Justin Bieber Spotted At The Berlin Airport Rocking A YMCMB Shirt & Stewie Chain!

most viewed right now
 128
Jersey Drug King-Pin gets sworn in as a lawyer
27 comments
@wild'ish
most viewed right now
 113
Pusha Takes DIRECT SHOT AT Wheelchair Jimmy DRAKE "It was Never Written Like Q..
186 comments
@hiphop
most viewed right now
 74
RIP Pusha T just ended his own career tonight by taking a shot at Drake
130 comments
@hiphop
most viewed right now
 68
Video inside Ignorance is bliss to foolish hoodrats
43 comments
@wild'ish

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 7 years ago '07        #61
1LynguisticMind 177 heat pts177
space
avatar space
space
$24,901 | Props total: 1159 1159
pretty much shows who that whack a.ss group audience is,

teenagers and preteen kiddie boppers
 7 years ago '05        #62
eric wright 2 heat pts
space
space
space
$5,366 | Props total: 754 754
dat boy bieber :smokin:


:waynedatass:
 7 years ago '09        #63
K0ntrast 66 heat pts66
space
avatar space
space
$30,568 | Props total: 15793 15793
Bieb the don
 7 years ago '04        #64
Jaysin_305 85 heat pts85
space
avatar space
space
$3,367 | Props total: 476 476
i like the shirt but the stewie chain ............LOL corny
 7 years ago '07        #65
Murda Ave 
space
avatar space
space
$796 | Props total: 32 32
Just Another "Surburbian" That Wanna Be Urban Smh
 7 years ago '04        #66
kenoe212004 27 heat pts27
space
avatar space
space
$12,813 | Props total: 5043 5043
 The N said:
he will be on C4
NEVER!!!!! BUT I THINK HE's A Blood now Ima Start Rockin YMCMB Clothes Them sh*ts Looks Raw Tho Swagg!!!!!!!!!


Last edited by kenoe212004; 04-04-2011 at 02:05 PM..
 04-04-2011, 02:05 PM         #67
Hotboy1982 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Lol y'all cats are reaching cause it's a shirt that they gave me,like someone else wrote, anybody who's down with them on some friendship ish probably has one, every time a label is "hot" or considered "cool" everybody on the outside looking in jumps on the bandwagon, like people used to throw up the Roc sign or wearing ruff Ryder shirts or wu-tang shirts or no limit chains and none of those were even on those labels, lmao.
 7 years ago '05        #68
GST 
space
avatar space
space
$15,349 | Props total: 3437 3437
he changed his hairdo so he can wear hats now and not fuk it up
 7 years ago '05        #69
NomiS 2 heat pts
space
avatar space
space
$6,128 | Props total: 55 55
looks like a clown
 7 years ago '10        #70
theking1 3 heat pts
space
avatar space
space
$6,236 | Props total: 12 12
 DrX said:
lol he getting his chris brown swag...he gonna beat that gomez gorl down next


 7 years ago '08        #71
j-dub82 
space
avatar space
space
$1,948 | Props total: 56 56
#winning
 04-04-2011, 04:35 PM         #72
peterpiper78 
space
space
space
$n/a | Props total:  
This bieber dude is fu*king whack. lol at you n*ggas giving the little nerd some props.
 7 years ago '06        #73
grunsthis 16 heat pts16
space
avatar space
space
$6,283 | Props total: 9 9
thank you BASEDBIEB
 04-04-2011, 05:57 PM         #74
Powerager 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Birdmans take'n all these young n*ggas a.sses.


[pic - click to view]

 7 years ago '05        #75
2 Pistolz 13 heat pts13
space
avatar space
space
$17,694 | Props total: 8 8
Birdman got up in that lil' young white a.ss.

suck lil bieber lil d!ck
 7 years ago '04        #76
lfletcher 
space
avatar space
space
$2,168 | Props total: 137 137
Thats wild but someone obviously gave that YMCMB shirt. Dude prolly just a fan like everybody else.
 7 years ago '05        #77
Gm0ney85 9 heat pts
space
avatar space
space
$13,757 | Props total: 2229 2229
 peterpiper78 said:
This bieber dude is fu*king whack. lol at you n*ggas giving the little nerd some props.
n*gga got skillz on them drums.. fu*k u mean..

but other than that.. i'll agree
 7 years ago '04        #78
dajerzeerat 5 heat pts
space
avatar space
space
$1,116 | Props total: 1 1
the REAL story here... he's roc'n the obey hat. shouts to shepard fairey
 7 years ago '05        #79
Swisher sweet 87 heat pts87
space
avatar space
space
$15,792 | Props total: 3 3
 Powerager said:
Birdmans take'n all these young n*ggas a.sses.


[pic - click to view]


[pic - click to view]

 7 years ago '10        #80
Alixix 27 heat pts27
space
avatar space
space
$4,721 | Props total: 25 25
 ronin said:

[pic - click to view]




....That

[pic - click to view]

Home      
  
 

 






most viewed right now
 40
Image(s) inside She Earned Her Stripes...
19 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 34
ashley graham killing it i'm sold yo!
87 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 27
Image(s) inside Fresh Prince Of Bel Air Mansion 2018
84 comments
2 days ago
@movies
most viewed right now
 15
Video inside Graphics are Blurring the Lines, ya ready for this?.
37 comments
2 days ago
@games
most viewed right now
 11
Video inside Rockstar game's troubles summed up perfectly
88 comments
2 days ago
@games
most viewed right now
 11
May 22 - Deadly Chinese Fentanyl Is Creating a New Era of Drug Kingpins
63 comments
2 days ago
@news
most viewed right now
 10
Video inside Top 10 Comic Book Superheroes NOT from Marvel or DC
20 comments
2 days ago
@movies
most viewed right now
 4
Image(s) inside Jessica Jones AKA Krysten Ritter Is Fine To Me Bruh
88 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy