Cavs Trade MO Williams for Baron Davis!

most viewed right now
 97
Video inside I’ll take “things a brotha wouldn’t do” for $200 Alex
115 comments
@wild'ish
most viewed right now
 91
Video inside Russians catching up on the the Culture too now, Jheeeeeeeze!!
16 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 78
May 20 - gas is now $3 a gallon on average
46 comments
@news
most viewed right now
 56
Image(s) inside Arab girls are leveling up too(got a booty and curves)
60 comments
@thotsdimesetc

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 7 years ago '04        #201
Javon23 287 heat pts287
space
avatar space
space
$48,275 | Props total: 14237 14237
I only feel bad for Davis to this extent
Everybody forgot how Elton Brand conned him into signing with the Clippers
and then Brand left out the back door to Philly the next day lol
 7 years ago '04        #202
babalou 
space
avatar space
space
$12,433 | Props total: 18 18
yo teams got shook/inspired with that Melo trade and are making all kinds of moves that dont make no f**king sense at this point. dont know what Baron is gonna be worth to the Cavs but at this point it looks like teams are doing anything to see if it sticks.....

......but none of these moves will mean s**t in June when the Lakers win AGAINNNNNN!!!!!!!!!!!!!!
 7 years ago '05        #203
WCIB 116 heat pts116
space
avatar space
space
$25,766 | Props total: 10960 10960
 Thee Yung Star said:
if this is true, it's a wrap for B. Diddy. never to be heard from again...
totally agree. griffin revitalized baron and prevented him from running up and down the court looking like rick ross. i expect baron to ratchet down on the P90X and hit up the Dunkin' Donuts more often now.
 7 years ago '08        #204
stlcardinals19 32 heat pts32
space
avatar space
space
$19,397 | Props total: 6092 6092
 tOnerz said:
mo is better by age and bone cartilage in his knees.
 02-24-2011, 01:33 PM         #205
LaRy BLanco 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 JCWhy83 said:
Free Baron!
THIS IS EXACTLY WHY U CANT DRINK JUICE AROUND THE COMPUTER
 7 years ago '11        #206
GetuOne 73 heat pts73
space
avatar space
space
$4,475 | Props total: 7 7
Yeah, someones gotta caption that.
 7 years ago '07        #207
CheezyDoDo 15 heat pts15
space
avatar space
space
$11,386 | Props total: 206 206
thats some f**kin bulls**t , damn baron
 7 years ago '07        #208
Bruce Leeroy 
space
avatar space
space
$16,676 | Props total: 835 835
 ivan1087 said:

[pic - click to view]



You're welcome, Boxden... :)
 02-24-2011, 03:38 PM         #209
Chopzilla 
space
space
space
$n/a | Props total:  
wtf kinda trade is this
 7 years ago '06        #210
samsin420 39 heat pts39
space
avatar space
space
$5,949 | Props total: 514 514
 7 years ago '08        #211
nattidred 16 heat pts16
space
avatar space
space
$4,380 | Props total: 1 1
 Mr_Chopsticks said:
wtf kinda trade is this
As a Cavs fan this is a step in the right direction
We cant really judge how good this trade is until they use the picks
but for now this is how I feel :celebrate0:
 7 years ago '04        #212
rasheedwallace 56 heat pts56
space
avatar space
space
$25,936 | Props total: 11927 11927
 Legit1 said:
Mo Williams Mo Problems
 7 years ago '11        #213
luucky848 
space
space
space
$6 | Props total: 0 0
damn cavs
 7 years ago '09        #214
ReggieA 196 heat pts196
space
avatar space
space
$43,961 | Props total: 4828 4828
LOL @ Jim Rome saying the Clippers sent Baron Davis to purgatory
Home      
  
 

 






most viewed right now
 61
Drake interview on Joe Budden podcast soon?
65 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 31
Video inside T.I. and Rihanna playing Illuminati games
105 comments
19 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 30
Most dangerous gym fails :obamalmao:
74 comments
19 hours ago
@misc
most viewed right now
 29
Video inside The Deep Dark Web
137 comments
2 days ago
@wild'ish
most viewed right now
 19
Image(s) inside Twitter exposed SZA as FAKE Again ( CAREER FINALLY OVER?)
206 comments
19 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 17
Los Angeles Hip Hop vs Atlanta Hip Hop
191 comments
19 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 16
Deadpool 2 chokes at the Box Office. Underperming at 125 mil
146 comments
19 hours ago
@movies
most viewed right now
 15
🔥🔥🔥The Notorious B.I.G. - You're Nobody Till Somebody ..
104 comments
19 hours ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy