Jesus Christ... Is this woman Amber Rose thighs real?

most viewed right now
 200
Image(s) inside Twitter exposed SZA as FAKE Again ( CAREER FINALLY OVER?)
80 comments
@hiphop
most viewed right now
 109
Video inside T.I. and Rihanna playing Illuminati games
54 comments
@hiphop
most viewed right now
 91
Yo wtf is Jim Jones wearing??This a grown man??
77 comments
@hiphop
most viewed right now
 84
Deadpool 2 chokes at the Box Office. Underperming at 125 mil
99 comments
@movies

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 7 years ago '04        #41
polorsport2345 8 heat pts
space
space
space
$8,458 | Props total: 2472 2472
glad that was fake cus b**ch looked abnormal with them hulk thighs that could prolly kick through walls
 03-17-2011, 04:55 PM         #42
StayBlazin1 
space
space
space
$n/a | Props total:  
if i could hit that afterward id be like




















































 7 years ago '09        #43
NcAlien 2 heat pts
space
avatar space
space
$2,534 | Props total: 1816 1816
She is one of my FAvs

After the Photoshop
 03-17-2011, 05:18 PM         #44
g.o.a.t91 
space
space
space
$n/a | Props total:  
That aint real, no effin way.
 7 years ago '05        #45
igotjshoe 1 heat pts
space
avatar space
space
$1,662 | Props total: 39 39
her face showing lines i.e. hard living(smoking, drinking, drugs, no sleep)



























I'll still pipe though
 7 years ago '04        #46
Kadroan 119 heat pts119
space
avatar space
space
$35,121 | Props total: 8133 8133
damn!
 7 years ago '08        #47
knAwle3ge 73 heat pts73
space
avatar space
space
$6,262 | Props total: 413 413
"i'd beat off just to her bare thigh"

 7 years ago '06        #48
Game375 48 heat pts48
space
avatar space
space
$13,777 | Props total: 1146 1146
 R.O.B said:
*Actual Picture*


[pic - click to view]



SMH
easy photoshop look at the lines in the sidewalk near her legs.
 7 years ago '09        #49
Live For Now 
space
avatar space
space
$237 | Props total: 1 1
she still good to me.....
 03-17-2011, 05:42 PM         #50
mdoggslim 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Offical said:
^^

These type n*ggas the same n*ggas talking s**t but if the b**ch walked in your room a.ss nekkid youd do whatever the f**k she wants you to do

shut the f**k up

Im speaking purely on her body below the waste
ugh. you peasants and your lack of grammar...



allow me:
 mdoggslim said:
yo, i'm one to respect everyone's opinions, and ima let you finish, but if you dont think thats a BAAAD b**ch....
:hay:
translation: If you do not think Amber Rose is a the embodiment of femininity (excluding the lack of hair), then good chance you are a f**got.

I hope that cleared it up for you, rupaul
 7 years ago '10        #51
lboog1423 298 heat pts298
space
avatar space
space
$35,241 | Props total: 18789 18789
 Offical said:

[pic - click to view]



Do yall n*ggas see her thighs?

Is that even possible to be all natural?

Jesus f**kin mary & joseph

i'd beat off just to her bare thigh

damn kanye won for that

i prolly would have nutted all in that b**ch

is this real life?
 7 years ago '04        #52
vazquez1085 10 heat pts10
space
avatar space
space
$3,868 | Props total: 357 357
 7 years ago '04        #53
Calamity 8 heat pts
space
avatar space
space
$11,280 | Props total: 2120 2120
so yall just gon let threadstarter get away with that fail
 7 years ago '04        #54
l0udm0uf 1 heat pts
space
avatar space
space
$7,678 | Props total: 3 3
so this fake pic gets a hot topic when it was debunked on the first page?

whats really going on here>


Last edited by l0udm0uf; 03-17-2011 at 06:02 PM..
 7 years ago '10        #55
Trilluminati GA 433 heat pts433
space
avatar space
space
$50,417 | Props total: 14668 14668
 lboog1423 said:
is this real life?
I wish!:dancingcool:
 03-17-2011, 06:20 PM         #56
Ednyce 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 DB30 said:
lol you can even see how the lines in the sidewalk are curved. If you're gonna photoshop at least do a decent job.
oh s**t you right.
 7 years ago '05        #57
AirForce318 
space
avatar space
space
$12,471 | Props total: 729 729
 R.O.B said:
*Actual Picture*


[pic - click to view]



SMH
shid the real pic ain't lookin too bad... man all she need is some damn hair.... halle berry length is fine but this tapered aint getting it done...
 03-17-2011, 06:21 PM         #58
Ednyce 
space
space
space
$n/a | Props total:  
im still eating the b00ty !
 7 years ago '10        #59
Superboy504 13 heat pts13
space
avatar space
space
$2,932 | Props total: 164 164
Why that b**ch had to cut the hair?!?!?! DAMN!!!! Everything is perfect except for that!!!
 03-17-2011, 06:28 PM         #60
TampaBay Bucs 
space
space
space
$n/a | Props total:  
b**ch dont need hair. She the only broad who can pull that look off. You think she ugly or unattractive because she has a caesar then I have bad news for you father.

 Ednyce said:
im still eating the b00ty !
Home      
  
 

 






most viewed right now
 58
Giving out da ehroll and the wet noodle🍲
35 comments
23 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 49
Video inside The Deep Dark Web
106 comments
21 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 39
May 19 - African Americans lead other minority groups in terms of spending pow..
83 comments
21 hours ago
@news
most viewed right now
 21
Colin Farrell destroying bullys dad
39 comments
23 hours ago
@movies
most viewed right now
 19
Image(s) inside May 18 - Trump orders Postmaster General to DOUBLE Amazon's shipping r..
55 comments
24 hours ago
@news
most viewed right now
 18
Image(s) inside Big t1ttied Korean rapper ready for all the smoke
86 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 15
Image(s) inside Someone get F.B.I. Director James B. Comey on the line now!
41 comments
21 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 14
Video inside Yo.. this SWATTing sh-t is HILARIOUS :dead2:
150 comments
23 hours ago
@misc
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy