Lil Wayne – Carter IV (Album Cover)

most viewed right now
 121
Video inside My experience after record deal (warning)
194 comments
@wild'ish
most viewed right now
 83
NFL Things got out of control real quick during Sea/Jax game..player almost ju..
44 comments
@sports
most viewed right now
 67
Image(s) inside Only 500 followers, catch her before she blow as a ig thot
49 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 61
Article inside The 10 Worst Jay-Z Songs Of All Time
129 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 7 years ago '04        #81
Calamity 8 heat pts
space
avatar space
space
$11,020 | Props total: 1829 1829
Why he smiling like a old man with no teetth?
 7 years ago '12        #82
DoMieD 5 heat pts
space
avatar space
space
$46,982 | Props total: 1244 1244
 justinjones said:

[pic - click to view]





[pic - click to view]



what joined concept is there besides the name and the font when it comes to the cover

What? Jesus what you guys 15?? I didnt say there was a concept.. THATS THE fu*kING POINT!!!! There was no concept.

Man i cant with u little hoodlums. You nigs got no sense
 7 years ago '05        #83
Fresh|B 976 heat pts976
space
avatar space
space
$43,417 | Props total: 25022 25022
 DoMieD said:
Damn u so mad like you clownin Fab gonna hurt my feelings or something.

Your one retarded mother fu*ker tho. I didnt say I wanted him to do anything. I just said what you said makes no sense. Period.

And Fab always has been and always will be better than Wayne and all the other garbage a.ss rappers u listen to bc u think u hood.

The only hood n*gga on the internet 16 hours aday
...Who Said It Was Going Hurt Your Feelings? You Known For Riding With Fab,I Dont Care if You Hurt...Happy...Sad...Mad or Whatever if I Bring Him Up.

You Asking Why Wayne Didnt Do Carter 4 Cover Like C1 & C2 and I Said Did He Do C3 Like Those Last Two? And You Sitting Here Giving It Extra Thought Like Its A Pop Quiz. He Continuing The Cover From Where CS3 Left Off.

@ Think U Hood...Thanks For Letting Me Know You Feel Threaten Thinking I'm Hood...Go Drop It In Complaint Bag,n*gga



 justinjones said:
what joined concept is there besides the name and the font when it comes to the cover
...Let It Go Cuzzo. Remember....This The Same n*gga That Got Angry Cause We Wasnt Feeling The Soul Tape Cover.

"ITS JUST A COVER,MAAAAAANNN"


Last edited by Fresh; 04-19-2011 at 06:18 PM..
 7 years ago '12        #84
DoMieD 5 heat pts
space
avatar space
space
$46,982 | Props total: 1244 1244
 Fresh Whyte said:
...Who Said It Was Going Hurt Your Feelings? You Known For Riding With Fab,I Dont Care if You Hurt...Happy...Sad...Mad or Whatever if I Bring Him Up.

You Asking Why Wayne Didnt Do Carter 4 Cover Like C1 & C2 and I Said Did He Do C3 Like Those Last Two? And You Sitting Here Giving It Extra Thought Like Its A Pop Quiz. He Continuing The Cover From Where CS3 Left Off.

@ Think U Hood...Thanks For Letting Me Know You Feel Threaten Thinking I'm Hood...Go Drop It In Complaint Bag,n*gga
Holy sh*t. A. Thats NOT what I asked you illiterate ****. I said if he was gonna start a new concept (C3, C4) then it makes no sense bc C1, C2 didnt follow concept

Dont you get it? What your saying is like "Tha Carter" is a concept he's following since its C1, C2, C3, etc.. So thats like him naming C4 something completely but then calling his next album C5 or some sh*t. It makes no sense.

Man forget it, dudes got no sense. Cant even type proper english sentences and sh*t.


Last edited by DoMieD; 04-19-2011 at 06:20 PM..
 7 years ago '05        #85
Gm0ney85 9 heat pts
space
avatar space
space
$13,721 | Props total: 2161 2161
waynes here..

su woo..
 7 years ago '04        #86
justinjones 307 heat pts307
space
avatar space
space
$49,362 | Props total: 6375 6375
 DoMieD said:
What? Jesus what you guys 15?? I didnt say there was a concept.. THATS THE fu*kING POINT!!!! There was no concept.

Man i cant with u little hoodlums. You nigs got no sense
nope but i been going back and forth with you all day about covers though. which you said u didn't even give a sh!t about
 7 years ago '12        #87
DoMieD 5 heat pts
space
avatar space
space
$46,982 | Props total: 1244 1244
 justinjones said:
nope but i been going back and forth with you all day about covers though. which you said u didn't even give a sh!t about
I dot give a sh*t abiut a cover.. Did I come in here and critize the cover? Did i come in here and say OMG that cover is gonna make me buy this album!!!!! ??

No I just commented on this dumbass's idea that he was all of a sudden starting a new concept with his covers after 3 installements into the series
 7 years ago '06        #88
KFrizzle 296 heat pts296
space
avatar space
space
$5,859 | Props total: 143 143
@ this fu*kin arguement above ^^^^
 7 years ago '07        #89
DaKid730 10 heat pts10
space
avatar space
space
$6,596 | Props total: 677 677

[pic - click to view]

 7 years ago '07        #90
TH35 103 heat pts103
space
avatar space
space
$85,770 | Props total: 14586 14586
 04-19-2011, 06:24 PM         #91
Rendition 
space
space
space
$n/a | Props total:  
some of yall n*ggas a beast with the photoshop
 7 years ago '12        #92
DoMieD 5 heat pts
space
avatar space
space
$46,982 | Props total: 1244 1244
 KFrizzle said:
@ this fu*kin arguement above ^^^^
n*ggas get high on BX and come up with some dumb sh*t man

Oh sh*t Wayne gonna have a Middle school yearbook picture for his next album to symbolize his middle school years!!!!!


:banghead:
 7 years ago '05        #93
Fresh|B 976 heat pts976
space
avatar space
space
$43,417 | Props total: 25022 25022
 DoMieD said:
I dot give a sh*t abiut a cover..
...You That Mad? Damn....


[video - click to view]


Then Come Back To The Phone....
 7 years ago '12        #94
DoMieD 5 heat pts
space
avatar space
space
$46,982 | Props total: 1244 1244
 Fresh Whyte said:
...You That Mad? Damn....



Then Come Back To The Phone....
Dog u really gonna point out some grammatical errors when you cant even type complete sentences???
 7 years ago '04        #95
TrueWest_1 1 heat pts
space
avatar space
space
$1,935 | Props total: 193 193
*looks at Carter 4 cover then looks at avy*



 7 years ago '06        #96
KFrizzle 296 heat pts296
space
avatar space
space
$5,859 | Props total: 143 143
I know right, Fools gotta get high, then come to BX.
He prob just trolling tho, these Ethugs are ruthless these days
 04-19-2011, 06:29 PM         #97
Marvin Hagler 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 TrueWest_1 said:
*looks at Carter 4 cover then looks at avy*




Wayne swagger jackin again?
 7 years ago '05        #98
Fresh|B 976 heat pts976
space
avatar space
space
$43,417 | Props total: 25022 25022
 DoMieD said:
Dog u really gonna point out some grammatical errors
...With The Help of Anger. Temper...Temper...Teeeemmppeerrrr
 04-19-2011, 06:30 PM         #99
Dangerously 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Are y'all really beefin' that hard over what the concept could be?
At least Fresh is funny about it
 7 years ago '06        #100
KFrizzle 296 heat pts296
space
avatar space
space
$5,859 | Props total: 143 143
 Fresh Whyte said:
[b]...You That Mad? Damn....


Foolish a.ss MothaSucka
Home      
  
 

 






most viewed right now
 34
Image(s) inside dannielledai
14 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 30
Image(s) inside Ukrainian Fashion Model Mariya Melny Thong Bikini
33 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 28
Video inside Every retarded thot think they a dime on IG
13 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 24
Image(s) inside olliejayy (those pierced nipples...)
53 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 19
Article inside Rick Ross’ Longtime Manager Black Bo Has Died
47 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 12
Video inside Dec 9 - Scientists Create Vitamin A-Rich Fruit That Could Save Many Lives
33 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 7
Article inside How Apple has won (and kept) my business
70 comments
1 day ago
@tech
most viewed right now
 6
Image(s) inside Air Jordan 11 "Win Like 96" finally releases after a long history of r..
63 comments
2 days ago
@gear
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy