James Jones Flagrant Foul on Pierce NON CALL then Flops and fakes headbutt on Pierce (VIDEO)

most viewed right now
 117
Jersey Drug King-Pin gets sworn in as a lawyer
29 comments
@wild'ish
most viewed right now
 105
Pusha Takes DIRECT SHOT AT Wheelchair Jimmy DRAKE "It was Never Written Like Q..
189 comments
@hiphop
most viewed right now
 79
Video inside Ignorance is bliss to foolish hoodrats
43 comments
@wild'ish
most viewed right now
 70
RIP Pusha T just ended his own career tonight by taking a shot at Drake
133 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 7 years ago '04        #61
Silentmurdah33 1 heat pts
space
avatar space
space
$3,078 | Props total: 119 119
Lol Pierce aint want them problems, he must aint know Jones was home and ross was in attendance with the boobie boys
 7 years ago '07        #62
vikvon 3 heat pts
space
avatar space
space
$2,951 | Props total: 396 396
 yeaaahbenn said:

[pic - click to view]


someone needs to add a gif of Shang Tsung popping up behind Bosh going "Your soul is mine!"
 7 years ago '10        #63
lovebrazilgirl 
space
avatar space
space
$337 | Props total: 240 240
'Dudes Faking' LEbron delievered that line classic
 05-02-2011, 11:38 AM         #64
Youngray22  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
lol Paul don't wanna get murked in Miami.
 7 years ago '07        #65
joshdogg26 194 heat pts194
space
avatar space
space
$35,266 | Props total: 14831 14831
 keithbm1111 said:
theres a difference between bad calls and literally throwing out the ebst player on one team...that is literally what happened...its not "oh damn they fu*ked up that call" its "holy sh*t they really just threw Pierce out after a soft call on a pick and because he supposedly said something"

but thats the kind of response i expect from a dip sh*t such as yourself
except the foul for the pick was called ON WADE lmao. the only reason he got ejected is cuz he couldn't keep from popping off right in front of the reff even though he was already on thin ice. it was a bonehead play on his part. if that was his first tech, nobody would care about the call at all. wade actually got the worse end of that exchange, but pierce already had a tech.
 7 years ago '09        #66
29 26 6 heat pts
space
avatar space
space
$11,560 | Props total: 3148 3148
 Youngray22 said:
n*ggas said he flopped lol. Paul put his face on him he backed off. n*ggas acting like he pulled a Ron Artest.


lol i dont see nothing hard about the foul, James Jones is so skinny, n*gga just made he grabbed him.

Again it looks more like a reaction than flop. If he flew or grabbed his face then yea. He simpled leaned away from Paul with with his hands on Paul's back. If lost his balance or something then yea, I would call that a flop. This was nothing but an FF.

Now if James Jones did this

You could see artest tripped bruh :willfrown:
 7 years ago '07        #67
FeedTheBeast 23 heat pts23
space
avatar space
space
$14,008 | Props total: 10838 10838
Thats a flagrant foul??? n*ggas used to do that damn near every play in the NBA I grew up watching. Muhfukkas used to tackle Shaq becuz he couldnt shoot free throws. The Pistons used to snatch Jordan out of the air and slam him to the ground. In the playoffs when you foul you wrap the dude up to prevent him from getting off the shot. pus*y a.ss n*ggas want a flagrant anytime they get more than a pitty pat touch.
 7 years ago '04        #68
Javon23 287 heat pts287
space
avatar space
space
$48,321 | Props total: 14291 14291
Rigged flawed NBA action is fantastic
lock this bullsh*t up
 7 years ago '07        #69
keithbm1111 97 heat pts97
space
avatar space
space
$28,334 | Props total: 447 447
 Javon23 said:
Rigged flawed NBA action is fantastic
lock this bullsh*t up
i ,personally, wont miss it if it locks out
 7 years ago '04        #70
Young Fab 1 heat pts
space
avatar space
space
$16,501 | Props total: 11091 11091
 luker1920 said:
find one flop as bad as this one ?

[video - click to view]

 7 years ago '06        #71
LGK 35 heat pts35
space
avatar space
space
$6,705 | Props total: 1255 1255
even if the celtics have a bad rep for floppin/fakin/false calls the doin a bi*chmade job of doin the exact same thing..........
 7 years ago '06        #72
LGK 35 heat pts35
space
avatar space
space
$6,705 | Props total: 1255 1255
 29 26 said:
You could see artest tripped bruh :willfrown:
yeah he tripped.....................from the free throw line all the way into the nose bleed section of the stadium...
 7 years ago '05        #73
stanis3k 31 heat pts31
space
avatar space
space
$4,537 | Props total: 285 285
 Young Fab said:

lmao big baby is such a f*ggot pus*y a.ss marshmallow soft a.ss niggga
 05-02-2011, 04:53 PM         #74
arsenal1985  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
i thought he was tryin to kiss him
 7 years ago '06        #75
PG-13 126 heat pts126
space
avatar space
space
$31,930 | Props total: 9 9
 Arson said:


Classic....

"Dude is faking"
 7 years ago '06        #76
PG-13 126 heat pts126
space
avatar space
space
$31,930 | Props total: 9 9
 Young Fab said:



WTF??????!?!?!

two boston players got owned in this thread.
 05-02-2011, 05:08 PM         #77
arsenal1985  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
who cares both teams are wack
Home      
  
 

 






most viewed right now
 33
Image(s) inside She Earned Her Stripes...
19 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 29
ashley graham killing it i'm sold yo!
87 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 29
Image(s) inside Fresh Prince Of Bel Air Mansion 2018
84 comments
2 days ago
@movies
most viewed right now
 18
Video inside Graphics are Blurring the Lines, ya ready for this?.
37 comments
2 days ago
@games
most viewed right now
 13
Video inside Top 10 Comic Book Superheroes NOT from Marvel or DC
20 comments
2 days ago
@movies
most viewed right now
 11
Video inside Rockstar game's troubles summed up perfectly
88 comments
2 days ago
@games
most viewed right now
 9
May 22 - Deadly Chinese Fentanyl Is Creating a New Era of Drug Kingpins
63 comments
2 days ago
@news
most viewed right now
 6
Image(s) inside Jessica Jones AKA Krysten Ritter Is Fine To Me Bruh
88 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy