Albert Haynesworth is a wild dude

most viewed right now
 82
Image(s) inside Damn! Tina Fey Is Getting Thick
51 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 71
NBA When Doug Collins Switched Michael Jordan To PG Video, 10 Triple Doubles I..
56 comments
@sports
most viewed right now
 63
Video inside Lil Tay’s family is coaching her to say the N word.
82 comments
@hiphop
most viewed right now
 47
Image(s) inside 🐰 Perfect Snowbunny.IMPOSSIBLE DECISION🐰
87 comments
@thotsdimesetc

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 7 years ago '04        #61
PrisonRules 70 heat pts70
space
avatar space
space
$26,910 | Props total: 5732 5732
 born wisdom said:
real n*gga sh*t right there
what ya boy tyler say?

i got my chocolate gils mad at me cuz my main chick vanilla? or sumn like that
 7 years ago '04        #62
youngsiz 5 heat pts
space
avatar space
space
$8,788 | Props total: 3409 3409
im not dissing im just saying i prefer Spanish women over all , black women dont get me wrong there are nice one but i think what turns alot of dudes off is women with to strong of a personality cuase its like they mirco manage a relationship which always sucks
 04-27-2011, 05:20 PM         #63
big blak afrika 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 TheGame4705 said:
yall n*ggas need to jus step ya game up... White hoes are fun no doubt but they too much of a push over. n me personally ive fu*ked wit way more white hoes than black but now im jus bored wit em, they all the same. and plus id rather wake up to a beautiful black bi*ch than a bi*ch thas face came off on my pillow.
 7 years ago '04        #64
bigmike123456 2 heat pts
space
avatar space
space
$1,829 | Props total: 407 407
It coo to date other races but it's sad for black man to think about black woman as a whole like this u were raised by a black woman and if u have a daughter she will be black I kno u don't want the world to bunch them up with a few bad seeds every race has good and bad woman
 7 years ago '04        #65
Kadroan 119 heat pts119
space
avatar space
space
$35,144 | Props total: 8150 8150
dang Haynesworth
 7 years ago '08        #66
CarmeloStarks 95 heat pts95
space
avatar space
space
$9,614 | Props total: 1485 1485
I knew I wasnt the only n*gga at these Klan meetings



If it aint white it aint right
 7 years ago '10        #67
Space 2020 14 heat pts14
space
avatar space
space
$2,771 | Props total: 182 182
Real n*gga's fu*k all the bad bi*ches

Get your weight up fella's
 7 years ago '04        #68
Kaliz ChamP 4 heat pts
space
avatar space
space
$5,922 | Props total: 879 879
Wow.. wow at some of you niggs on here talking about black women that way. Only people I ever hear complain about a female being loud or having a attitude is weak men. No matter a chick a race or color, if you don't demand respect you not going to get respect.
 7 years ago '07        #69
carltouss619 8 heat pts
space
avatar space
space
$9,453 | Props total: 671 671
 illmatic826 said:


Sounds like some of yall cant handle a woman who demands respect. If you carried yourselves well, spoke and acted in a respectable manner.... Sisters wouldnt have the nerve to come at you wrong, I love our women I love a sistah, im so happy with black women i have no desire to date any other race, sounds like some of yall are anti-social, lonely and fu*ked up in the head. and im not trying to argue with yall or nothing, some of you all sound as if you have no contact with the world outside of your block, and the cpu screen get up get out and explore the world

hell some of yall should be glad a woman even talked to yall a.sses

"Soon as y'all get some doe/ you wanna put a white bi*ch on ya elbow"
:agreement6:
 04-28-2011, 07:16 AM         #70
iThink 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 carltouss619 said:
another Black athlete slave........no surprise there. Everybody in here saying Black girls probably made fun of him when he was young.........but where were these white and spanish girls at the same time? Oh yeah they just start coming around right about the time you start making news in college and hitting pro




fuuuuuuuuuck all these uncle toms in here...probably couldn't get a black girl growing up.
 05-03-2011, 12:58 AM         #71
Rendition 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Space 2020 said:
Real n*gga's fu*k all the bad bi*ches

Get your weight up fella's
 05-03-2011, 01:02 AM         #72
Rendition 
space
space
space
$n/a | Props total:  
all the Black Women I ever dated had both parents in their life and respeted their father and respected me too and never did all the hoodrat sh*t you all are talking about

leave those hoodrats alone
 05-03-2011, 01:11 AM         #73
Gibbyson 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Thee Yung Star said:
ahahahahahhahaaaaaaaaaa
Home      
  
 

 






most viewed right now
 40
2008-2018: The New Wave Where are they Now?
111 comments
20 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 35
Video inside k dot kicks w**** girl off stage for n****
572 comments
20 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 23
Image(s) inside New Air Jordan 10 Inspired by Russell Westbrook's High School Days
12 comments
2 days ago
@gear
most viewed right now
 20
May 21 - Maryland police officer fatally shot, suspect on the loose
63 comments
20 hours ago
@news
most viewed right now
 19
Video inside AR-AB - Rivals (Cassidy Diss) (Official Music Video)
99 comments
20 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 15
Image(s) inside Lil Kim Washed AF!!!
98 comments
20 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 13
Image(s) inside H1z1 drops on PS4 tomorrow, here’s 11 tips to dominate
53 comments
20 hours ago
@games
most viewed right now
 10
Nicki Minaj! FERG! Gucci! Migos!
35 comments
20 hours ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy