Breakfast For Champions: "Black & Yellow" hitmaker Wiz Khalifa puts together a morning treat.

most viewed right now
 109
Image(s) inside Smashing With The House Arrest Bracelet On 🤷🏾*♂&..
54 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 101
Image(s) inside Nicki Minaj disses Pusha on IG
203 comments
@hiphop
most viewed right now
 82
Drake- Iím Upset
392 comments
@hiphop
most viewed right now
 49
Image(s) inside The Only PAWG That Matters
107 comments
@thotsdimesetc

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 7 years ago '08        #41
stlcardinals19 32 heat pts32
space
avatar space
space
$19,443 | Props total: 6179 6179
Ashtray=f**kin disgusting

It really brought down the pic
 7 years ago '05        #42
Flatbush85 55 heat pts55
space
avatar space
space
$14,690 | Props total: 1474 1474
 THEINFAMOUS said:
Id put salsa on eggs over ketchup





I'm dead serious but where the f**k are y'all from where ketchup and eggs is not normal. I mean iHOP puts it on every table for that specific purpose!!!!!
 7 years ago '04        #43
Konartis81 
space
avatar space
space
$387 | Props total: 0 0
 rai09 said:
yall sleepin on tha shake at the bottom lol.



but ketchup on eggs? *insert drake face here*

lol thats what im saying if i was buying that much at a time i wouldnt want half it to be shake id be looking at my dealer like
 7 years ago '10        #44
Nautilus O 18 heat pts18
space
avatar space
space
$16,110 | Props total: 12040 12040
 kriskross00 said:
Ive ate ketchup on my eggs since i was atleast 5..id still do it now if i didnt realize how bomb hot sause is on them
Im sitting here like how can you eat eggs without Ketchup, but you aint liying though bacon and egg sandwich on honey wheat with hot sauce is a gift from God


Last edited by Nautilus O; 03-18-2011 at 12:24 AM..
 7 years ago '06        #45
*c.o.a.* 104 heat pts104
space
avatar space
space
$3,659 | Props total: 44 44
 J_Duece said:
Ketchup tastes great on eggs, the f**k wrong with yall, don't knock it if you haven't tried it.
foreal tho everybody where im frm do tht tf wrong with boxden n*ggas
 7 years ago '04        #46
Fam37 
space
space
space
$335 | Props total: 13 13
see thats how i no the majority of you bx members is black when i heard hot sauce on eggs......
dont take this the wrong way but do you guys put hot sauce on everything
 7 years ago '10        #47
Nautilus O 18 heat pts18
space
avatar space
space
$16,110 | Props total: 12040 12040
 Fam37 said:
see thats how i no the majority of you bx members is black when i heard hot sauce on eggs......
dont take this the wrong way but do you guys put hot sauce on everything
honestly......yes

i used to keep a bottle in my car
 7 years ago '05        #48
Flatbush85 55 heat pts55
space
avatar space
space
$14,690 | Props total: 1474 1474
 Fam37 said:
see thats how i no the majority of you bx members is black when i heard hot sauce on eggs......
dont take this the wrong way but do you guys put hot sauce on everything
You damn skippy
 7 years ago '05        #49
THEINFAMOUS 19 heat pts19
space
avatar space
space
$47,954 | Props total: 13384 13384
 karr153 said:
I'm dead serious but where the f**k are y'all from where ketchup and eggs is not normal. I mean iHOP puts it on every table for that specific purpose!!!!!
Ihop serve burgers n fries too tho
 7 years ago '05        #50
Flatbush85 55 heat pts55
space
avatar space
space
$14,690 | Props total: 1474 1474
 THEINFAMOUS said:
Ihop serve burgers n fries too tho

But you dont even put ketchup on fries!!!! Come on B that has to be a crime. Who the f**k dosent like ketchup on thier fries.


 THEINFAMOUS said:
I dont even eat ketchup on fries. Only thing i put ketchup on is meatloaf.
 7 years ago '07        #51
Hunedz|M 38 heat pts38
space
avatar space
space
$6,414 | Props total: 3 3
Hol' up, what yall know 'bout jelly grits? Ewwwweee lol..
 03-18-2011, 12:35 AM         #52
Ca$h Out 
space
space
space
$n/a | Props total:  
who doesn't put ketchup on eggs? ketchup+pepper+cheese+some more s**t= there you go
 7 years ago '04        #53
CTre 22 heat pts22
space
avatar space
space
$33,576 | Props total: 3080 3080
I f**k with Jelly eggs hard... I have family members that I've seen do ketchup on eggs and i was like helll nah.. I'm black and I don't even use hot sauce
 03-18-2011, 12:37 AM         #54
Ca$h Out 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Hunedz said:
Hol' up, what yall know 'bout jelly grits? Ewwwweee lol..


last time i had jelly with my grits is when my toast fell in it...s**t was nasty dog
 03-18-2011, 12:39 AM         #55
Flacco Da Gawd 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 TampaBay Bucs said:
Best hot sauce ever for anything including eggs.


[pic - click to view]



Yea, Imma make me some f**king eggs and turkey bacon in a minute. :tasty:
I'm mobile so I had to click the link to see the pic.

In my head I said if this n*gga put anything other than Cholula I'm giving him hate for a year...

Glad to see there's no need for that

My n*gga
 7 years ago '05        #56
2 Pistolz 13 heat pts13
space
avatar space
space
$17,694 | Props total: 8 8
blouse & skirt.... is a whole heap a grabba dat !


[pic - click to view]

 7 years ago '06        #57
LGK 35 heat pts35
space
avatar space
space
$6,716 | Props total: 1260 1260
 Konartis81 said:
lol thats what im saying if i was buying that much at a time i wouldnt want half it to be shake id be looking at my dealer like

exactly, but i guess he hit up some n*gga for his whole stash or sum.

 Nautilus O said:
honestly......yes

i used to keep a bottle in my car
i packed a bottle when i left for college


[pic - click to view]

 7 years ago '06        #58
luckluck 17 heat pts17
space
avatar space
space
$2,935 | Props total: 165 165
 MY_name said:
I'm mobile so I had to click the link to see the pic.

In my head I said if this n*gga put anything other than Cholula I'm giving him hate for a year...

Glad to see there's no need for that

My n*gga
Cholula go hard but don't sleep on good old
[pic - click to view]

and
[pic - click to view]

 7 years ago '08        #59
flix02 2064 heat pts2064
space
avatar space
space
$10,672 | Props total: 4057 4057
 TampaBay Bucs said:
Best hot sauce ever for anything including eggs.


[pic - click to view]



Yea, Imma make me some f**king eggs and turkey bacon in a minute. :tasty:


hot sauce>>>>>ketchup
 03-18-2011, 12:54 AM         #60
Infamous B 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Dat n*gga87 said:
Another wiz khalifa thread

[pic - click to view]

bruh u linger around waiting for each new wiz thread to come up so u can post the same picture.

i think at this point, its safe to say you lost
Home      
  
 

 






most viewed right now
 60
Gillie The Kid Goes Off Talking Bout Pusha T. Vs Drake, & Quentin Miller
100 comments
18 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 60
Video inside BREAKING - Chi Wire: MUBU Krump (The ScoreKeeper) DEAD !
114 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 48
McDonald's customers suing for $5M over unwanted Quarter Pounder cheese
40 comments
2 days ago
@wild'ish
most viewed right now
 35
Video inside Man Shot over 20 times outside of Drakes "Pick 6ix" Restaurant in Toron..
104 comments
24 hours ago
@misc
most viewed right now
 31
Image(s) inside They are all tall and thick which is very intimidating
47 comments
20 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 30
NBA 360 Aerial View of Lebron James' Home. Akron, Ohio
65 comments
22 hours ago
@sports
most viewed right now
 17
Article inside Reboot your router
41 comments
19 hours ago
@tech
most viewed right now
 17
Image(s) inside She is a single young mother of 2 (just turned 19)
94 comments
20 hours ago
@thotsdimesetc
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy