Caption This Pic: Rihanna Greets Her Girl By Grabbing Her T!ts

most viewed right now
 130
 50 Cent screenshots Holyfathersteve’s thread
124 comments
@hiphop
most viewed right now
 92
 NBA ALL Nike "City" Uniforms Leaked via 2K
40 comments
@sports
most viewed right now
 73
Game a cornball for how hard he went at Meek for no reason
150 comments
@hiphop
most viewed right now
 57
Post Malone almost commits career suicide on stream
268 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 7 years ago '09        #21
Vincent_Chase 27 heat pts27
space
avatar space
space
$10,823 | Props total: 724 724
I see you Rhi Rhi
 7 years ago '05        #22
juny 29 heat pts29
space
avatar space
space
$2,698 | Props total: 42 42
she prob wishes she has some big tiddies like that? lol
 7 years ago '06        #23
RAZAH CUTS 5835 heat pts5835
space
avatar space
space
$54,054 | Props total: 18820 18820
Ri Ri could still get it....
 7 years ago '10        #24
anthonyperl 5 heat pts
space
avatar space
space
$1,122 | Props total: 1 1
 Ldogg310 said:
:wtf:

What possessed you to post that garbage attempt at a joke bruh?
 7 years ago '07        #25
Jae_Mike 25 heat pts25
space
avatar space
space
$4,387 | Props total: 1062 1062
this
 7 years ago '04        #26
lfletcher 
space
avatar space
space
$2,167 | Props total: 136 136

[pic - click to view]



Rihanna: Damn, your t*ts are even smaller than mine
 7 years ago '05        #27
Swisher sweet 87 heat pts87
space
avatar space
space
$15,792 | Props total: 2 2
 D.S.O.M. said:
all she needs now is a #2 value meal w/ a diet coke and that bi*ch had a perfect day in her book
 05-19-2011, 04:51 PM         #28
CandySoSick 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 lfletcher said:

[pic - click to view]



Rihanna: Damn, your t*ts are even smaller than mine
 7 years ago '11        #29
Backflipz 84 heat pts84
space
avatar space
space
$14,249 | Props total: 2298 2298
Rihanna: One day, you can tell a man that Rihanna approves of these.
 7 years ago '10        #30
Illswift 7 heat pts
space
avatar space
space
$1,128 | Props total: 0 0
The reaction from that the chubby bi*ch in the 2nd pic is just
 7 years ago '10        #31
Gottagat 
space
avatar space
space
$11,644 | Props total: 218 218
i love her

filling up fat bi*ches makin their days
 7 years ago '05        #32
why? 9 heat pts
space
avatar space
space
$4,204 | Props total: 0 0
Ri Ri need to do the forbidden dance on me.



[pic - click to view]

 7 years ago '06        #33
da12nvx 8 heat pts
space
avatar space
space
$360 | Props total: 0 0
im pretty sure shes pregnant.
 7 years ago '05        #34
Flatbush85 54 heat pts54
space
avatar space
space
$14,388 | Props total: 696 696
 zhiggeman said:
riahanna: when i get old mine are going to look like these
fat chick: this bi*ch said she had some snack.. gosh
God damn you suck at being funny.
 05-19-2011, 06:26 PM         #35
sourkush 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Ldogg310 said:
:wtf:

What possessed you to post that garbage attempt at a joke bruh?
 7 years ago '05        #36
Fresh|B 976 heat pts976
space
avatar space
space
$43,440 | Props total: 25101 25101
 da12nvx said:
im pretty sure shes pregnant.
...Who? Rihanna? Naaa Not Yet
 05-19-2011, 06:32 PM         #37
tj.iscool 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Rihanna grabbin some random chics t*ts while walkin the streets
If that was a regular Joe like one of us in here we'd be in jail right now SMH
 7 years ago '05        #38
THEINFAMOUS 19 heat pts19
space
avatar space
space
$47,192 | Props total: 11755 11755
 7 years ago '07        #39
CheezyDoDo 15 heat pts15
space
avatar space
space
$11,363 | Props total: 184 184
 Ldogg310 said:
:wtf:

What possessed you to post that garbage attempt at a joke bruh?
 7 years ago '08        #40
arthurmack27 8 heat pts
space
avatar space
space
$4,934 | Props total: 687 687
she needs to keep hotter company
Home      
  
 

 






most viewed right now
 44
Image(s) inside Ugly niggas watch ya step
69 comments
22 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 42
Image(s) inside Learn the difference between a DR. Wife and a "Boxden Simp Thot"!
195 comments
20 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 37
NFL Robert Griffin III, sets the record straight.
79 comments
22 hours ago
@sports
most viewed right now
 36
Image(s) inside Yall thought Twitter on Big Sean was bad? Check out the comments about..
216 comments
19 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 31
Video inside Throwback: Teen Gangbangers On Jenny Jones Show
50 comments
22 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 30
Image(s) inside The Backshots would be crazy
22 comments
20 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 25
Image(s) inside Thick as fu-k
59 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 15
Video inside Who is she!!
12 comments
20 hours ago
@thotsdimesetc
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy