So 50 Took The Blue Lambo Back From Ciara?

most viewed right now
 88
yall seen this bi-ch fu-king yet? my word!
45 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 81
Image(s) inside Finished my 18 years of child support
211 comments
@wild'ish
most viewed right now
 73
Big Gipp Exposes What REALLY Happened Between Pimp C & Master P Forcing P TO L..
92 comments
@hiphop
most viewed right now
 68
Image(s) inside Kanye West - Love Everyone [COVER]
115 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 7 years ago '04        #41
djinferno 1 heat pts
space
space
space
$3,231 | Props total: 34 34
think about it, 8 Mil albums, lets say she makes 50 cents per unit, wich she dont... so thats 4 Mil, now the tax man takes half so she got 2 Mil left lets say she go cheap on the crib and get it for half a mil... If you could travel, lifestyle, studio time and all that lifestyle...

I would think that buying a Lambo would be a pretty dumb move...

Thats just me tho...

Dont be fooled, many of your favorite artists cant afford no Mercilago son, real life is not videos...
 7 years ago '06        #42
Game375 48 heat pts48
space
avatar space
space
$13,780 | Props total: 1147 1147
if i wasnt hittin it id demand it back too
 7 years ago '07        #43
thehustler07 128 heat pts128
space
space
space
$1,005 | Props total: 0 0


Fif wild for this one... it was strange seein him pose in the lamboo last week
 7 years ago '10        #44
shoeprano27 23 heat pts23
space
avatar space
space
$5,723 | Props total: 46 46
ummmm.. whats the business between these 2?
 7 years ago '06        #45
"SS" 28 heat pts28
space
avatar space
space
$10,457 | Props total: 5730 5730
 djinferno said:
think about it, 8 Mil albums, lets say she makes 50 cents per unit, wich she dont... so thats 4 Mil, now the tax man takes half so she got 2 Mil left lets say she go cheap on the crib and get it for half a mil... If you could travel, lifestyle, studio time and all that lifestyle...

I would think that buying a Lambo would be a pretty dumb move...

Thats just me tho...

Dont be fooled, many of your favorite artists cant afford no Mercilago son, real life is not videos...
another bx accountant i see
 7 years ago '11        #46
GangGreen227 42 heat pts42
space
avatar space
space
$2,829 | Props total: 139 139
 2totimes said:
"damn damn ma, we aint even have to go thru it like that, it wasnt even that big. but anyway let me get that coat, let me get that ring, OH its stuck, let me get the whole finger then. let me get them bags from paris....and thm puppies is staying yo"

-ghostface k!llah

50 pulled a ghostface who pulled an Oran Jones on them hos
word
 7 years ago '10        #47
StillScrappy 6 heat pts
space
avatar space
space
$1,959 | Props total: 141 141
 Athavan 789 said:
it has the same rims in both pics so must be the same car

How the? n*gga the rims ain't even visible LOL!

He done gone into the pic and seen what we humans cannot, the fu*k n*gga?
 7 years ago '04        #48
PrisonRules 70 heat pts70
space
avatar space
space
$26,926 | Props total: 5761 5761
 djinferno said:
thats where you wrong, artists are broke, its called being on a major...
smarten up man, not all artist are broke..esp someone with mass appeal like ciara. kids love her, hos love her,,she sells albums, tours and endorsements
 7 years ago '10        #49
theking1 3 heat pts
space
avatar space
space
$6,236 | Props total: 12 12
 djinferno said:
thats where you wrong, artists are broke, its called being on a major...


 7 years ago '04        #50
Screwhead|m 194 heat pts194
space
avatar space
space
$14,978 | Props total: 282 282
 2totimes said:
"damn damn ma, we aint even have to go thru it like that, it wasnt even that big. but anyway let me get that coat, let me get that ring, OH its stuck, let me get the whole finger then. let me get them bags from paris....and thm puppies is staying yo"

-ghostface k!llah


Ghostface >>>
 04-04-2011, 04:06 PM         #51
TheGlitch 
space
space
space
$n/a | Props total:  
at least she didn't give it away
 04-04-2011, 04:33 PM         #52
LoeSoSick 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 7 years ago '05        #53
Rockstar718 69 heat pts69
space
avatar space
space
$11,147 | Props total: 11134 11134
 legendisdope said:
burnin houses down and bein da repo man=boss
You ain't never lied... Hahaha
 7 years ago '04        #54
smurfdoran 25 heat pts25
space
space
space
$2,929 | Props total: 127 127
 StillScrappy said:
How the? n*gga the rims ain't even visible LOL!

He done gone into the pic and seen what we humans cannot, the fu*k n*gga?
the other day 50 was shown in the same car with the same rims.
 7 years ago '04        #55
xbossxplayax 
space
avatar space
space
$4,599 | Props total: 1631 1631
 pkilla111 said:
:jay: at that color
Why, yo favorite hue aint jayz blue?
 7 years ago '04        #56
Kadroan 119 heat pts119
space
avatar space
space
$35,176 | Props total: 8164 8164
dang Fif
 7 years ago '04        #57
nobody 1 heat pts
space
avatar space
space
$2,441 | Props total: 1535 1535
It was never Ciara's ride to begin with I bet. You know the owner on the registration said Curtis Jackson, ha!
 7 years ago '04        #58
lfletcher 
space
avatar space
space
$2,168 | Props total: 137 137
She driving Amarie's lambo now.
 7 years ago '09        #59
Toss 
space
space
space
$7,486 | Props total: 2218 2218
wow this n*gga fif lol
 7 years ago '05        #60
Swisher sweet 87 heat pts87
space
avatar space
space
$15,792 | Props total: 3 3
Oh sh*t I forgot to come back in this thread

fu*k it Ciara caught another L until I see her driving around in the blue lambo again
Home      
  
 

 






most viewed right now
 45
Image(s) inside This guy slaps your girls ass... wyd
105 comments
20 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 34
Article inside Cable customer forced oral sex on repairman:
134 comments
20 hours ago
@misc
most viewed right now
 23
Video inside Guaranteed method to overcome laziness
36 comments
20 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 21
Amber rose slept with 21 savage best friend
196 comments
20 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 20
NBA GS fans, how worried are you?
131 comments
2 days ago
@sports
most viewed right now
 13
Jay Z Sued For Misusing RocNation Logo He Does Not Own
9 comments
20 hours ago
@gear
most viewed right now
 9
Image(s) inside Jas Prince got Cuban links for da feets
24 comments
2 days ago
@gear
most viewed right now
 8
Video inside Ring Doorbell Test
8 comments
2 days ago
@tech
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy