{Video} Charles Hamilton: Dropped From Interscope, Lost $3 Mil And Now Poor Living In The Hood :SMH:

most viewed right now
 163
Image(s) inside Lawyer with big ass t1ttys
40 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 80
Video inside Breaking News: Everyday Struggle W Joe Budden & Akademiks Won't Be Back..
145 comments
@hiphop
most viewed right now
 57
Some confused X Men actors think they won't be Recast :mjlol:
158 comments
@movies
most viewed right now
 52
NBA LeBron James Covered His Mouth While Talking To Lonzo Ball After The Game ..
93 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 02-23-2011, 10:20 AM         #21
Slickems  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
no homo but that cameraman got swag
 02-23-2011, 10:23 AM         #22
Got Cheeve?  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
btw what is a Mawk? or is he saying Mark? Ya'll NY motherf**kers and that accent

Dude was saying Charles looked like a Mawk or something, what is that?

my common sense is telling me he's saying Mark but who knows with ya'll NY muhfuggas
 02-23-2011, 10:27 AM         #23
GuttaMane618  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
camera man: u a n*gga from ohio that moved to hallem. u a mawk


 7 years ago '10        #24
justakidd 63 heat pts63
space
avatar space
space
$1,206 | Props total: 149 149
1st when did they let him out of jail
2nd Did the cameraman really have to say n*gga so much my n*ggas
 02-23-2011, 11:01 AM         #25
Millerionaire87  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
dat n*gga gotta be sniffin some s**t
 02-23-2011, 11:08 AM         #26
flex001  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
yeah n*gga. n*gga. n*gga? my n*gga. n*gga. come on n*gga. n*gga. n*gga? yeah n*gga.
 7 years ago '06        #27
Affectz 131 heat pts131
space
avatar space
space
$8,220 | Props total: 4507 4507
 Slickems said:
anyone think he actually made 3 million? i find that hard to believe
yeah he did but he mostly spent it on his homies and itunes music,and of course some studio time. Charles has a good deal with jimmy iovene
 02-23-2011, 11:23 AM         #28
Motivated  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Got Cheeve? said:
btw what is a Mawk? or is he saying Mark? Ya'll NY motherf**kers and that accent

Dude was saying Charles looked like a Mawk or something, what is that?

my common sense is telling me he's saying Mark but who knows with ya'll NY muhfuggas
mark.........i guess..but it means punk/buster/chump/etc

some dudes put it together and say "mark a.ss buster"
 7 years ago '10        #29
Torres 
space
space
space
$171 | Props total: 12 12
Industry chewed this n*gga up and spit him out. Its safer for him to just be a loser he aint built for the game sad but true
 7 years ago '04        #30
Silentmurdah33 1 heat pts
space
avatar space
space
$3,065 | Props total: 110 110
n*ggas just on some f**k it s**t
 02-23-2011, 01:22 PM         #31
Millerionaire87  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
lmfaoooo @ the n*gga saying "you not even from harlem you from ohio"

 7 years ago '10        #32
2TopFlite 22 heat pts22
space
avatar space
space
$24,519 | Props total: 2535 2535
im tired of this corpy n*gga mad cause his music aint s**t .. charles got issues thats why he aint on no major label illuminati then f**ked his head up.. he need to get his s**t right cause ima fan if his music.. ima sign him s**t


at that n*gga saying Eminem is not no shape shifter he a 38 yr old n*gga frm detroit


Last edited by 2TopFlite; 02-23-2011 at 03:57 PM..
 7 years ago '06        #33
Affectz 131 heat pts131
space
avatar space
space
$8,220 | Props total: 4507 4507
 2TopFlite said:
im tired of this corpy n*gga mad cause his music aint s**t .. charles got issues thats why he aint on no major label illuminati then f**ked his head up.. he need to get his s**t right cause ima fan if his music.. ima sign him s**t
I think the only reason corpy is talkin to charles like that is cuz charles isnt working but living under corpys roof. corpy even admitted hes not a fan of him just a friend,charles of course wouldn't trip on him for talking like that to him while being recorded or else he would get kicked out. And yeah corpy cant rap for s**t ,hopefully charles makes it
 7 years ago '10        #34
2TopFlite 22 heat pts22
space
avatar space
space
$24,519 | Props total: 2535 2535
 Affectz said:
I think the only reason corpy is talkin to charles like that is cuz charles isnt working but living under corpys roof. corpy even admitted hes not a fan of him just a friend,charles of course wouldn't trip on him for talking like that to him while being recorded or else he would get kicked out. And yeah corpy cant rap for s**t ,hopefully charles makes it
Lol cause i was finna say corpy a.ss seem mad as f**k.. i knw sometimes u wanna tell ya boy some real s**t and let him knw what u feel is the truth but damn he was gettin on charles lol i hope charles get his s**t together cause he got talent.. its like he just lost in the world
 02-23-2011, 04:28 PM         #35
Millerionaire87  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
he just needs a short prayer

i know the perfect man for it



[pic - click to view]




 02-23-2011, 04:39 PM         #36
GOD999  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
This n*gga really IS lost in the sauce.
 7 years ago '04        #37
kenoe212004 27 heat pts27
space
avatar space
space
$12,298 | Props total: 3758 3758
He's Needs Help Big Time!!!!!!!!!!!
 02-23-2011, 04:46 PM         #38
WorldsStrangest  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
he aint no threat. he better stay where the f**k he is.






































or else.
 02-23-2011, 04:48 PM         #39
deLeet  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
@ the cameraman roasting ol boy, even though he just freeloading off charles he speaking some truth. Get money!!!!!!!!!!!
 02-23-2011, 04:49 PM         #40
MortalDanger  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
can we put instant ban on anyone who posts about this homeless bum... dude is wack always has been wack and is office done this is retarded
Home      
  
 

 






most viewed right now
 37
Video inside Who is she!!
36 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 32
Video inside Throwback: Teen Gangbangers On Jenny Jones Show
65 comments
2 days ago
@wild'ish
most viewed right now
 29
Image(s) inside Dec 13 - Bannon looks like a DISHEVELED DRUNK that wondered on stage
15 comments
2 days ago
@news
most viewed right now
 16
Image(s) inside Ugly niggas watch ya step
105 comments
2 days ago
@wild'ish
most viewed right now
 13
Star Wars Last Jedi Spoiler review
26 comments
2 days ago
@movies
most viewed right now
 11
Article inside Salma Hayek claims Harvey Weinstein threatened 'I will kill you, don'..
152 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 10
Video inside T-Mobile about to save us from Comcast, Time Warner & AT&T
61 comments
2 days ago
@tech
most viewed right now
 9
Image(s) inside Rare Pics of B.G. Derrick (N.O. Rap)
114 comments
1 day ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy