Coolio's hairline = GONE

most viewed right now
 118
Image(s) inside Diddy pens letter to Pusha and Kanye proclaiming "Daytona" a CLASSIC
33 comments
@hiphop
most viewed right now
 105
Image(s) inside Finished my 18 years of child support
113 comments
@wild'ish
most viewed right now
 78
I will marry this woman for real.
60 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 75
yall seen this bi-ch fu-king yet? my word!
13 comments
@thotsdimesetc

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 7 years ago '05        #61
FlamboyantOne 1 heat pts
space
avatar space
space
$3,595 | Props total: 33 33
I wonder how many of ya'll clowning him would be willing to confront him on it........
 04-20-2011, 10:50 PM         #62
Zo1987  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 804lyfe said:
Got damn coolio u look like the
[pic - click to view]

 7 years ago '05        #63
Black Moses 
space
avatar space
space
$1,541 | Props total: 408 408
 I-NeeD-$$$ said:
And the name of his only hit song too...LOL
He had more than that one hit, "Fantastic Voyage", "Too Hot" and...ah fu*k it I can't defend this old a.ss n*gga at least his music was positive but this thread aint about that..
 7 years ago '07        #64
timdog 991 heat pts991
space
avatar space
space
$33,345 | Props total: 20222 20222
 Black Moses said:
He had more than that one hit, "Fantastic Voyage", "Too Hot" and...ah fu*k it I can't defend this old a.ss n*gga at least his music was positive but this thread aint about that..
and 1,2,3,4 and c u when i get there

but yeah he need to let the braids go
 7 years ago '08        #65
MAKAVELI2199 17 heat pts17
space
avatar space
space
$5,386 | Props total: 195 195
i know he doesn't have an ICP tattoo on his right arm ....


the fu*k? and why this dude not just shave his whole damn head??
 7 years ago '11        #66
DRAGONFLY JONES 132 heat pts132
space
avatar space
space
$9,327 | Props total: 4398 4398
WTF?????...AND THE n*gga GOT RUBBER BANDS TIED AROUND THE SHT!!!!!
 7 years ago '08        #67
MAKAVELI2199 17 heat pts17
space
avatar space
space
$5,386 | Props total: 195 195
 timdog said:
and 1,2,3,4 and c u when i get there

[video - click to view]




:party4:
 7 years ago '10        #68
theking1 3 heat pts
space
avatar space
space
$6,236 | Props total: 12 12
 Space 2020 said:
Damn any buzz coolio had left is gone now
what buzz
 7 years ago '06        #69
RAZAH CUTS 6067 heat pts6067
space
avatar space
space
$55,964 | Props total: 24535 24535
that sh*t is terrible....muthafu*ka cut that sh*t off the sides of ya dome and act ya age....
 7 years ago '04        #70
KURUPTION!!! 541 heat pts541
space
avatar space
space
$34,673 | Props total: 1134 1134
I mean.......
 7 years ago '07        #71
killahkazi 15 heat pts15
space
avatar space
space
$4,800 | Props total: 56 56
yup, he still got it
 04-20-2011, 11:47 PM         #72
Robby Digital  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
@ the juggalo tat
 7 years ago '04        #73
IllmaticReignz 
space
avatar space
space
$2,272 | Props total: 849 849
he holdin on strong
 7 years ago '06        #74
davon4204 34 heat pts34
space
avatar space
space
$16,243 | Props total: 1684 1684
 Oh Finesse said:
he like 53 walkin around with them braids still?

 7 years ago '10        #75
ImSoThoed 418 heat pts418
space
avatar space
space
$1,901 | Props total: 20 20
Shave that monkey sh*t off, you embarrasin' us!!! *Young Pimp Voice*
 04-21-2011, 05:45 AM         #76
RandyWave17  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Get that mJ my guy
 7 years ago '04        #77
Calamity 8 heat pts
space
avatar space
space
$11,284 | Props total: 2125 2125
 Black Samurai said:
Coolio serves as a classic example to all the young rappers out there of how not to end up. I mean not everyone can be Jay-z, Will Smith or P Diddy but this is just sad.
bottom line is... if it makes money, n*gga gonna do it.. thats his "hustle" and if he still gettin show money... you know what it is... funny haircut and all... i know i wouldnt be at his show but
 7 years ago '09        #78
Chalky 314 heat pts314
space
avatar space
space
$28,375 | Props total: 23956 23956
i remember him saying thta he has the disease that makes your hair fall out, just like the guy from kriss kross
 7 years ago '04        #79
persuazion 2 heat pts
space
avatar space
space
$16,375 | Props total: 2489 2489
Even ICP was clowning him cuz his tat is spelled wrong.....damn.
 7 years ago '04        #80
persuazion 2 heat pts
space
avatar space
space
$16,375 | Props total: 2489 2489
 Nathan Copeland said:
i remember him saying thta he has the disease that makes your hair fall out, just like the guy from kriss kross
naw cuz he wouldnt have sides either.....that looks like male pattern baldness....trust me, I know
Home      
  
 

 






most viewed right now
 44
Video inside You like t**ties? You'll like these ones... MILFY
35 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 25
Video inside May 23 - tough on crime republican state representative cries when caug..
61 comments
2 days ago
@news
most viewed right now
 17
Image(s) inside Jas Prince got Cuban links for da feets
20 comments
2 days ago
@gear
most viewed right now
 12
Image(s) inside A Nice Palmed Sized Moroccan Ass
86 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 8
Video inside Ignorance is bliss to foolish hoodrats
183 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 7
May 23 - 7-Eleven Planning To Sell CBD Products in 4,000 Locations
78 comments
2 days ago
@news
most viewed right now
 6
NBA Police release video of Milwaukee Buck Sterling Brown Arrest
192 comments
1 day ago
@sports
most viewed right now
 6
Video inside What if The Documentary 2 Looked Like This!!!
78 comments
1 day ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy