Forum Members Want To Sue Sony For 3.56 PS3 Firmware Update

most viewed right now
 161
Video inside The Deep Dark Web
26 comments
@wild'ish
most viewed right now
 79
Video inside Savage: Chick Tells Her Husband She's Cheating On Him & He Thinks She's..
26 comments
@wild'ish
most viewed right now
 68
Video inside Slut Amber Rose meets the Slut Maker
28 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 55
Image(s) inside May 19 - Here's #1 Factor Experts Say Accounts for High Number of Mass..
86 comments
@news

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 02-12-2011, 11:15 PM         #61
factorx3  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 LowaEastSide5 said:
hahahahaa:rollla ugh:
 02-12-2011, 11:18 PM         #62
factorx3  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 ngoogs said:
nintendo won.
possibly, never heard of wii problems even tho the system is not on the same level as xbox and ps3
 02-12-2011, 11:19 PM         #63
factorx3  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 palogee said:
I miss the Dreamcast. I never had these problems or the infamous red ring
and all the sports games where fire. f!ghting games were fire, already had network cable.....i miss it too
 02-12-2011, 11:59 PM         #64
WorldsStrangest  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 ry024 said:
I see why some are mad..but if you take the chance of hacking your system..what u expect, just like if you break a law, you might get away with it for awhile but eventually your gunna get f**ked...
stop spreading your pr bulls**t. theres people that legitimately swapped out their HDDs for bigger media and game storage that got f**ked over too due to Sony's Downgrade.
 02-13-2011, 12:00 AM         #65
WorldsStrangest  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
ahem.

CFW FTW.
 7 years ago '08        #66
tOnerz 2 heat pts
space
avatar space
space
$445 | Props total: 59 59
ps3 geeks lol, I just play 2k11 and watch netflix no need to swap hdd or whatever y'all nerds are talkin bout lol
 02-13-2011, 03:51 AM         #67
100 Rounds  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 intoxicated662 said:
fall back, gears of war 3 will be out later this year. we're in february and you're already saying kz3 gonna be the best fps this year what a joke. there are 10 months left and there are unannounced games still. k!llzone is way over rated and I played kz2 a few times, nothing special to me. reminds me of blacklight tango down really and that's a low budget $15 arcade game
You're a fanboy nobody takes you serious
 7 years ago '04        #68
eza 
space
avatar space
space
$3,686 | Props total: 1 1
how can they sue sony when they are trying to protect their product. These geeks need to shut the f**k up
 7 years ago '10        #69
jp101 
space
space
space
$51 | Props total: 0 0
 LowaEastSide5 said:
 7 years ago '04        #70
The Go 2 Guy 31 heat pts31
space
space
space
$3,716 | Props total: 11 11
 100 Rounds said:
You're a fanboy nobody takes you serious
No one takes you serious, it's the internet kid. I don't care what y'all say, the facts are out there and when your own fanbase is upset, unhappy and wanting to sue you then that's a big problem. I'm not a fanboy if I like the ps3 and some games on there. Im saying Sony needs to revamp and improve the psn and just acknowledge what's going on and move on. Start finding solutions instead of crippling the system.
 7 years ago '06        #71
Yung Dilla 1497 heat pts1497
space
avatar space
space
$57,435 | Props total: 36304 36304
I'm signing up that s**t destroyed my ps3 i had no mods what so ever and that s**t happened petition signed...
 7 years ago '09        #72
Tiko377 1914 heat pts1914
space
avatar space
space
$16,042 | Props total: 10309 10309
the forum members are probably xbox fan boys who own a ps3 as well and want to cause some havoc.
 7 years ago '06        #73
Honolulu Blue 33 heat pts33
space
avatar space
space
$17,775 | Props total: 1701 1701
GOW3 won't be FPS of the year seeing as it's not a FPS...
 7 years ago '04        #74
nitetrain8601 23 heat pts23
space
avatar space
space
$15,532 | Props total: 5030 5030
Wait so if you just upgraded your hd and did no mods whatsoever, they bricked your system with the new update?! That aint right.
 7 years ago '04        #75
deziking 98 heat pts98
space
avatar space
space
$20,939 | Props total: 7831 7831
 intoxicated662 said:
LoL Sony lost, period. Did Microsoft ever see any hackers or people who breached the consoles security? Nope, they just let it go for awhile and found ways to combat it. Sony on the other hand is just screwing things up and all they can do is sue to try and recoup for their loss. Face it, the ps3 has reached it's peak and is done with. Take the L. Fanboy or not, u gotta face the truth and admit it.
because m$ is f**king greedy and all they want to do is take money out of ur pocket and you guys agree with it. its more like a scam if u know what that means.
 7 years ago '04        #76
The Go 2 Guy 31 heat pts31
space
space
space
$3,716 | Props total: 11 11
 deziking said:
because m$ is f**king greedy and all they want to do is take money out of ur pocket and you guys agree with it. its more like a scam if u know what that means.
You're a moron, they fixed the rrod while Sony charges u $100+ to fix the ylod. Both are corporate companies. You wanna talk about greed and scams? How about that time when Sony put malware crap to root computers? Acting like u got amnesia and forgot.
 7 years ago '05        #77
JaiMega 
space
avatar space
space
$15,133 | Props total: 18 18
Microsoft charged me 100 to fix my RROD because it was out of 3 yr warranty.
 02-13-2011, 03:24 PM         #78
PR0TENTIAL  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 JaiMega said:
Microsoft charged me 100 to fix my RROD because it was out of 3 yr warranty.


s**tty luck
 02-13-2011, 05:58 PM         #79
Drone  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
PS3 lost with this bulls**t.....stop trying to defend the system. It been downgrading ever since the launch of the 60gb model. s**t is wack and I pity the fools who hacked the system.

360 fans STFU and play yo damn system in the corner.

Wii is smooth as f**k with none of this bulls**t

Battlefield got FPS shooter of year with no competition
 7 years ago '05        #80
HiRolliN 110 heat pts110
space
avatar space
space
$20,821 | Props total: 3113 3113
 Darkdrone said:
PS3 lost with this bulls**t.....stop trying to defend the system. It been downgrading ever since the launch of the 60gb model. s**t is wack and I pity the fools who hacked the system.

360 fans STFU and play yo damn system in the corner.

Wii is smooth as f**k with none of this bulls**t

Battlefield got FPS shooter of year with no competition
lol you can pitty me all you want ive been playing MvsC3 since friday. right now k!llzone 3 is transferring onto my ps3 while you gotta wait until the 22nd to get it.
Home      
  
 

 






most viewed right now
 45
How was your life when this song dropped?
73 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 30
Image(s) inside Kaylin Garcia
35 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 18
Image(s) inside Now That's A Real A$$!...
43 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 14
Video inside May 18 - Former Pro Wrestler Beaten Over Parking Spot
111 comments
2 days ago
@news
most viewed right now
 12
NBA Steph Curry has OFFICIALLY lost all hope, his HAIRLINE,& thinks he is in a..
67 comments
2 days ago
@sports
most viewed right now
 10
Tekashi tried to 'check in' with Snoop,got DENIED!!!!!
79 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 4
May 18 - How #MAGA reacted to 10 kids being killed
126 comments
2 days ago
@news
most viewed right now
 4
May 18 - Being Socially Isolated for Long Periods of Time Reshapes Brain Chemi..
96 comments
2 days ago
@news
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy