WTF? Deron Williams traded to the Nets (reportedly D-Will didn't know, is unhappy)

most viewed right now
 173
 50 Cent screenshots Holyfathersteve’s thread
124 comments
@hiphop
most viewed right now
 116
 NBA ALL Nike "City" Uniforms Leaked via 2K
40 comments
@sports
most viewed right now
 64
Game a cornball for how hard he went at Meek for no reason
150 comments
@hiphop
most viewed right now
 58
 Video inside Boxden NY will be upset! Cardi B bought offset a wraith. Let the hate b..
10 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 02-23-2011, 01:33 PM         #321
Chip Tha Ripper 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Vincent_Chase said:


[pic - click to view]

me and Kobe on the same page
 7 years ago '05        #322
katalist 229 heat pts229
space
avatar space
space
$36,999 | Props total: 1319 1319


Poor Williams, the Nets are garbage
 7 years ago '04        #323
Javon23 265 heat pts265
space
avatar space
space
$46,354 | Props total: 8455 8455
 GUNIT-FINEST said:
this is why i say f**k all this loyalt bs ppl be talking about. if a player says he wants to leave go to another team for w.e reason he is a monster and gets hate by everyone even though its there rite as a person if they want to leave.

but if team just trades to to anywhere dont even tell u its all good nobody cares. D will found that s**t out on sportcenter like everyone else thats some bs they could of told em but no one cares cause it was the team that did it instead of the player. Its like the players are slave and they cant think for them self make moves for themself and thats bs just hate that double standard
So you gonna ignore the fact that this dude is a diva who cared more about his shape up then his team and got a legendary coach fired. Its called Karma
 7 years ago '10        #324
Fly Elroy 321 heat pts321
space
avatar space
space
$19,394 | Props total: 474 474
 Javon23 said:
So you gonna ignore the fact that this dude is a diva who cared more about his shape up then his team and got a legendary coach fired. Its called Karma
dwill DO be stayin wit the fresh cuts tho
 7 years ago '05        #325
katalist 229 heat pts229
space
avatar space
space
$36,999 | Props total: 1319 1319
Nets Lost
Trade for a great player.. but he does not wanna be there
 7 years ago '10        #326
NJallD 41 heat pts41
space
avatar space
space
$3,146 | Props total: 0 0
 katalist said:
Nets Lost
Trade for a great player.. but he does not wanna be there
at pacers fans talkin s**t
 7 years ago '07        #327
TH35 103 heat pts103
space
avatar space
space
$85,785 | Props total: 14593 14593
 davon4204 said:
The NBA is f**ked up. It's like certain players can go anywhere and others just get put somewhere without any say so...
Once they sign that contract they aren't under their own control until they're free agents. Its weak.
 02-23-2011, 01:50 PM         #328
FreshPrince 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Wow the East has everyone now.
 7 years ago '04        #329
Javon23 265 heat pts265
space
avatar space
space
$46,354 | Props total: 8455 8455
I have zero sympathy for NBA players due to the pure fact that any contract they sign is guaranteed money unlike the NFL.
 7 years ago '05        #330
Sivraj 328 heat pts328
space
avatar space
space
$45,941 | Props total: 10834 10834
Damn that's f**ked up on how they didn't tell him. I mean really that was like the Jazz's best player. The NBA has fell the f**k off.




  48 - 18 STRK: 3 w in a row WIN PCT: 72% 38 (+1) 
  Career: | Aug 17: 20-14, Rank #101 | Aug 16: 163-114, Rank #57 | Aug 15: 638-305, Rank #25 | Aug 14: 350-224, Rank #32 | Aug 13: 442-331, Rank #18 | Aug 12: 1015-657, Rank #9 | Aug 11: 2019-1239, Rank #4 | Aug 10: 1992-1221, Rank #6 | Aug 09: 767-342, Rank #8 *
 7 years ago '04        #331
chctynig2804 2 heat pts
space
avatar space
space
$18,672 | Props total: 3263 3263
 NJallD said:
at pacers fans talkin s**t
hes right tho...if d-will dont wanna be there hes gone after next season and then they have noone but lopez and will be bak to square one
 7 years ago '04        #332
Javon23 265 heat pts265
space
avatar space
space
$46,354 | Props total: 8455 8455
 Sivraj said:
Damn that's f**ked up on how they didn't tell him. I mean really that was like the Jazz's best player. The NBA has fell the f**k off.
The best player that has Utah currently 8th in the Western Conference
 02-23-2011, 01:56 PM         #333
Millerionaire87 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Witness Miami Bytch Nigas
 7 years ago '04        #334
MosDefinition 19 heat pts19
space
avatar space
space
$25,077 | Props total: 4424 4424
 chctynig2804 said:
hes right tho...if d-will dont wanna be there hes gone after next season and then they have noone but lopez and will be bak to square one
billy king was on the radio and already said that wasnt true

haters are gonna have to find something else to hold onto
 7 years ago '10        #335
NJallD 41 heat pts41
space
avatar space
space
$3,146 | Props total: 0 0
 chctynig2804 said:
hes right tho...if d-will dont wanna be there hes gone after next season and then they have noone but lopez and will be bak to square one
If he doesnt want to resign the nets will trade him, look what the nuggets got for melo? If he doesn't want to resign I see the nets rapin a team for picks and youth in exchange for dwill
 7 years ago '05        #336
AirForce318 
space
avatar space
space
$12,401 | Props total: 676 676
Man the Jazz look like D-League team now... and the Nets look like the Old cavs now... I know the nets ain't done trading, and the jazz have too many big men, someone else gone get shipped out...
 7 years ago '06        #337
DRuNk 24/7 6 heat pts
space
avatar space
space
$8,048 | Props total: 0 0
Caption This Pic???
















[pic - click to view]

 7 years ago '04        #338
BrBHZ 8 heat pts
space
avatar space
space
$16,233 | Props total: 3017 3017
 iCON-8 said:
your the only n*gga i seen say if it works between lopez and deron..

Lopez been waiting for a true point guard to run the pick and roll with, everyone knows Lopez is better then Jefferson and Boozer. Deron finally has that player in the post with infinite amount of talent. I mean come on Lopez is 22 and Deron is what 25. That's a better future then most clubs have right now.

Who has a top 5 center and arguably the best point guard on their team together other then the Nets now?
slowdown superfan I said "if"

great players dont always work well together...happens all the time. Both could choose not to re-sign next year..... probably not but just sayin
 7 years ago '06        #339
iCON-8 1 heat pts
space
avatar space
space
$7,832 | Props total: 2 2
 Javon23 said:
The Nets lost
PG was not their problem
He has no one to distribute the ball to
It will be years before the Nets make the playoffs
I predict Williams will either be a Laker or a Knick next season
I guess the Nets ticket sales will now increase from $20.00 to $25.00 smh
.. you never watched nets games so how do you know?

Devin Harris was horrible at getting Lopez the ball where he wanted, he worked well that one year under Lawrence Frank cause of the dribble drive offense.. He can't get points and dimes in this offense.. it's not his pace. Deron will fit perfect in this slower offense.
 7 years ago '05        #340
Fresh|B 976 heat pts976
space
avatar space
space
$43,440 | Props total: 25101 25101
....Are You Serious? Utah f**ked Up
Home      
  
 

 






most viewed right now
 49
Image(s) inside Ugly niggas watch ya step
69 comments
22 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 40
Image(s) inside Learn the difference between a DR. Wife and a "Boxden Simp Thot"!
195 comments
20 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 33
NFL Robert Griffin III, sets the record straight.
79 comments
22 hours ago
@sports
most viewed right now
 32
Image(s) inside The Backshots would be crazy
22 comments
20 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 31
Image(s) inside Yall thought Twitter on Big Sean was bad? Check out the comments about..
216 comments
19 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 29
Video inside Throwback: Teen Gangbangers On Jenny Jones Show
50 comments
23 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 21
Image(s) inside Thick as fu-k
59 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 17
Video inside Who is she!!
12 comments
20 hours ago
@thotsdimesetc
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy