Charlie Sheen On Twitter... #Winning...

most viewed right now
 122
Image(s) inside Chinx’s Killer attended his funeral!!!!!smh
50 comments
@hiphop
most viewed right now
 46
NBA Former NBA All Star Lorenzen Wright's ex wife is arrested in connection to..
79 comments
@sports
most viewed right now
 46
50 cent did something to Comedienne Aarona Lopez. She has her friends worried!!!
90 comments
@hiphop
most viewed right now
 43
NBA Kobe Bryant legendary stories like when MJ yelled @ Mugsy shoot u f'n midg..
10 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 7 years ago '07        #21
stogz 18 heat pts18
space
avatar space
space
$41,092 | Props total: 30418 30418
Charlie Sheen doesn't seem crazy to me. He seems like he knows exactly what he's doing and he's doing it on purpose because that's is what he likes to do.... that's who he wants to be.

I don't think he bashed the producers of his show because he went insane off drugs. I think he bashed them because he dislikes them with a passion.

I don't think he fux pr0nstars because he's high off coke. I think he fux them cuz he likes professional s3x.

Honestly, dude seems 100% rational to me.
 7 years ago '06        #22
modalee 5 heat pts
space
avatar space
space
$15,789 | Props total: 2312 2312
I am starting to love this new Charlie Sheen winning revolution. Someone give this man a reality show quickly
 7 years ago '04        #23
jeehtoven 51 heat pts51
space
avatar space
space
$5,645 | Props total: 470 470
^^^^really?

 03-01-2011, 07:10 PM         #24
Kuchiki_Byakuya 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 HiRolliN said:
yup her and another chick live with charlie.
It's official. Charlie WON!
 7 years ago '04        #25
Blazed4Dayz 
space
avatar space
space
$986 | Props total: 0 0
Nah that's not Bree Olsen it's Rachel LMAO
 03-01-2011, 07:33 PM         #26
tonyk 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Blazed4Dayz said:
Nah that's not Bree Olsen it's Rachel LMAO
rachel and bree are the same person you douche
 7 years ago '05        #27
Switchc2390 10 heat pts10
space
avatar space
space
$17,980 | Props total: 3261 3261
 Blazed4Dayz said:
Nah that's not Bree Olsen it's Rachel LMAO
Rachel who?
 7 years ago '04        #28
famoussasjohn 17 heat pts17
space
avatar space
space
$9,705 | Props total: 193 193
 Switchc2390 said:
Rachel who?
Bree Olson (aka Rachel Oberlin).
^ pr0n name.. ^ real name.
 03-01-2011, 07:43 PM         #29
WorldsStrangest 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Blazed4Dayz said:
Nah that's not Bree Olsen it's Rachel LMAO
 tonyk said:
rachel and bree are the same person you douche
he was making a Charile Sheen reference you fool.
 7 years ago '04        #30
jumpman2304 25 heat pts25
space
avatar space
space
$14,404 | Props total: 3912 3912
 jeehtoven said:
^^^^really?

No s**t right
 7 years ago '04        #31
Drug Free|M 11 heat pts11
space
avatar space
space
$49,204 | Props total: 1361 1361

[pic - click to view]

 7 years ago '05        #32
Switchc2390 10 heat pts10
space
avatar space
space
$17,980 | Props total: 3261 3261
 famoussasjohn said:
Bree Olson (aka Rachel Oberlin).
^ pr0n name.. ^ real name.
Ohh word.
 7 years ago '06        #33
Storchaveli 94 heat pts94
space
avatar space
space
$27,986 | Props total: 4014 4014
That's my favorite chocolate milk. Winning already.
 7 years ago '07        #34
Mr.NYCinNC 33 heat pts33
space
avatar space
space
$9,902 | Props total: 2280 2280
Hoes on my d!ck cause im winning like charlie sheen

TYBCS
 03-01-2011, 07:55 PM         #35
~: AkaDemiK :~ 
space
space
space
$n/a | Props total:  
winning
 03-01-2011, 08:08 PM         #36
DrX 
space
space
space
$n/a | Props total:  
hmmmm everything is starting to seem forced like a gimmick...i think dude is doing this act on purpose to promote himself...at first it came off naturally now it seems scripted
 7 years ago '05        #37
240sx 
space
avatar space
space
$4,405 | Props total: 1447 1447
 JayStayPaid said:
No such combination of words exists in the english language sir...
Pure Brilliance
 7 years ago '04        #38
Drug Free|M 11 heat pts11
space
avatar space
space
$49,204 | Props total: 1361 1361
 DrX said:
hmmmm everything is starting to seem forced like a gimmick...i think dude is doing this act on purpose to promote himself...at first it came off naturally now it seems scripted
I take great umbrage with that.
 03-01-2011, 08:26 PM         #39
Sid 6point7 
space
space
space
$n/a | Props total:  
its no longer LIKE A BAWSE

it is now

LIKE A SHEEN
 7 years ago '09        #40
2up2down703 
space
avatar space
space
$903 | Props total: 1 1
Charlie Sheen Wins *Flawless Victory*

And I would f**k the s**t out of Bree!
Home      
  
 

 






most viewed right now
 26
Five MORE women accuse Russell Simmons of sexual misconduct - bringing total t..
138 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 25
Image(s) inside Lawyer with big ass t1ttys
110 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 17
Image(s) inside Houston Better Stop Playing With Me 😩
56 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 8
Image(s) inside T1tty Meat from Nicki Minaj
49 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 6
Video inside 2 Arrest Made in The Murder of Rapper Chinx
150 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 5
Some confused X Men actors think they won't be Recast :mjlol:
204 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 3
Video inside Breaking News: Everyday Struggle W Joe Budden & Akademiks Won't Be Back..
165 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 3
Image(s) inside Michael Blackson comes for Kevin Hart, t.i. Comments
166 comments
2 days ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy