Kobe Bryant fined 100k for gay slur comment

most viewed right now
 107
Ms Vicky gives my blicky a stiffy with them titties
39 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 99
NBA BX do you agree with Scottie Pippen??
113 comments
@sports
most viewed right now
 63
Childish Gambino is the offspring of 50 Cent and Kanye West
21 comments
@hiphop
most viewed right now
 53
May 20 - Europeans Clown US Gun Violence & The NRA - #MAGA
86 comments
@news

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 7 years ago '04        #1
8809 pageviews
103 comments


wheezyfbaby 9 heat pts
space
avatar space
space
$4,410 | Props total: 29 29
Kobe Bryant fined 100k for gay slur comment
 

 
AlexKennedyNBA: Kobe Bryant has been fined $100,000 for the comments he made last night.
36 seconds ago


[pic - click to view]


103 comments for "Kobe Bryant fined 100k for gay slur comment"

 7 years ago '09        #2
TriniSoldier 69 heat pts69
space
avatar space
space
$53,753 | Props total: 34770 34770
lmao thats a force

fu*k that n*gga tho


 7 years ago '05        #3
GUNIT-FINEST 
space
avatar space
space
$17,638 | Props total: 354 354
wow gay nba buckle under the all bad PR there fu*king reality shows that come on ever week that says f*g and homo all time but we trippen cause kobe said this on the side line . smdh cmo on

blk player cant talk gotta love this U.S
 04-13-2011, 04:01 PM         #4
WestSide22 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Stern is a joke, are they going to start fining players for every curse word said. Hopefully all the money is sent towards a charity to f!ght anti gay violence.

Does anyone know if they fined Kenyon Martin a few years ago for what he said to Cuban?
 7 years ago '08        #5
Dunknown24 34 heat pts34
space
avatar space
space
$16,048 | Props total: 754 754
:omfg:100 THOUSAND?!?!


fu*king f*ggots
 7 years ago '05        #6
Rockobox 76 heat pts76
space
avatar space
space
$12,376 | Props total: 1 1
that's chump change for Kobe, ain't it?
 7 years ago '09        #7
ReggieA 196 heat pts196
space
avatar space
space
$43,964 | Props total: 4829 4829
LOL I saw either a fine or a suspension coming. I mean you can't control what you say on the court, but for the sake of their image, they felt they had to take action. Kind of a lose-lose situation.
 7 years ago '04        #8
DJ Maximum|M 51 heat pts51
space
avatar space
space
$44,339 | Props total: 15052 15052
i swear i heard worse they only doing it cuz its kobe and hes the face of the league... PR decision
 7 years ago '04        #9
DJ Maximum|M 51 heat pts51
space
avatar space
space
$44,339 | Props total: 15052 15052
 ReggieA said:
LOL I saw either a fine or a suspension coming. I mean you can't control what you say on the court, but for the sake of their image, they felt they had to take action. Kind of a lose-lose situation.
suspension? u thing stern is gonna have a kobeless game during the playoffs? u know how much money they would lose?
 7 years ago '06        #10
youngskits718 2 heat pts
space
space
space
$5,119 | Props total: 16 16
I swear this punk a.ss fools like Stern need to go back and fine Kenyon Martin for saying the word f*ggot too.

You can't ever hear Kobe say the word
 7 years ago '06        #11
PG-13 126 heat pts126
space
avatar space
space
$31,930 | Props total: 9 9
lol that ain't gon do sh*t...Kobe makes that much probably in one game.
 7 years ago '05        #12
Rockobox 76 heat pts76
space
avatar space
space
$12,376 | Props total: 1 1
 youngskits718 said:
I swear this punk a.ss fools like Stern need to go back and fine Kenyon Martin for saying the word f*ggot too.

You can't ever hear Kobe say the word
You think Stern really gives TWO FLYING fu*kS about Kenyon Martin?!
 7 years ago '04        #13
Silentmurdah33 1 heat pts
space
avatar space
space
$3,071 | Props total: 113 113
fu*kin faggots


sh*t shouldnt be that big of a deal had the camera not been all in his mug no one would have given a fu*k.
 7 years ago '04        #14
KURUPTION!!! 541 heat pts541
space
avatar space
space
$34,671 | Props total: 1131 1131
 Rockobox said:
that's chump change for Kobe, ain't it?
You already know it is so I'm not sure where you're going with this.
 7 years ago '09        #15
ReggieA 196 heat pts196
space
avatar space
space
$43,964 | Props total: 4829 4829
 DJ Maximum said:
suspension? u thing stern is gonna have a kobeless game during the playoffs? u know how much money they would lose?
LOL I heard Tony on PTI saying it was a suspendable offense, I think that is the only reason I thought that. But I mean, like Wilbon said, you cannot control the language on the court, it was in the heat of the moment, but I mean he knew what he said was out of line.
 7 years ago '10        #16
jmheight1 42 heat pts42
space
avatar space
space
$6,961 | Props total: 10580 10580
smh.... The NBA is losing their mind.
 7 years ago '09        #17
Acid Rap 78 heat pts78
space
avatar space
space
$9,302 | Props total: 71 71
fu*kin f*ggots.
 7 years ago '05        #18
Rockobox 76 heat pts76
space
avatar space
space
$12,376 | Props total: 1 1
 kuruption said:
You already know it is so I'm not sure where you're going with this.
...I'm not going anywhere.

I made an accurate statement.

You ready to pop off when I just made a serious post?

Calm your t*ts.
 7 years ago '04        #19
justinjones 310 heat pts310
space
avatar space
space
$50,650 | Props total: 9582 9582
 GUNIT-FINEST said:
wow gay nba buckle under the all bad PR there fu*king reality shows that come on ever week that says f*g and homo all time but we trippen cause kobe said this on the side line . smdh cmo on

blk player cant talk gotta love this U.S
you don't have kids watching reality shows. 100,000 isn't sh!t to kobe anyway
 7 years ago '05        #20
DaDon23 71 heat pts71
space
avatar space
space
$19,031 | Props total: 10064 10064
It's the the production crew fault really. Not even talking about this situation but there are countless times when the camera zooms in on player while you can clearly see how pissed they are.
Home      
  
 

 






most viewed right now
 67
Video inside Russians catching up on the the Culture too now, Jheeeeeeeze!!
42 comments
21 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 35
Video inside I’ll take “things a brotha wouldn’t do” for $200 Alex
134 comments
21 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 33
Most dangerous gym fails :obamalmao:
92 comments
23 hours ago
@misc
most viewed right now
 27
Image(s) inside Biggest fall off in music industry history :tylereww:
102 comments
20 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 26
Video inside T.I. and Rihanna playing Illuminati games
108 comments
23 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 26
May 20 - gas is now $3 a gallon on average
91 comments
21 hours ago
@news
most viewed right now
 19
Image(s) inside Im suckin toes and lickin asss. It must be something in the water. Do ..
35 comments
21 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 15
Video inside Cas and 69 Talk on Live, Now Best Friends
48 comments
21 hours ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy