Post 3 Pictures with J. Cole and Jay-Z Together & I'll Paypal You $30

most viewed right now
 141
Ms Vicky gives my blicky a stiffy with them titties
22 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 69
Video inside This was by far the best catfish
90 comments
@wild'ish
most viewed right now
 55
NBA Dude looking like he might take something smh
60 comments
@sports
most viewed right now
 51
May 20 - Europeans Clown US Gun Violence & The NRA - #MAGA
64 comments
@news

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 7 years ago '11        #101
eliwood 144 heat pts144
space
avatar space
space
$33,853 | Props total: 10602 10602

[pic - click to view]



[Ashley] Cole World.
 7 years ago '10        #102
Pete Butter 2 heat pts
space
space
space
$1,643 | Props total: 153 153
This is terrible
 07-06-2011, 01:04 AM         #103
madeulook 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 KnicksLost said:
lmfaoooooooo!!!!! I'm in fu*kin tears. And dude that typed that long a.ss short story didn't read this is a joke thread. No ones questioning j's ability to spit.
im talkin to the dudes saying he wont sell, they arent joking they're just idiots
 7 years ago '07        #104
nastynoble 6 heat pts
space
avatar space
space
$1,748 | Props total: 126 126
so the fu*k what if they aint got pictures? you f*gs need something to fap too?

damn, cant wait til this dude drops heat and sells just to shut yall up. even then i can already see the hate he gonna get.

Cole world.
 7 years ago '10        #105
Troublesome91 48 heat pts48
space
avatar space
space
$5,444 | Props total: 2808 2808
 nastynoble said:
so the fu*k what if they aint got pictures? you f*gs need something to fap too?

damn, cant wait til this dude drops heat and sells just to shut yall up. even then i can already see the hate he gonna get.

Cole world.

 7 years ago '07        #106
killahkazi 15 heat pts15
space
avatar space
space
$4,800 | Props total: 56 56
to be fair, I haven't seen one with him and willow smith either.
 07-06-2011, 04:20 PM         #107
kiTHCen 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 J Rob said:
Bruh.....come on now....Currensy doesn't have half the fanbase that Cole does.

I thought y'all n*ggas would learn from the Wiz Khalifa situation.....y'all were saying the exact same thing about him a year ago today. It's 2011, the internet is more powerful than urban radio nowadays....why do you think Mac Miler can sell out shows but Ace Hood can't?

Anyway, Cole should easily do at least 40K first week (and that's being pretty modest). With a hit single I can see him doing about 80-90K





BTW, I literally can't find ONE SINGLE PICTURE of Jay and Cole together sh*t is kinda crazy

You are delusional if you think curren$y doesnt have the fanbase of cole.. while this n*gga is selling out shows in europe right now...
Curren$y has been rapping since cole was in middle school.
Google cole and see what pops up.
Google spitta after dat
 7 years ago '09        #108
Axl Rose 21 heat pts21
space
avatar space
space
$23,518 | Props total: 5548 5548
 antoniob 321 said:

[pic - click to view]

im cryin
 7 years ago '10        #109
trex 16 heat pts16
space
space
space
$2,805 | Props total: 237 237
 antoniob 321 said:
this is a real picture n*gga.....


[pic - click to view]

at this photoshop
 7 years ago '07        #110
ototo7 2 heat pts
space
space
space
$1,026 | Props total: 2641 2641
i just sent a link to this thread to j cole on twitter
 7 years ago '05        #111
GROUCHCARTEL 97 heat pts97
space
avatar space
space
$4,294 | Props total: 6 6
 killahkazi said:
to be fair, I haven't seen one with him and willow smith either.

[pic - click to view]





[pic - click to view]




[pic - click to view]






 07-06-2011, 11:14 PM         #112
illicitx 
space
space
space
$n/a | Props total:  


Where them 3 pictures at n*ggaz?

 07-06-2011, 11:17 PM         #113
DrX 
space
space
space
$n/a | Props total:  

[pic - click to view]



 07-06-2011, 11:18 PM         #114
Ca$h Out 
space
space
space
$n/a | Props total:  
this sh*t is on its way to classic man if nobody finds a pic.....

damn i know somebody took a pic of when he first signed with that n*gga.

 07-06-2011, 11:19 PM         #115
WorldsStrangest 
space
space
space
$n/a | Props total:  
who is j cole?
 07-06-2011, 11:20 PM         #116
WorldsStrangest 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 eliwood said:

[pic - click to view]



[Ashley] Cole World.


photoshop
 7 years ago '10        #117
deadlift 20 heat pts20
space
avatar space
space
$7,577 | Props total: 9387 9387
 DrX said:

[pic - click to view]



LMAOOOO, J Cole is trash
 7 years ago '06        #118
SuppaSlick 3 heat pts
space
avatar space
space
$5,940 | Props total: 1561 1561
January 31st and now its July 07. Nobody has found one picture yet????


The homie Jay got time for Jay Elec tho


[pic - click to view]










 09-14-2011, 10:47 PM         #119
drumgangP 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Up Up And Away lmfao
 7 years ago '08        #120
CarmeloStarks 95 heat pts95
space
avatar space
space
$9,609 | Props total: 1479 1479
Guess Fif was in this thread
Home      
  
 

 






most viewed right now
 70
Video inside Russians catching up on the the Culture too now, Jheeeeeeeze!!
40 comments
19 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 43
Video inside I’ll take “things a brotha wouldn’t do” for $200 Alex
129 comments
19 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 39
Drake interview on Joe Budden podcast soon?
74 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 30
Most dangerous gym fails :obamalmao:
88 comments
21 hours ago
@misc
most viewed right now
 29
Image(s) inside Im suckin toes and lickin asss. It must be something in the water. Do ..
33 comments
19 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 24
Video inside T.I. and Rihanna playing Illuminati games
106 comments
21 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 23
NBA LeBron James donated $41 MILLION to send 1,100 kids to college!
108 comments
18 hours ago
@sports
most viewed right now
 19
May 20 - gas is now $3 a gallon on average
81 comments
19 hours ago
@news
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy