March 2011 : Post Your Pickups!

most viewed right now
 127
Article inside So we gon act like Clipse manager didnt get 32 years for that Whitney?
64 comments
@hiphop
most viewed right now
 93
Pusha T tweets about “duppy freestyle”
178 comments
@hiphop
most viewed right now
 62
Image(s) inside Drake Spoke Way Too Soon
113 comments
@hiphop
most viewed right now
 61
NBA Lebron Son Ask Him How He Keep Hittin Them Clutch Shots 😏
82 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 7 years ago '06        #221
NYC-Banga 113 heat pts113 OP
space
avatar space
space
$13,686 | Props total: 4280 4280
 CokeWave said:
I would prefer my g35 over the jeep

But if u dont thats cool

Lol@u tryna stress the word used

My car is fresh

I want the 07 badly tho
lol just saying u talking like ur ish is a 2011...if it was then yeah def a 2011 g35 >>jeep

but its not...so he kinda wins...
 7 years ago '04        #222
Kalon 4 heat pts
space
avatar space
space
$5,473 | Props total: 89 89
this dude brokewave needs to stop...it's disgusting. he aint gangsta and he aint winnin...
 7 years ago '07        #223
makaveli_420 
space
space
space
$2,686 | Props total: 856 856
i would smash in that jeep over the infinity everyday of the week

and banga, i think you need a new keyboard bro. haha!
 7 years ago '06        #224
NYC-Banga 113 heat pts113 OP
space
avatar space
space
$13,686 | Props total: 4280 4280
 makaveli_420 said:
i would smash in that jeep over the infinity everyday of the week

and banga, i think you need a new keyboard bro. haha!
hell naw...its the only keyboard i like cause of the light up effect...matches my modded tower...plus i was gonna buy another buy didnt see the point if the keys would rub off just like this one in such a short time..

lol
 7 years ago '07        #225
KeithHernandez 7 heat pts
space
avatar space
space
$4,196 | Props total: 170 170
 Wondah_Woman said:
the pastor at a church I visit every now and then wears TR's on dress down day and he wears them the exact same way and with tight ed hardy-ish looking shirts.
LMAO! My old boss did the Ed Hardy thing, too. He showed me his "cuties" on his Tagged profile while he was working here and dude had his MLK mustache with Ed Hardy tees and TRs.
 7 years ago '10        #226
The Insomniac 5 heat pts
space
avatar space
space
$1,113 | Props total: 497 497
They dont even make G35's anymore that s**t was discontinued in 07/08, step your game up to a G37 or be quiet, a Grand Cherokee STR8 is a f**king monster compared to any bulls**t rear wheel drive G35
 7 years ago '04        #227
bx_tale200 
space
avatar space
space
$805 | Props total: 0 0
 J2hott23 said:
Cause its fast as fu*k
crazy pickup on the srt8.
Was thinking of getting one myself.
 7 years ago '06        #228
NYC-Banga 113 heat pts113 OP
space
avatar space
space
$13,686 | Props total: 4280 4280
why cant this n*gga accept the fact that he's losing?
 7 years ago '06        #229
NYC-Banga 113 heat pts113 OP
space
avatar space
space
$13,686 | Props total: 4280 4280
 CokeWave said:
yea i kinda figured that everyone would pick the jeep lol

thats just how boxden is

i know the g35 was discontinued

im from the hood so n*ggas round here not whippin g37s



lets sit back a second

yall really chooding an 06 jeep over an 06 g35

of course ur gonna choose the 06 jeep over the 03 g35 cause its only natural for someone to choose a newer model

but i wouldnt even consider gettin a f**kin jeep

ya s**t is fly im just speakin from my point of view

jeeps are back in 04...them s**ts not wavy no more



yall really choosing
u ever sit and think nobody cares what you consider of getting?

the n*gga got a whip, be happy the n*gga could achieve some s**t like that.

instead you come in and hate and say "its a lady thing" or downgrade the n*gga's satisfied auto purchase.

I dont consider alot of s**t ppl get in this thread and im sure they dont like my s**t either...but im not gonna sit here and downplay a n*gga for purchasing some s**t that they like.

n*gga if you from the hood, u should be one of the first to congratulate a n*gga for copping a whip and a nice one at that, cause it's not everyday a n*gga can do that with ease.

pz
 7 years ago '10        #230
The Insomniac 5 heat pts
space
avatar space
space
$1,113 | Props total: 497 497
 CokeWave said:
yea i kinda figured that everyone would pick the jeep lol

thats just how boxden is

i know the g35 was discontinued

im from the hood so n*ggas round here not whippin g37s



lets sit back a second

yall really chooding an 06 jeep over an 06 g35

of course ur gonna choose the 06 jeep over the 03 g35 cause its only natural for someone to choose a newer model

but i wouldnt even consider gettin a f**kin jeep

ya s**t is fly im just speakin from my point of view

jeeps are back in 04...them s**ts not wavy no more



yall really choosing
Not tryna flame you youngn but I understand your confusion since your only 20 yrs old but lemme put you onto some knowledge, the year does.......not........mean..........s**t

A regular jeep cherokee is a straight b**ch mobile, I would give that s**t to my shorty to drive around and run errands, why? Because its a b**ch mobile, a g35 s**ts on ANY regular jeep cherokee now a GRAND JEEP CHEROKEE SRT-8 IS A TOP OF THE LINE VEHICLE...WHY? because the engine under the hood is f**king retarded strong and ridiculously fast and ridiculously rare and well put together, hence the extra "SRT8" after the name Jeep cherokee

Its just like a Dodge neon, a Dodge neon is complete bulls**t BUT the Dodge Neon SRT4 is a beast why? Not because its a Dodge Neon but because THE ENGINE hence the name Dodge Neon "SRT4"

Its like Jayz said when a n*gga asked him "Yo whats the difference between the Range Rover 4.0 and the 4.6" about 30 to 40 extra grand c*cksucker

Do your research


Last edited by The Insomniac; 03-08-2011 at 09:48 AM..
 7 years ago '04        #231
egotistical 1 heat pts
space
space
space
$7,869 | Props total: 1585 1585
 NYC-Banga said:
u ever sit and think nobody cares what you consider of getting?

the n*gga got a whip, be happy the n*gga could achieve some s**t like that.

instead you come in and hate and say "its a lady thing" or downgrade the n*gga's satisfied auto purchase.

I dont consider alot of s**t ppl get in this thread and im sure they dont like my s**t either...but im not gonna sit here and downplay a n*gga for purchasing some s**t that they like.

n*gga if you from the hood, u should be one of the first to congratulate a n*gga for copping a whip and a nice one at that, cause it's not everyday a n*gga can do that with ease.

pz
this is the realest s**t said in the pickup thread in a hot min....

stop always hating on n*ggas just give of they props and continue on no need to make 14 threads just to say your s**t is better or to hate...
 7 years ago '04        #232
egotistical 1 heat pts
space
space
space
$7,869 | Props total: 1585 1585
 The Insomniac said:
Not tryna flame you youngn but I understand your confusion since your only 20 yrs old but lemme put you onto some knowledge, the year does.......not........mean..........s**t

A regular jeep cherokee is a straight b**ch mobile, I would give that s**t to my shorty to drive around and run errands, why? Because its a b**ch mobile, a g35 s**ts on ANY regular jeep cherokee now a GRAND JEEP CHEROKEE SRT-8 IS A TOP OF THE LINE VEHICLE...WHY? because the engine under the hood is f**king retarded strong and ridiculously fast and ridiculously rare and well put together, hence the extra "SRT8" after the name Jeep cherokee

Its just like a Dodge neon, a Dodge neon is complete bulls**t BUT the Dodge Neon SRT4 is a beast why? Not because its a Dodge Neon but because THE ENGINE hence the name Dodge Neon "SRT4"
That might be too much knowledge for these n*ggas to handle...

Pretty much any SRT8 is beast, because of the engine, the regular jeeps aint s**t...
 7 years ago '10        #233
The Insomniac 5 heat pts
space
avatar space
space
$1,113 | Props total: 497 497
 CokeWave said:
so all yall takin a 06 jeep over a 06 g35x????

simple question
Your cant be in college, if you are drop out and try to become a rapper
 7 years ago '07        #234
KeithHernandez 7 heat pts
space
avatar space
space
$4,196 | Props total: 170 170
Why do you stay trying to push for a learning curve, kid? You s**t on the dude's Jeep and then you demand props for being a 20-year-old college student with a car. Go achieve something for real. Poke your chest out with kids that's on your level, because it's not working on grown men.
 7 years ago '10        #235
The Insomniac 5 heat pts
space
avatar space
space
$1,113 | Props total: 497 497
 CokeWave said:
lol u dont wanna answer the question

lmao
Not only did I already answer your question but I even gave an explanation as to why I chose that answer and even gave examples and metaphors for my answer, what else do you need a coloring book and a connect the dots puzzle?
 7 years ago '04        #236
J2hott23 46 heat pts46
space
avatar space
space
$1,539 | Props total: 38 38
 CokeWave said:
lmaoooooooooooooooo

he doest wanna answer the question

bottom line slime

06 g35 is better than that jeep

end of story

thets not to say his isnt nice

but lets be f**king real


[pic - click to view]




[pic - click to view]

Okay lets be real. My SRT8 Jeep that I didn't have to pay for by selling a whip to my Mom is >>>>>>>>>>>>>>> than your G35.

Take your L like a man, STFU and quit hating.
 7 years ago '07        #237
Funeral James 24 heat pts24
space
avatar space
space
$16,578 | Props total: 558 558
 KeithHernandez said:
Why do you stay trying to push for a learning curve, kid? You s**t on the dude's Jeep and then you demand props for being a 20-year-old college student with a car. Go achieve something for real. Poke your chest out with kids that's on your level, because it's not working on grown men.
im in college and i had my car since i was 17, can i win too?
 7 years ago '07        #238
Funeral James 24 heat pts24
space
avatar space
space
$16,578 | Props total: 558 558
we in 2011 why is your g35 an 06 slime?
 7 years ago '04        #239
J2hott23 46 heat pts46
space
avatar space
space
$1,539 | Props total: 38 38
 kraYz13 said:
we in 2011 why is your g35 an 06 slime?
that ain't his s**t. He rolling in the year 2003
 7 years ago '06        #240
NYC-Banga 113 heat pts113 OP
space
avatar space
space
$13,686 | Props total: 4280 4280
 CokeWave said:
congratulations non the less
shoulda said that to begin with instead of all the unecessary bulls**t


[video - click to view]

Home      
  
 

 






most viewed right now
 32
yall seen this bi-ch fu-king yet? my word!
55 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 30
FAMILY GUY Ă— "Peter Becomes A Millennial"
48 comments
2 days ago
@movies
most viewed right now
 22
Video inside Compton THUGS starring Kevin Hart & Mike Epps 🤣🤣㊃..
25 comments
2 days ago
@movies
most viewed right now
 18
Video inside Guaranteed method to overcome laziness
41 comments
2 days ago
@wild'ish
most viewed right now
 11
Jay Z Sued For Misusing RocNation Logo He Does Not Own
16 comments
2 days ago
@gear
most viewed right now
 9
Image(s) inside May 24 - Millennials born in 1980s may never recover from the Great Re..
76 comments
2 days ago
@news
most viewed right now
 8
Article inside Morgan Freeman on that #MeToo Screen
109 comments
2 days ago
@movies
most viewed right now
 8
I will marry this woman for real.
137 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy