space
$9,703 | Props total: 91 91
 Switchc2390 said:
Adam's Twitter:

AdamKingMTV Adam King:

Wait WTF? Did Jenn clown me?





I was watching that sh*t last night like man this n*gga is grade A simping. She played the fu*k out of the man and he's sitting up there talking about marriage and sh*t
 6 years ago '07        #375
Syphernix 9 heat pts
space
avatar space
space
$16,308 | Props total: 25 25
 Switchc2390 said:
Adam's Twitter:

AdamKingMTV Adam King:

Wait WTF? Did Jenn clown me?





but foreal i felt bad when she was sh*tting on him, sh*t was so cold

called him weird and creepy meanwhile he talkin marriage
 6 years ago '09        #376
season 5 heat pts
space
avatar space
space
$2,413 | Props total: 20 20
for all my challenge heads check out Derrick's podcast about the challenges
 6 years ago '06        #377
hooligun 12 heat pts12
space
avatar space
space
$20,301 | Props total: 538 538
damn i wish they released the challenges uncensored on dvd
 6 years ago '04        #378
icedup9o9 3 heat pts
space
avatar space
space
$911 | Props total: 8 8
 hooligun said:
damn i wish they released the challenges uncensored on dvd
Yeah when they all the girls jumped in the pool I was like......
 6 years ago '06        #379
youngral 
space
avatar space
space
$6,649 | Props total: 628 628
Happy to see Jasmine and Jonna win and to see Sarah talk sh*t and lose

I remember the old school challenges when it was actually RW vs RR and RR would just r*pe RW haha
 6 years ago '04        #380
JBeezy 1 heat pts
space
avatar space
space
$13,932 | Props total: 405 405
Adam is a chump.

He thinks the guys are his friends. They don't give a fu*k about him....Oddly enough, I think CT is the only that that sort of does
He thinks that smut Jenn likes him. She doesn't give a fu*k about him...
Home      
  
 

 






most viewed right now
 92
Video inside My experience after record deal (warning)
274 comments
22 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 86
Image(s) inside Time Traveler Came From 4127 To Get Away From Child Support
26 comments
19 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 68
Is Harlem World a Classic?
127 comments
18 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 52
Elle Duncan got Cari Champion the F outta here!
65 comments
19 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 42
Dec 10 - Donald Trump reportedly watches up to 8 hours of TV every day
54 comments
18 hours ago
@news
most viewed right now
 32
Image(s) inside Nobody pulling out of Jesenia Echeverria :noahohno:
56 comments
19 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 31
Image(s) inside I Wanna Fu** U Hard On The Sink, After That, Give U Sumthin 2 Drink
65 comments
19 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 30
NFL Carson Wentz doesnt have a torn acl
154 comments
18 hours ago
@sports
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy