Young Jeezy & DJ Drama - The Real Is Back: Mixtape [Download/Discussion Thread]

most viewed right now
 150
Video inside Jamie Foxx's Hairline Strikes Again...
35 comments
@hiphop
most viewed right now
 144
Image(s) inside To GILF or Not to GILF
27 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 92
NBA GS fans, how worried are you?
63 comments
@sports
most viewed right now
 88
Video inside Cop Followed Him Into His Drive Way For A Broken Brake Light...
15 comments
@wild'ish

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 7 years ago '08        #281
Showtimegp 17 heat pts17
space
avatar space
space
$7,550 | Props total: 42 42
Tape is okay, but it is not his best. Trap or die 2 was way better,..ill proabbly bump this for a few weeks.. jeezy just rapping the same sh*t, e.g roof...okay jeezy we got it you dont like having a roof on your car.

wtf @ his flow on flexing
 7 years ago '09        #282
Kyoji24 
space
avatar space
space
$1,114 | Props total: 1 1
Its gonna be another cold summer :cool-smiley-009:
 7 years ago '10        #283
Gottagat 
space
avatar space
space
$11,644 | Props total: 218 218
 Str8 outta Cuse said:
50 is gonna come through and takeover anyways. fu*k tyler the creator, fu*k odd future, fu*k rick ross, fu*k lil wayne, fu*k nicki, fu*k gucci, fu*k wacka, fu*k wale, fu*k drake, fu*k kid cudi, fu*k b.o.b., fu*k wiz, fu*k currency, fu*k all these wack a.ss mufu*kas. We takin it back to 2003 this summer.
:iagree:
 06-02-2011, 01:03 AM         #284
k3llz 
space
space
space
$n/a | Props total:  
[QUOTE=Str8 outta Cuse;19546337]I can understand the people who say this sh*t is wack that are primarly mos def or common fans or sh*t like that. But to hear Officer Ricky fans say this sh*t is wack is an oxy moron. Sometimes I just don't get boxden.

And BTW. .Comparing Jeezy and Rick Ross lyrically is like comparing the T'Wolves and Clippers.[/QUOTE

i see you from New York and you're clearly hating lmao @ if u think Ross is wack like that
 7 years ago '05        #285
Danger Zone 60 heat pts60
space
avatar space
space
$35,170 | Props total: 21480 21480
The tape is alright but jeezy needs to deal wid his older producers


7.5/10
 06-02-2011, 03:25 AM         #286
sourkush 
space
space
space
$n/a | Props total:  
SMH at all the 50 stans, that n*gga is dead bruh!! Only n*gga waitin for his album is from New York


Last edited by sourkush; 06-02-2011 at 03:28 AM..
 06-02-2011, 05:47 AM         #287
Freeze Me 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Worst thing about this mixtape was the beats.
jeezy intros are always cold as fu*k i swear..he spittin on these songs but i see why these are throwaway tracks.the beats aint all that.Overall tho its solid for what it is.i hardly ever get a mixtape with more than 5 or 6 solid tracks so this is right where it should be.not great but def not bad.
 7 years ago '06        #288
jaycee 39 heat pts39
space
space
space
$9,438 | Props total: 1315 1315
Tape is crack..not sure what you guys are hearing
 7 years ago '04        #289
xbossxplayax 
space
avatar space
space
$4,597 | Props total: 1631 1631
beats go hard

bangers after bangers

:cool-smiley-009:


will prolly bump no more than 2 times in the whip tho.. like all jeezy tapes
 06-02-2011, 08:20 PM         #290
k3llz 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Freeze Me said:
Worst thing about this mixtape was the beats.
jeezy intros are always cold as fu*k i swear..he spittin on these songs but i see why these are throwaway tracks.the beats aint all that.Overall tho its solid for what it is.i hardly ever get a mixtape with more than 5 or 6 solid tracks so this is right where it should be.not great but def not bad.
lmao the beats are the hardest sh*t

what you listening to it on? some pc speakers, put this sh*t in a whip, i swear idk what the fu*k u n*ggaz is listening to
 06-02-2011, 08:30 PM         #291
REAL_NESS 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Tape is wack
Home      
  
 

 






most viewed right now
 63
ashley graham killing it i'm sold yo!
65 comments
23 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 37
Kanye West working on MY BEAUTIFUL DARK TWISTED FANTASY
64 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 33
Man hit dog with baseball bat because he ate his Whopper
97 comments
20 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 26
Image(s) inside Rosey Got Thickkkkkk
56 comments
23 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 20
DONT LET THESE TRAPS FOOL YOU! Here's how to effectively avoid them.
107 comments
21 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 15
Image(s) inside Fresh Prince Of Bel Air Mansion 2018
72 comments
23 hours ago
@movies
most viewed right now
 15
May 22 - Deadly Chinese Fentanyl Is Creating a New Era of Drug Kingpins
61 comments
21 hours ago
@news
most viewed right now
 13
Video inside May 22 - Kaepernick Lawsuit Reveals Evidence Teams Think He's a Starter
60 comments
21 hours ago
@news
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy